abonnement Unibet Coolblue
pi_146777446
Aloha,

Ik heb te geef een waardecheque twv maar liefst een hele 250 euri (enkel geldig bij aankoop van een compleet ledikant- of een boxspringcombinatie)

Waarom? Omdat ik die zo maar kreeg van een beddenwinkel waar ik ooit eens een bed heb gekocht.

En waarom gebruik ik die niet zelf? Omdat ik ivm een mega slechte rug nog geen 2 jaar geleden een aangepast bed + matraz heb laten aanmeten en dus al heerlijk slaap.

En hoor de vraag al: is die waardecheque niet naamgebonden? Nee, staat niet op naam en heb de beddenboer net gebeld, ik mag die cheque gewoon overdragen.

Om welke beddenzaak gaat het? Dat vertel ik liever als er liefhebbers zijn, het betreft iig een zaak in de regio Rotterdam.

Is er een tegenprestatie? Nee, natuurlijk niet want FHF, het enige wat ik echt superleuk zou vinden is een reactie van de eventuele gebruiker of hij/zij in het nieuwe bed heerlijk slaapt. Ik zou een terugkoppeling enig vinden.

In deze vragen om een doelgroep is nogal kul want een goed bed is al peperduur maar aangezien ik niks met die cheque kan gun ik het van harte een ander.

Roept u maar met dien verstande dat bij enorm interesse :P ik wel de gunfactor toe pas. O+

Overigens is de cheque geldig tot 31 december!
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 18 november 2014 @ 16:12:13 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_146777537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Om welke beddenzaak gaat het?
Dat zal er wel een zijn waar de ledikanten beginnen bij ¤1500.
pi_146777572
Geen flauw idee, maar dan nog, 250 euri korting is en blijft 250 euri korting.
Waar het stinkt is het warm.
pi_146777747
^O^ ^O^
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_146778441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:12 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat zal er wel een zijn waar de ledikanten beginnen bij ¤1500.
Dat is toch een prima bedrag voor een plek waar je toch al snel 8 uur per dag dus 1/3 van je leven doorbrengt?

Verder hoop ik dat TS er iemand blij mee kan maken. Ik heb al een prima bed ^O^
pi_146778743
Lieve post Tja _O_ , kijk, ik kan die cheque uiteraard ook zo in de papierbak flikkeren deponeren, geen haan die er naar kraait maar zolang er ook zegeltjestopics zijn voor een paar glazen leek me dit ook niet verkeerd. Eerlijk is eerlijk, het kan, het mag en dus daarom :+
En 250 euri kan net dat hele kleine verschilletje in iemands budget zijn voor :z
Ik bied het slechts aan omdat ik het zo maar krijg hoor dus gevalletje wel of niet willen hebben, meer is het niet. :O

[ Bericht 15% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-11-2014 17:04:24 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_146781919
Helaas op dit moment niet het vermogen om een ander bed + matras te kopen 😡

Maar toffe actie van je! 😘
pi_146783080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:59 schreef gridjuh het volgende:
Helaas op dit moment niet het vermogen om een ander bed + matras te kopen 😡

Maar toffe actie van je! 😘
Niks toffe aktie, ik krijg dat ding ook zo maar dus of in de papierbak of aanbieden aan een ander is niet tof, enkel logisch :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_146840290
Nadat ik eerst vrienden, kennissen en buren had gevraagd die geen bed nodig hadden dus die bon maar hier aangeboden, nou, mijn dm liep vól :') Afijn, je moet met zulks maar net iemand vinden die toevallig net een nieuw bed moet. En laat ik die bij toeval gevonden hebben! Tijdens het bladeren vegen in de tuin, met een hondenbaas in gesprek en tijdens dat gesprek bleek hij paar dagen geleden een nieuw bed besteld te hebben en ook nog eens bij die beddenboer en dat kwam omdat er net een andere beddenboer over de dijk reed en haast een bestelbusje raakte :o Dus hij snel braaf in de bel klimmen met de beddenboer en de hondenbaas mag dus alsnog die bon inleveren!
Voor wie niet in toeval geloofd, ik geloof er nu serieus wel in, hoe kan het zo mooi verkeren. Ik hou er van O+
*O*
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 20 november 2014 @ 14:06:25 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146840482
Fijn dat iemand hem kan gebruiken!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')