Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook nooit beweerd dat ik dat wel ben
En ratel die er nog in staatquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Plaatje in de OP klopt ook nog prima, woon nog in Nijverdal enzo
Niet blij mee?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Plaatje in de OP klopt ook nog prima, woon nog in Nijverdal enzo
eens met ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ratel niet uit de OP halenGewoon een kruisje voor zetten dan ofzo
Ik zal straks Photoshop eens aanslingerenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ratel niet uit de OP halenGewoon een kruisje voor zetten dan ofzo
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
Zou haar verjaardag er wel bij laten staan. Of datum van overlijden ofzo.. of beide. En dan dat tekentje erbij. Of voor de naam zelf
Nee das een 7 met een gek krulletje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Cue_ het volgende:
Ow.. de verjaardag was al onbekend?
Maar ja, zo vind ik het wel mooier
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.quote:
omdat D fotosjop wou opstartenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.
En je lurkt af en toe in SC waar je niemand kent?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.
Nee eigenlijk nooit. Dit topic stond in de lijst met nieuwe topics en ik klikte er op en was wel benieuwd naar dat dat plaatje in de OP en ging verder lezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je lurkt af en toe in SC waar je niemand kent?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
Uhhm ja dat heb je netjes gedaan. Was niet sarcastisch hoor! Ik gaf je een compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben niet meer elke dag op FOK! te vinden, maar probeer altijd wel even wat te posten hier. al is het dan vaak niet veel meer dan zwaaien inderdaad
wie ben jij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ja maar dat stond niet mooi in t liedjequote:Op woensdag 19 november 2014 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Meter? Je moet t dan wel met "posts" doen. Overnieuw!
Zeker. En jij?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hai schatje alweer op de weg???
Stomquote:Op woensdag 19 november 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo muzikaal ben ik niet. . Sorry..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |