Ik zei je toch, powernaps bestaan niet rond dit uur.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
FuuuuuuuckG powenap duurde langer dan verwacht![]()
Is er een reden dat je hier wel stoer doet tegen mij en anders erg aardig bent.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
wat doet die tyfushoer met hoofddoek hier? opgekankerd zulke figuren
zijn we net van stimorol af, laten jullie haar toe
mensen ff serieus
en deuce als je haar zo graag wil neuken DM haar even, deze reeks is je persoonlijke speeltuin niet
Kkquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Respect voor jou. Iedereen denkt het en alleen durft het te zeggen.
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Awesome zou een log bijhouden, hij is gewoon gevlucht
Anders moet hij vanavond weer rimjobs uitdelen aan de rest van de bois in de reeks.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is er een reden dat je hier wel stoer doet tegen mij en anders erg aardig bent.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Anders moet hij vanavond weer rimjobs uitdelen aan de rest van de bois in de reeks.
the borderline is strong in this onequote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Op de een of andere wijze voelt Weissman alsof hij zich hier heel stoer voor moet doen. Vind ik jammer, want hij leek mij eigenlijk aardig.
Wie ben jij nou weer met je hoofd.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil best minder posten, maar willen jullie me in godesnaam niet in dezelfde categorie werpen als de labielo's?
Akhi.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je hoofd.
Moet jij niet mensen benaderen via DM om te roddelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Montelly het volgende:
Crip kan zo door als een vervelende zusje van Stimo. Allebei fattitties ook.
Eerst vond je me anders erg lief.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Montelly het volgende:
Neuh, niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
the borderline is strong in this one
Je bent mij alleen tegenkomen in mijn goede periodes bbyquote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Beach het volgende:
ik heb nooit problemen gehad met stimo
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.
Vind zulke acties wel triest bij mannen. Gedraag je als een man.
Nieuwe generatie tho
Overgewicht en diabetes is sowieso een groot probleem onder onze Turkse medemensquote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Montelly het volgende:
Nog steedsquote:
En wat voor een periode is het nu dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent mij alleen tegenkomen in mijn goede periodes bby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |