Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze het bewaard na zijn besnijdenis.
Just in case.
Dat fortuin gaat door zolang de voorhuid strekt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?
Hehe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit. Clithood, dus dat is een beetje mwa met uitleggen
.
Ik wil liever je zusje vindenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef Faxie het volgende:
Kunnen ze het niet in de grond stoppen en een Jezusboompje groeien? Zo kan iedereen een Jezusje vinden
Aangezien ze meer dan 2000 jaar aan voorhuid hebben zal dat nog wel even meegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat fortuin gaat door zolang de voorhuid strekt?
Dat zijn wel leuke piercingsquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe.Zat toevallig ook in een film die ik pas heb gezien, Samba. Die had ook geen zin om het te bewijzen.
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien ze meer dan 2000 jaar aan voorhuid hebben zal dat nog wel even meegaan.
Zou Bea er van af weten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?
Jawel, maar dat doen ze niet. Want voorhuid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?
Vooruit voorhuid!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doen ze niet. Want voorhuid.
Die heeft er zeker weten een stuk of 10 in een kluis liggen joh. Naast de sextapes van Mabelquote:
Ja ik denk het wel, die heeft vast menig voorhuid van dichtbij gezien in haar tijd. Nu nog steedsquote:
Lees de bron eens bij dat nieuws....quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?
Bea niet willen batsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, die heeft vast menig voorhuid van dichtbij gezien in haar tijd. Nu nog steeds
Toen ik er was afgelopen jaar stond ie in de steigers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Rome ben beitel ik een beeld uit de Trevi fonteinIk bedoel, er zitten toch iets van 2000+ sculpturen in dat ding, eentje zal men toch niet missen?
De onderbuik krant van Nederlandquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de bron eens bij dat nieuws....
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik er was afgelopen jaar stond ie in de steigers.
Ik sla liever een generatie over hoor of tweequote:
Erken de historische waarde hiervan, gij barbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |