Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook nooit beweerd dat ik dat wel ben
En ratel die er nog in staatquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Plaatje in de OP klopt ook nog prima, woon nog in Nijverdal enzo
Niet blij mee?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Plaatje in de OP klopt ook nog prima, woon nog in Nijverdal enzo
eens met ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ratel niet uit de OP halenGewoon een kruisje voor zetten dan ofzo
Ik zal straks Photoshop eens aanslingerenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ratel niet uit de OP halenGewoon een kruisje voor zetten dan ofzo
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
Zou haar verjaardag er wel bij laten staan. Of datum van overlijden ofzo.. of beide. En dan dat tekentje erbij. Of voor de naam zelf
Nee das een 7 met een gek krulletje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Cue_ het volgende:
Ow.. de verjaardag was al onbekend?
Maar ja, zo vind ik het wel mooier
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.quote:
omdat D fotosjop wou opstartenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.
En je lurkt af en toe in SC waar je niemand kent?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
van D? Nee ik kom ook niet uit Twente ofzo maar ik dacht ik shop dat plaatje even voor jullie.
Nee eigenlijk nooit. Dit topic stond in de lijst met nieuwe topics en ik klikte er op en was wel benieuwd naar dat dat plaatje in de OP en ging verder lezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je lurkt af en toe in SC waar je niemand kent?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
Uhhm ja dat heb je netjes gedaan. Was niet sarcastisch hoor! Ik gaf je een compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben niet meer elke dag op FOK! te vinden, maar probeer altijd wel even wat te posten hier. al is het dan vaak niet veel meer dan zwaaien inderdaad
wie ben jij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ja maar dat stond niet mooi in t liedjequote:Op woensdag 19 november 2014 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Meter? Je moet t dan wel met "posts" doen. Overnieuw!
Zeker. En jij?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hai schatje alweer op de weg???
Stomquote:Op woensdag 19 november 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo muzikaal ben ik niet. . Sorry..
Hij viel een beetje tegen. Maar achquote:Op woensdag 19 november 2014 09:08 schreef Redbaron het volgende:
Heeft u een goede nachtrust genoten?
Een beetje aan de korte kant, maar dat ben ik wel gewendquote:Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij viel een beetje tegen. Maar ach
En jij?
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 09:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet op de weg, wel aan het werk
dankjequote:Op woensdag 19 november 2014 09:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een beetje aan de korte kant, maar dat ben ik wel gewend
[..]
Goed bezig hoor
das lekker op tijd!! Ik ben nu ff vrij om half vijf weer beginnen bij mn andere werk.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, den auto weer leeg. Nu maar eens op de zaak an en op tijd naar huis
Muzikaal zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo muzikaal ben ik niet. . Sorry..
Je werkt maar wat af.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das lekker op tijd!! Ik ben nu ff vrij om half vijf weer beginnen bij mn andere werk.
Op de terminal?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ben nu in hengelo aan het werk.
inderdaad jaquote:
Nee gelukkig niet, alles wat met die dozen te maken heeft mijd ik liever.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
of kom jij daar ook wel eens?
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, alles wat met die dozen te maken heeft mijd ik liever.
Klein gokje aangezien ik weet waar je werkt
Dat vind ik zo'n zeiklied hequote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
EN JE KUNT NIET ZEKER WETEN EN ALLES GAAT VOORBIJ MAAR IK GELOOF, IK GELOOF, IK GELOOOOOOOOOOF..... in jou en mij
Blijft een mooi liedje
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zeiklied he
Als ik dat hoor dan denk ik altijd dat m'n pa snel doodgaat of ietsquote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
(Volgens mij) het enige Nederlandstalige nummer wat ik mooi vind is Stef Bos - Papa
Enige nummer waar mannen zomaar van mogen jankenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dat hoor dan denk ik altijd dat m'n pa snel doodgaat of iets
Kom er aanquote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ga ik douchen, wie gaat er mee?
Eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enige nummer waar mannen zomaar van mogen janken
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ga ik douchen, wie gaat er mee?
Geilquote:
Ik wacht op de videoquote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij gaat mee, begrijp ik hieruit?
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom nodig jij me nooit uit om mee te douchen?
das wel een tegenvaller dan.. ik was vanavond ook laat klaar helaas.. maar ja mooi extra geld!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je werkt maar wat af.
Van dat vroeg thuis is niet echt veel gekomen, nog tot 15u bezig geweest
Slaap lekker, lekkertjequote:
goeiedag. hej dan eigelijk nog wel wat aan de avond?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Redbaron het volgende:
Wouter
Dit is nog laat, meestal vertrek ik tussen 4 en 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |