Awhquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
In een bar geloof ik mis wat delen van de avond ze was boos omdat ik bekenden tegen kwam en stond te praten.
Zouden vandaag naar concert in Nijmegen gaan maar heb dr nog niet gesproken eigelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu aan m'n 6de bier.
Wie doe ik nu na?Paxcon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof ik meteen jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die kan er ook wat van als die wat op heeft.
wie wij of jij en pax en johannes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
je mag mee als je wiltquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wie wij of jij en pax en johannes?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Awhwelk concert?
En hadden jullie nou al wat of niet?
Die ongewassen backpackkutjes kan je sws beter niet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.
haha daar woont een vriendin van mij en nog wat oude vriendinnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Baal wel maar zij heeft die kaartjesuhmmmmm nee ben met zusje van ex sushi gaan eten in Duitsland vandaag en nu in Elst
wat een enorm kutdorp is trouwens als je randstad gewend bent
Gvd allemaal nu ik weg gaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
bustedquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
elan je zei: vanavond geen rijst
maar je hebt gewoon sushi op ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |