Iran kan ik me nog iets bij voorstellen. De overige twee is natuurlijk een slechte grap.quote:
TS snapt zijn eigen TT nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Strani het volgende:
Je wilt dus van Taiwan de volgende 'bestemming die niet meer kan' gaan maken?
Ik wil helemaal niks. Ik ben een oude lul die het liefst naar Frankrijk gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Strani het volgende:
Je wilt dus van Taiwan de volgende 'bestemming die niet meer kan' gaan maken?
Z'n laatste zin in de OP maakt het inderdaad wat verwarrendquote:
M'n schoonouders zijn daar vorig jaar geweest. Kan die mensen moeilijk hip noemen. Lijkt me trouwens wel een mooie bestemming.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik hoor de laatste tijd overigens ook van veel mensen dat ze op vakantie gaan naar Sri Lanka, zal dus wel struikelen over toeristen zijn daar.
Aangepast.quote:Z'n laatste zin in de OP maakt het inderdaad wat verwarrend
Om over zijn eigen post over Bhutan nog maar te zwijgen... Bhutan kan echt niet meer, of toch eigenlijk juist weer wel omdat het stervensduur isquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik hoor de laatste tijd overigens ook van veel mensen dat ze op vakantie gaan naar Sri Lanka, zal dus wel struikelen over toeristen zijn daar.
[..]
Z'n laatste zin in de OP maakt het inderdaad wat verwarrend
En terecht.. dat wanhopig 'landgenoten vermijden' van sommige mensen limiteert alleen maar hun eigen mogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks. Ik ben een oude lul die het liefst naar Frankrijk gaat.
Cambodja is ook al hard op weg, Angkor Wat kan al écht niet meerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:35 schreef Igen het volgende:
Is Vietnam tegenwoordig ook al zo overspoeld door toeristen?
Ach ja, als hipster ben je natuurlijk altijd op zoek naar de nieuwe bestemming die nog authentiek is en niet door mede-hipsters verpest is. Maleisië past geloof ik ook al niet meer in het plaatje, dus dan zal het wel Cambodja of Myanmar worden.
Chili? WTF valt er nou in Chili te beleven? Beetje matige wijntjes proeven en daar elitair over doen? Laat me niet lachen man.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:04 schreef Pauper_Bob het volgende:
De Democratische Republiek Congo is the place to be.
quote:
En over welk land heb je het nou?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:08 schreef Pauper_Bob het volgende:
Dit geweldige land, waar democratie ver te zoeken is, waar corruptie hoogtij viert en waar je als blanke erachter kunt komen hoe het is om gediscrimineerd te worden, vergeet je nooit weer als je er ooit geweest bent.
Hierbij zijn landen als Nigeria beschaafd.
Maar als je buiten de mannetjes in uniform eens de kans krijgt om met locals op te trekken, dan is het een land met een schitterende natuur. En je komt er geen toerist tegen verder.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En over welk land heb je het nou?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:04 schreef Pauper_Bob het volgende:
De Democratische Republiek Congo is the place to be.
Ah. oke.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |