Awhquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
In een bar geloof ik mis wat delen van de avond ze was boos omdat ik bekenden tegen kwam en stond te praten.
Zouden vandaag naar concert in Nijmegen gaan maar heb dr nog niet gesproken eigelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu aan m'n 6de bier.
Wie doe ik nu na?Paxcon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof ik meteen jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die kan er ook wat van als die wat op heeft.
wie wij of jij en pax en johannes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
je mag mee als je wiltquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wie wij of jij en pax en johannes?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Awhwelk concert?
En hadden jullie nou al wat of niet?
Die ongewassen backpackkutjes kan je sws beter niet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.
haha daar woont een vriendin van mij en nog wat oude vriendinnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Baal wel maar zij heeft die kaartjesuhmmmmm nee ben met zusje van ex sushi gaan eten in Duitsland vandaag en nu in Elst
wat een enorm kutdorp is trouwens als je randstad gewend bent
Gvd allemaal nu ik weg gaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
bustedquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
elan je zei: vanavond geen rijst
maar je hebt gewoon sushi op ;s
ga je stoppen als mod?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel
Laatste slotje op een Braddie topic gedaan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh ga niet modden vanaf daar
En is sws mooi geweest
je bent nu zwartquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is sws mooi geweest
nee morgen alleen na school naar hem toe, daar wat eten en dan naar de film. en dan gewoon weer naar huis. en dan in het weekend weer naar hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
busted
misschien had nasi beter geweest maar dat zou johannes niet accepteren
ga jij nog wat leuks doen samen met nieuwe vlam behalve bioscoop?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is sws mooi geweest
Dat zijn tegenwoordig de enige topics in KLB die nog leuk zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel
Laatste slotje op een Braddie topic gedaan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik verlies al m'n grote vrienden. Mortaxx, LR, GGMM.
#pray.
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig de enige topics in KLB die nog leuk zijn
Ik had vandaag oo k2 bazentopicsquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.
Zeer goed verzonnen ook
Je hebt mij nog. <3quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik verlies al m'n grote vrienden. Mortaxx, LR, GGMM.
#pray.
wat is die gozer onorigineelquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.
Zeer goed verzonnen ook
de users willen geen ajacied zoals jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
nou dan wordt t maar tijd dat ik mod van VBL word en dan is alles weer opgelost
waarom neem je een föhn mee op reisquote:
ik ben een FcGroninger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de users willen geen ajacied zoals jij
Moet toch haar drogenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom neem je een föhn mee op reis
jij bent raarquote:
boeiequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar zit niet chill als ik gewoon laat drogen. Heel plat
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeftquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
boeiealsof je er uberhaupt leuk uitziet tijdens zo'n reis
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeft
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeft
Dan ga ik weg hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
als die ooit mod wordt, ga ik serieus juridische stappen ondernemen
Echt hequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:17 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Wegens Succes Verlengd Godver
Eigenlijk geef ik hem nu de aandacht die hij wil maar ja.. het is ook gewoon zieligquote:
Vind jequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
Altijd lachen gieren brullen met Mortaxx
Als ik mijn kinderen misbruikt zou willen laten worden, ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is echt zo'n jongen die je zou bellen als je jonge kinderen hebt en een oppas nodig hebt
wat een rust straalt hij uit
Vanaf een jaar of veertien doe ik dat graagquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is echt zo'n jongen die je zou bellen als je jonge kinderen hebt en een oppas nodig hebt
wat een rust straalt hij uit
ik bedoelde t serieus, maar jij bent blijkbaar uit op seks met 14-jarige dochtersquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of veertien doe ik dat graag
mij ook?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een paar FOK!kers een kerstkaart sturen
Een of andere crimineel.quote:
Wie nog meer danquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik stuur de mensen van wie ik hun adres weet. Dus Etsu dat geeft antwoord op je vraag
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moira & Mono maar dat is één adres![]()
Ik weet maar van 3 mensen zo het adres. Ja Johannes weet ik ook wel, 4 mensen dan.quote:
Ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Tassendief het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een of andere crimineel.
[..]
Ik dacht je rechterhand
Paxcon is een hele lieve jongen die een kerstkaart verdient.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan moet ik Pax ook sturen en zijn adres heb ik niet.
Gaat moeilijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon is een hele lieve jongen die een kerstkaart verdient.
Wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb eens een kerstkaart naar hem gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |