Correct, maar soms is het niet anders. Kattenkots opruimen met vaatdoekje is ook echt niet oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Ja, maar andersom werkt minder goed. Toiletpapier desintegreert te snel om het comfortabel als keukenpapier te kunnen gebruiken.
Nee, snap ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct, maar soms is het niet anders. Kattenkots opruimen met vaatdoekje is ook echt niet oke.
Ruim je ook z'n kots op met keukenrol?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, snap ik.
Mijn lief is mijn huisdier, verder geen beesten hier, dat scheelt.
* Isabeau kruipt achter minilotquote:
Indien nodig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ruim je ook z'n kots op met keukenrol?
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik kwam witte- en pure chocolade en espressopoeder en pecannoten tegen in de vooraadkast bij het opruimen, dus toen stond ik drie minuten later beurre noisette te maken en nu heb ik koekies:
[ afbeelding ]
Goed. Volgende plank.
En als het dan bij andere mensen is dan beuk ik me er wel doorheen (met moeitequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau kruipt achter minilot
Zo erg idd!
Ja, vast al wel een keer of watquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Jagärtrut het volgende:
leverworst, jammie.
Ik hoef eigenlijk ook helemaal niet uit eten vandaag, gewoon gezellig op de bank met de duutser is ook hartstikke goed. Maar, ik geloof dat de Duutser het leuker vindt dat ik jarig ben dan ik...
Zeg Isa, is de postbode al eens langs geweest?
Mijn familie heeft het er mijn eerste verjaardagen een beetje doorgedramd, maar dat is nu over. Godzijdank. hierbij hielp heel wrang een moeder in rolstoel + geen liftquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef minilot het volgende:
En als het dan bij andere mensen is dan beuk ik me er wel doorheen (met moeite) maar het eerste dat ik deed toen ik op mezelf ging wonen was het schrappen van die ellende op de dag dat het mijn eigen verjaardag is.
Ze bestaan, mini!!! Ze bestaan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben zeker de enige die elk jaar al weken van te voren uitkijkt naar haar verjaardag en het ook elk jaar viert?ik hou van jarig zijn, en visite, en lekker eten maken voor ze, en bakken
en ja, ook wij komen vanzelf uit in een soort meerdere kringetjes, ook door de vorm van t huis... maar ik LAF het.
Does.. not.. compute..quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben zeker de enige die elk jaar al weken van te voren uitkijkt naar haar verjaardag en het ook elk jaar viert?ik hou van jarig zijn, en visite, en lekker eten maken voor ze, en bakken
en ja, ook wij komen vanzelf uit in een soort meerdere kringetjes, ook door de vorm van t huis... maar ik LAF het.
Ik kan me anders nog een erg gezellige kring herinneren bij jou in huisquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau kruipt achter minilot
Zo erg idd!
Dat was heul anders!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan me anders nog een erg gezellige kring herinneren bij jou in huis![]()
Was dan wel geen verjaardagskring maar een meet-kring, maar dat maakt niet uit
Ik was niet jarig, ik hoefde niet per se allemaal lekkers te gaan maken want dat nam iedereen zelf mee, had niet het gevoel dat ik mensen moest entertainen, want iedereen kwam voor iedereen. En er was geen familie bij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Want??Leg eens uit wat jij daar anders aan vindt??
Maar.. wat heeft dat in hemelsnaam allemaal met een kring te maken??quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was niet jarig, ik hoefde niet per se allemaal lekkers te gaan maken want dat nam iedereen zelf mee, had niet het gevoel dat ik mensen moest entertainen, want iedereen kwam voor iedereen. En er was geen familie bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |