hoinquote:
Ik ook weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo bij Camping Powned drink ik ook een biertje
Ik ga liever voor die van monoquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou je ook het lichaam van bondage kiezen?
Simsquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n slider om je lichaam te kunnen kiezen.
d4v1d is een fattyquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:48 schreef d4v1d het volgende:
Niet dat ik een goddelijk lichaam heb ofzo
Oeh, ja, zou ik zelf ook wel willen. Beetje meer vet zou namelijk geen kwaad kunnen. Sommige mensen noemen me een sprietquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n slider om je lichaam te kunnen kiezen.
Watquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, ja, zou ik zelf ook wel willen. Beetje meer vet zou namelijk geen kwaad kunnen. Sommige mensen noemen me een spriet
Mag meer abs/breder gr grquote:
Ja, mijn ex deed het ook wel eens als ze me naakt zag. Gewoon beetje meer spek op de ribben, nu kun je ze zowat tellen.quote:
quote:
Goede baard welquote:
Dat heb ik ook welquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, mijn ex deed het ook wel eens als ze me naakt zag. Gewoon beetje meer spek op de ribben, nu kun je ze zowat tellen.
[..]
Nickquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel
Maar gvd wat ben jij mooi zeg.
picsquote:
quote:
Hommoquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
Wat voor thee zal ik zetten? Earl Grey, Chai, of Rode kers?
Earl Greyquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
Wat voor thee zal ik zetten? Earl Grey, Chai, of Rode kers?
Wil je een pic van mijn rechterhand?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef DrNick het volgende:
D4v1d is één toffe user. 5/10 heb je al binnen. Nu nog de pics.
Jouw rechterhand is een minpuntje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Verder vind ik je wel aardig hoor Nick, maar dit is een minpuntje
dikke handquote:
Geen Nokia 3510 hebben en een losse cameraquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
Het is best moeilijk foto's maken met je linkerhand met een mobiel van 5.5inch en je rechtshandig bent
Oneplus onequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen Nokia 3510 hebben en een losse camera
Makkelijk zat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
Het is best moeilijk foto's maken met je linkerhand met een mobiel van 5.5inch en je rechtshandig bent
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ken ik niet. Is die veel groter dan een S5?
Ik wil ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Oneplus One is een bazentelefoon
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | using config file '/etc/sphinxsearch/sphinx.conf'... indexing index 'fokstats_year_2014'... collected 11516340 docs, 44.1 MB sorted 23.0 Mhits, 100.0% done total 11516340 docs, 44146269 bytes total 230.363 sec, 191637 bytes/sec, 49992.11 docs/sec total 11 reads, 2.621 sec, 49175.2 kb/call avg, 238.3 msec/call avg total 245 writes, 1.579 sec, 4257.9 kb/call avg, 6.4 msec/call avg rotating indices: succesfully sent SIGHUP to searchd (pid=9858). |
Oei, het is nog erger dan ik dacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee verschillende users hoor
Ik snap de appeal van dat spel niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
door yvonne ben ik weer cookieclicker aan het spelen
Yvonnequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Godverdomme altijd Yvonne weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik er ook mee ben begonnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de appeal van dat spel niet.
Wat bezielde je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik er ook mee ben begonnen
uhh geen ideequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat bezielde je.
Hoeveel echte koekjes had je kunnen bakken in de tijd die je aan cookieclicker hebt besteed?
oke hans maak een KLB topic aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef badschaap het volgende:
echt GENIAAL geprogrammeerd zeg far cry 4. Halverwege het eerst level crasht het spel zo hard dat ik alleen nog maar een hard reset kan doen![]()
Het blijkt maar weer moeilijk, je spel testen voordat je het verkoopt![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ama vind raar wel lekker volgens mij.
Red Alert 2 is ook wel nice. Oude spellen speel ik zo nu en dan wel eens. En dan ook de originelen die ik destijds heb gekocht. Emulators werken prima voor dat soort oude games.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weet![]()
Dat werkt nog tenminste
Ook nog de nintendo-klassiekers ? Emulators werken inderdaad prima tegenwoordig iddquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Red Alert 2 is ook wel nice. Oude spellen speel ik zo nu en dan wel eens. En dan ook de originelen die ik destijds heb gekocht. Emulators werken prima voor dat soort oude games.
Wel Nintendo maar niet de echte klassiekers. Ik speel zo nu en dan Nintendo 64 spellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook nog de nintendo-klassiekers ? Emulators werken inderdaad prima tegenwoordig idd
Ik welquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie
Toch?
jawelquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch?
Dan gaat het inderdaad lastig worden om je zoiets voor te stellenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch?
heb je zelf laten zienquote:
Oh ja wel eens ja op FOK! maar wist niet dat jij dat ook had gezienquote:
sterker nog, je hebt me je fb link eens gegevenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja wel eens ja op FOK! maar wist niet dat jij dat ook had gezien
Yes, leuke meetsquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij en Roald hebben me gemeet en op FB
Ohquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterker nog, je hebt me je fb link eens gegeven
leuke meid ja, maar mijn piercing fobie speelt dan een beetje opquote:
Sorry. Maar ik heb maar 2 piercingsquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke meid ja, maar mijn piercing fobie speelt dan een beetje op
goeie vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHaha. Maar? Waarom heb ik je niet op FB dan
dat valt mee. Geen verstopte dus nogquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik heb maar 2 piercings
Haha ah dat is wel tofquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Sowieso. Je bent gewoon tofJe kunt zo aansluiten bij Mono en Moira.
quote:
wacht, zal ff zoekenquote:
quote:
Ah leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Als alles goed gaat ga ik komend weekend bij ze op bezoek
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ok. Ik heb wel mensen van ONZ-SC en GRTD op FB, ben wel vrij makkelijk te vinden (schijnt)
kloptquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ok. Ik heb wel mensen van ONZ-SC en GRTD op FB, ben wel vrij makkelijk te vinden (schijnt)
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb enkele users de ik gemeet heb op FB
Oh laat maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
dan zou ik alleen unf hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil je sowieso nog een keer meetenquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je sowieso nog een keer meetenMoeten we een keer doen! (als je wilt)
Lijkt mij ook heel tof. Leuk stel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah leukIk was er in de herfstvakantie, ook blijven crashen. Was vet leuk
begrijpelijk. Lbquote:
quote:
Maar zolang het nog niet warm is buiten zit je sowieso ook met locatie denk ik..quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Als alle feestdagen een beetje achter de rug zijn is de kans groter dat mensen kunnen komen.
Utreggquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar zolang het nog niet warm is buiten zit je sowieso ook met locatie denk ik..
Klopt. Dan zouden we bijvoorbeeld al in Utrecht af moeten spreken en een kroeg opzoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar zolang het nog niet warm is buiten zit je sowieso ook met locatie denk ik..
de kroegquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
voor mij is alles verquote:
ohquote:
ligt er aan wat je drinktquote:
Het ging mij meer om de kroeg. Ik heb sowieso studentenOVquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan tot Amersfoort gratis reizen
Haha past dat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Utrecht en dan afterparty bij mij op mijn kamer?
alles wat centraal ligt tenminstequote:
Ah, zo. Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Al had het barbecueën vorige keer ook wel iets.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de kroeg. Ik heb sowieso studentenOV
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil een joint roken met de blowende ONZ-ers
Ik vond het echt tof dat niemand afhaakte en wegging maar dat iedereen een yolo instelling hadquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo. Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Al had het barbecueën vorige keer ook wel iets.
hmm, dat is alweer wat jaren geledenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil een joint roken met de blowende ONZ-ers
Jup, ondanks het klote weer hebben we er toch maar iets leuks van gemaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof dat niemand afhaakte en wegging maar dat iedereen een yolo instelling had
Jaquote:
Idd ja, treuriger kon eigenlijk niet (in de regen op een bankje bij een verlaten skatebaan) maar het werd uiteindelijk echt een fissaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ondanks het klote weer hebben we er toch maar iets leuks van gemaakt.
ohquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Moest 'm wel zelf ophalen, bij de mediamarkt. Die centralpoint kon hem over twee weken pas leveren._______
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd ja, treuriger kon eigenlijk niet (in de regen op een bankje bij een verlaten skatebaan) maar het werd uiteindelijk echt een fissa
Sowiesoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ondanks het klote weer hebben we er toch maar iets leuks van gemaakt.
Gelukkig werd het aan het einde van de dag droog en konden we nog redelijk de bbq in de fik zetten. Die ging goed hard op een gegeven momentquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd ja, treuriger kon eigenlijk niet (in de regen op een bankje bij een verlaten skatebaan) maar het werd uiteindelijk echt een fissa
Geen feest zonder bbq, bier en joints.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
SowiesoMet de juiste mensen maak je er in de regen met een BBQ, bier, joints en paraplu's gewoon een feestje van
colaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen feest zonder bbq, bier en joints.
ik zou toch naar de dichtsbijzijnde kroeg gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
SowiesoMet de juiste mensen maak je er in de regen met een BBQ, bier, joints en paraplu's gewoon een feestje van
Hmm, eh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Kom je ook naar een volgende ONZ meet?
goede meetquote:
quote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Echt waar hoorKom je ook BBQ?
Prima, meet duurt ook nog wel evenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Wanneer is het?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima, meet duurt ook nog wel even
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je weer actief bent hier
bondage bondage, donderdag bestaat deze SC een jaar, kunnen we nog leuke stats zien?quote:
Een jaar alweer?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bondage bondage, donderdag bestaat deze SC een jaar, kunnen we nog leuke stats zien?
Kun je zelf uitdraaien (en eventueel posten) als je dat zou willen. Meer dan dat kan ik zelf ook niet uitdraaienquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bondage bondage, donderdag bestaat deze SC een jaar, kunnen we nog leuke stats zien?
Ok, jammer, gr.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:
Hoi allemaal.
Ik zou hier graag willen trollen maar volgens Yvonne mag ik dat dat niet meer.
Nu moeten jullie mijn geweldige geniale posts missen.
Gr gr
coolquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je zelf uitdraaien (en eventueel posten) als je dat zou willen. Meer dan dat kan ik zelf ook niet uitdraaien
Mais ouiquote:
En die ONZ-modjes maar zeggen dat het een slecht idee zou zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bondage bondage, donderdag bestaat deze SC een jaar
Dankzij jou toch geopendquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En die ONZ-modjes maar zeggen dat het een slecht idee zou zijn.
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat het een groots succes zou worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En die ONZ-modjes maar zeggen dat het een slecht idee zou zijn.
Jij zou dan ook een ONZ-mod moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat het een groots succes zou worden.
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zou dan ook een ONZ-mod moeten zijn.
De late uurtjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:19 schreef bondage het volgende:
Dit is wel een leuke stat:
http://thuisserver.net/fo(...)Dzdeej&tab=tab_graph
Deze geeft wel een goed beeld hoe actief het hier is:
http://thuisserver.net/fo(...)4zdefa&tab=tab_graph
quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Loopt ook zo mooi op 's ochtends na 7:00
Ah.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens tijdens een ban in de prullenbak gegooid.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
Goede naam voor een planeet: Langzaa.
Blauw stond je leuk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom ik ooit mod was
Rood meerquote:
SCHANDE!quote:Malik werd in het verleden al eens met drugs in verband gebracht. Zo zou hij afgelopen mei zijn gefilmd, terwijl hij een joint rookte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |