abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146772163
Ja, maar andersom werkt minder goed. Toiletpapier desintegreert te snel om het comfortabel als keukenpapier te kunnen gebruiken. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_146772191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Ja, maar andersom werkt minder goed. Toiletpapier desintegreert te snel om het comfortabel als keukenpapier te kunnen gebruiken. *)
Correct, maar soms is het niet anders. Kattenkots opruimen met vaatdoekje is ook echt niet oke.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 november 2014 @ 13:29:53 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146772253
Net het Vleesboek van de Delicious geleend uit de bieb :P. Benieuwd of er nog wat leuks in staat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146772256
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Correct, maar soms is het niet anders. Kattenkots opruimen met vaatdoekje is ook echt niet oke.
Nee, snap ik.
Mijn lief is mijn huisdier, verder geen beesten hier, dat scheelt.
pi_146772288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, snap ik.
Mijn lief is mijn huisdier, verder geen beesten hier, dat scheelt.
Ruim je ook z'n kots op met keukenrol?
pi_146772325
Oef, ineens komen er weer interessante vacatures langs :s) lesgeven op het HBO lijkt me zo leuk O+
pi_146772337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef minilot het volgende:
Huuu!
* Isabeau kruipt achter minilot

Zo erg idd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146772349
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ruim je ook z'n kots op met keukenrol?
Indien nodig.
pi_146772380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik kwam witte- en pure chocolade en espressopoeder en pecannoten tegen in de vooraadkast bij het opruimen, dus toen stond ik drie minuten later beurre noisette te maken en nu heb ik koekies:

[ afbeelding ]

Goed. Volgende plank.
Goed bezig :D
pi_146772382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo erg idd!
En als het dan bij andere mensen is dan beuk ik me er wel doorheen (met moeite :') ) maar het eerste dat ik deed toen ik op mezelf ging wonen was het schrappen van die ellende op de dag dat het mijn eigen verjaardag is. }:|
pi_146772398
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Indien nodig.
Liefde O+
pi_146772408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Jagärtrut het volgende:
leverworst, jammie.

Ik hoef eigenlijk ook helemaal niet uit eten vandaag, gewoon gezellig op de bank met de duutser is ook hartstikke goed. Maar, ik geloof dat de Duutser het leuker vindt dat ik jarig ben dan ik...

Zeg Isa, is de postbode al eens langs geweest?
Ja, vast al wel een keer of wat :Y Ik zal straks weer eens kijken (wordt niet meer bezorgd in Nederland op maandagen 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146772478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef minilot het volgende:
En als het dan bij andere mensen is dan beuk ik me er wel doorheen (met moeite :') ) maar het eerste dat ik deed toen ik op mezelf ging wonen was het schrappen van die ellende op de dag dat het mijn eigen verjaardag is. }:|
Mijn familie heeft het er mijn eerste verjaardagen een beetje doorgedramd, maar dat is nu over. Godzijdank. hierbij hielp heel wrang een moeder in rolstoel + geen lift :X :X
pi_146772515
ik ben zeker de enige die elk jaar al weken van te voren uitkijkt naar haar verjaardag en het ook elk jaar viert? :7 ik hou van jarig zijn, en visite, en lekker eten maken voor ze, en bakken O+ en ja, ook wij komen vanzelf uit in een soort meerdere kringetjes, ook door de vorm van t huis... maar ik LAF het.
Kwak
pi_146772549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben zeker de enige die elk jaar al weken van te voren uitkijkt naar haar verjaardag en het ook elk jaar viert? :7 ik hou van jarig zijn, en visite, en lekker eten maken voor ze, en bakken O+ en ja, ook wij komen vanzelf uit in een soort meerdere kringetjes, ook door de vorm van t huis... maar ik LAF het.
Ze bestaan, mini!!! Ze bestaan!
pi_146772590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
Does.. not.. compute..

#twitch
pi_146772603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo erg idd!
Ik kan me anders nog een erg gezellige kring herinneren bij jou in huis :+ :P Was dan wel geen verjaardagskring maar een meet-kring, maar dat maakt niet uit :P
pi_146772622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik kan me anders nog een erg gezellige kring herinneren bij jou in huis :+ :P Was dan wel geen verjaardagskring maar een meet-kring, maar dat maakt niet uit :P
Dat was heul anders!
pi_146772639
Ik vier mijn verjaardag wel en vind het ook wel gezellig.
Maar er naar uitkijken? Nah :D ben altijd weer blij als we met zijn tweetjes zijn.
pi_146772647
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was heul anders!
Want?? :D Leg eens uit wat jij daar anders aan vindt?? ;)
pi_146772704
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Want?? :D Leg eens uit wat jij daar anders aan vindt?? ;)
Ik was niet jarig, ik hoefde niet per se allemaal lekkers te gaan maken want dat nam iedereen zelf mee, had niet het gevoel dat ik mensen moest entertainen, want iedereen kwam voor iedereen. En er was geen familie bij.
pi_146772721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was niet jarig, ik hoefde niet per se allemaal lekkers te gaan maken want dat nam iedereen zelf mee, had niet het gevoel dat ik mensen moest entertainen, want iedereen kwam voor iedereen. En er was geen familie bij.
Maar.. wat heeft dat in hemelsnaam allemaal met een kring te maken?? :D
pi_146772758
Ik zal jullie een horrorstory vertellen. komt ie....

voor mij begint de voorpret in oktober: de sint komt al bijna, en het wordt herfstig buiten.
November de intocht, voorpret en cadeautjes kopen en lekkers eten. December, jeej, pakjesavond. Dan is t alweer bijna kerst! O+ boom opzetten, nog meer cadeautjes kopen, bedenken wat ik ga koken/waar we gaan eten, kleertjes uitzoeken, hoera kerst. Nou, tussen kerst en oud en nieuw zit zo'n heerlijke uitbuikweek, vol verwachting van het nieuwe jaar. En dan oud en nieuw - thuis met zn twee of bij familie of vrienden, of een feestje. En na oud en nieuw ben ik al BIJNA jarig *O* tijd om boodschappen te doen, taarten te bedenken, en hapjes, en kleed voor op tafel en servetjes te kopen... en dan 5 januari is de dag (of t weekend erna mijn feestje). En een pret dat ik daarvan heb joh!

en dan is de pret voor een heel jaar weer voorbij en stort ik in mijn 'is dit alles'-januari en fbruaridepressie meestal.

:')

mag ik nog wel meeposten?
Kwak
pi_146772779
:D _O-
pi_146772831
Overigens.. ik heb niet veel met mijn verjaardag, maar het is voor mij een goed excuus mijn familie over de vloer te hebben aangezien ik die niet zo vaak kan zien :) Maar meestal nodig ik verder niemand uit of zo.. het is dat mijn schoonouders er zo ongeveer op stáán op de avond zelf koffie te willen komen drinken. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')