Ik vond Spires juist tof, daar begon ik voor het eerst gear upgrades te krijgen, Nagrand daarentegen is helemaal leuk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef byah het volgende:
[..]
Nouja, het niveau van de beginquests met daarna de eerste 2 zones wordt niet bepaald vastgehouden in de rest van de zones imo. Vooral Spires of Arak lijkt wel vanilla wow met irritante herhalende quests. Ook begrijp ik niet waarom Tanaan Jungle nog niet beschikbaar is?
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weinig veranderd hoor, zou juist beter moeten gaan omdat ze veel verbeteringen hebben aangebracht.
Bij ons het gesprek van de dag, een ouwe guildie die na twee jaar weer is opgedoken, en wereldberoemd is omdat ie ooit op TS stomdronken in slaap is gevallen met zijn gezicht op zijn keyboard waarbij hij ook nog eens bovenop de press to talk button lag waardoor het hele guild naar zijn gesnurk heeft moeten luisteren wat uiteindelijk zo erg werd dat we met zijn allen naar een ander kanaal zijn moeten gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
Altijd leuk, oude guildies tegenkomen en dan lekker zeiken op alle kutnoobs die er geen reet van bakken
twitter:Wowhead twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 20:06:51Players with active accounts as of November 14th get five free days of game time: http://t.co/QsPjFh34zK http://t.co/jwuoZ3xhWW reageer retweet
Er is in ieder geval geen achievement voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:36 schreef Evertjan het volgende:
zijn er quests voor de Alliance in Frostfire ridge??
Naast tijd moeten ze ook irritatie wat compenseren. Je zal lekker een paar dagen vrij genomen hebben van het werk ( dom, maar zijn er zat die het doen )quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef nikk het volgende:
Dat is best netjes aangezien de expansion zo'n vijf dagen uit is.
Had net een random groep voor UBRS, maar vond het wel mee vallen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig vielen de andere heroics heel erg mee vergeleken met UBRSOf ik was met betere spelers, dat kan ook
Ik ben geen hardcore (guild) raider, maar ik weet wel dat Legendaries moeilijk te krijgen waren, en nu dmv quests redelijk gemakkelijk te krijgen is.quote:Op maandag 17 november 2014 20:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wat heb jij ''vroeger'' gedaan wat allemaal veel moeilijker was? Je hebt niets gecleared.
Nee, dat is juist fijn dat meer mensen kunnen spelen en alles kunnen zien in het spel middels bijv lfr (iedereen betaalt er voor, dan mag iedereen er ook lol in hebben). De moeilijkste versie van alle nieuwe raids zijn nog steeds domweg moeilijk. Dit argument van jou hoor ik heel vaak en ik begrijp er geen snars van. Meestal ook nog eens van mensen die zelf nog nooit bv burning crusade hebben geraid. En weet je hoe moeilijk een legendary krijgen was in bc? Je had rng en een drop en dan besloten de officers wie het kreeg. Zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben geen hardcore (guild) raider, maar ik weet wel dat Legendaries moeilijk te krijgen waren, en nu dmv quests redelijk gemakkelijk te krijgen is.
Ook de dungeons waren moeilijker en omdat er nog geen LFR was, moest je dus echt wel je best doen wil je gear halen en geinvite kunnen worden voor de raids.
Het is gewoon veel meer noob friendly geworden, dat vind ik zeer en zeer jammer.
Als je niet vanaf het begin gespeeld hebt zal je dat ook nooit begrijpen denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is juist fijn dat meer mensen kunnen spelen en alles kunnen zien in het spel middels bijv lfr (iedereen betaalt er voor, dan mag iedereen er ook lol in hebben). De moeilijkste versie van alle nieuwe raids zijn nog steeds domweg moeilijk. Dit argument van jou hoor ik heel vaak en ik begrijp er geen snars van. Meestal ook nog eens van mensen die zelf nog nooit bv burning crusade hebben geraid. En weet je hoe moeilijk een legendary krijgen was in bc? Je had rng en een drop en dan besloten de officers wie het kreeg. Zo moeilijk.
Het is gewoon een bittere en negatieve houding die echt nergens op slaat.
Oh je bedoelt dat je rustig op afk kon in Molten Core en je char op follow kon zetten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
Als je niet vanaf het begin gespeeld hebt zal je dat ook nooit begrijpen denk ik.
Nee, de raid ervaring vergeleken met nu. Of wou je ontkennen dat het casual is geworden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat je rustig op afk kon in Molten Core en je char op follow kon zetten?
Nee, het spel heeft nog steeds moeilijke kanten (en dan bedoel ik niet een nieuwe raid eerst maanden op normal doen tot je gegeared bent en dan eens de heroic versie in stappen). Maar die hoef je niet te doen. Het heeft namelijk ook de simpele versies. Iedereen blijquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, de raid ervaring vergeleken met nu. Of wou je ontkennen dat het casual is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |