Geen dank.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:49 schreef Ouder1 het volgende:
Geef hier AdoraBelle de aandacht die HET zo hard nodig heeft.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:49 schreef Ouder1 het volgende:
Geef hier AdoraBelle Ouder1 de aandacht die zij/hij zo hard nodig heeft.
Jij bent toch een moeder op leeftijd?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:49 schreef Ouder1 het volgende:
Geef hier AdoraBelle de aandacht die zij/hij zo hard nodig heeft.
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zal haar eens wat anders geven hue hue
Ik heb haar vanochtend al iets anders gegeven, ze vond het lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft ze zelf al.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
en dikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh man ze was wel echt gruwelijk nat.
Ah. Jammer. Ik vind de discussie die AdoraBelle aanging in jouw topic wel een eigen topic waard.quote:
in dr bek gespuugd?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb haar vanochtend al iets anders gegeven, ze vond het lekker
jammer , ban v jouquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ah. Jammer. Ik vind de discussie die AdoraBelle aanging in jouw topic wel een eigen topic waard.
Eens met deze man!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:54 schreef Thezappa het volgende:
Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ah. Jammer. Ik vind de discussie die AdoraBelle aanging in jouw topic wel een eigen topic waard.
jammer , ban v jou
tr gemacktquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat je je niet mag uitlaten over bans dát weet ik dan weer wel.
naamtopic mag niet. Maar volgens mij staat er geen ban op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
gay ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je met je zwaard eigenlijk je penis bedoelt danja, graag
.
Idd, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je met je zwaard eigenlijk je penis bedoelt danja, graag
.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Jij bent toch een moeder op leeftijd?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Veel. Maar toen was het al te laat. Ik zat al naakt achter m'n keyboard.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er waar van het verhaal dat Braddie een serenade op zijn keyboard gaf aan AB, maar dat hij er toen pas achterkwam wat iedereen al weet?
*bangquote:
Wat bedoel je? Dat Braddie totaal geen enkel talent op geen enkel vlak heeft of dat AB er serieus een van 30cm heeft?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er waar van het verhaal dat Braddie een serenade op zijn keyboard gaf aan AB, maar dat hij er toen pas achterkwam wat iedereen al weet?
Hiervan een paint zou echt lachen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik las ergens dat die 30cm inmiddels nog maar een paar millimeters zijn door de medicijnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat Braddie totaal geen enkel talent op geen enkel vlak heeft of dat AB er serieus een van 30cm heeft?
Een Braddie paint is er toch al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hiervan een paint zou echt lachen zijn.
Goed verhaal. Ach, die braadslee was wel lachen joh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mag haar ook graag, alleen ze moet zich niet zo op laten jutten en de negatieve reacties gewoon negeren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:02 schreef Pixxie. het volgende:
Ik vind Adorabelle wel een tof wijf
Dat ze zo chill en open over alles l is
Het is zelf ook geen lieverdje. Braddie een gehandicapte mongool noemen is ook niet lief.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik mag haar ook graag, alleen ze moet zich niet zo op laten jutten en de negatieve reacties gewoon negeren.
Dat is waar, hij kan er ook niks aan doen dat hij zo is geboren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is zelf ook geen lieverdje. Braddie een gehandicapte mongool noemen is ook niet lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is waar, hij kan er ook niks aan doen dat hij zo is geboren.Bezint eer gij begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een stalkerd die Hoink achtervolgt naar volkomen andere topics om daar al jankend Off Topic oude koeien uit de sloot te halen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is zelf ook geen lieverdje. Braddie een gehandicapte mongool noemen is ook niet lief.
Ik zie dat eigenlijk als iets tussen hun. van wat ik begrijp heeft ze hem iets in vertrouwen verteld en zijn reactie wat een topic er over openen op Fok!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ga ik hier ff serieus op in. Dus dat ik open ben over mijn leven en mijn verandering, en dus persoonlijke informatie deel, is een reden om mij kritiek of hard commentaar te geven?
Dat klinkt nogal onlogisch.
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is een stalkerd die Hoink achtervolgt naar volkomen andere topics om daar al jankend Off Topic oude koeien uit de sloot te halen.
Natuurlijk is het iets tussen hen. Maar dat houdt nog niet in dat AdoraBelle een lieverdje is, ik ken wel meer verhalen van andere users waar zeker wel een heel groot deel waar van zal zijn dat ze niet zo super lief is als ze (kan) doen voor komen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk als iets tussen hun. van wat ik begrijp heeft ze hem iets in vertrouwen verteld en zijn reactie wat een topic er over openen op Fok!
Dat is natuurlijk not done!
Ik weet ondertussen ook wel het een en ander van bepaalde users hier, en mochten we om wat voor reden in de clinch raken dan zou het niet in me opkomen om het openbaar te maken.
Vertelt iemand je iets in vertrouwen, dan hou je dat zo.
Dus ik kan me best voorstellen dat ze pissig was.
Aberella, mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hoink schijnt AB gepijpt te hebben hoorde ik van een zeer betrouwbare bis andijvie laatst.
En toen wilde jij het beffen en bleek er iets niet te kloppen?quote:
Juist wel, haar penis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En toen wilde jij het beffen en bleek er iets niet te kloppen?
Andere user.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En toen wilde jij het beffen en bleek er iets niet te kloppen?
Maar je hebt dat toch niet met naam en toenaam gepost? Hoop ik? Want dat is niet netjes idd,
Ze is vooral gefrustreerd en boos op mannen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Jij bent toch een moeder op leeftijd?
Lijkt me niet zeer stimulerend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik noem mijn rechterhand ook soms Blondje_93
Godverdommequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef Oriente het volgende:
Hoef je niet zo scheef over te doen.
Dan moet het daar zijn. Als je zulke geintjes flikt moet je niet verbaast zijn dat er over gesproken wordt. Dat is wat anders dan het openbaar op een forum te smijten.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen vriend. Hoef je niet zo scheef over te doen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
hehequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel scheve gezichten verwacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef Oriente het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel scheve gezichten verwacht.
Nog nooit een foto van blondje gezien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er zo grappig aan scheef, heb dat gemist vrees ik?
Breek me de bek niet open, krijg je zulke scheve verhoudingen van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel scheve gezichten verwacht.
Voor jou gaat de analogie van Blondje een beetje mank.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er zo grappig aan scheef, heb dat gemist vrees ik?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, krijg je zulke scheve verhoudingen van.
Nee, blijkbaar niets aan gemist ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van blondje gezien?
Nope.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niets aan gemist ook.
Ja, ze zijn een beetje lame.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, blijkbaar niets aan gemist ook.
Jezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, krijg je zulke scheve verhoudingen van.
quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:33 schreef RipMcPants het volgende:
Ironisch dat juist Ouder1 dit topic opent
Shake with what you're maker gave you.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
AdoraBelle, wanneer ga je weer eens twerken op TinyChat?
Ik weet dat je het graag wilt, maar ik vind TinyChat maar saai. En ik wil niet geassocieerd worden met Miley Cyrus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Spijtig dat ik dat foto'tje van d'r bilspleet niet meer heb.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Kun je nu weer met een opgelucht hart aan je opgezwollen clit trelken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Trouwens, 3 fucking pagina's. Bedankt voor de liefde iedereen
.
Moet het nou weer zo grafisch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je nu weer met een opgelucht hart aan je opgezwollen clit trelken?
nee joh. Dat kunnen autisten toch niet aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog veel spannende dingen gebeurd hier?
Visueel bedoel je. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet het nou weer zo grafisch?
Vind ik helemaal niet ergquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet het nou weer zo grafisch?
Sommige dingen wil je niet voor je zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je nu weer met een opgelucht hart aan je opgezwollen clit trelken?
Homofoobquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet voor je zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |