Als het een pakketje is van Post NL dan komen die bezorgers meestal rond dezelfde tijd, dus als je dat eenmaal weet is dat wel makkelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Oh, hier kan ik wat mee.
Mijn pakketje komt vandaag.
vandaag
08:30-21:30
Ja, daar ga ik dan ook altijd vanuit, maar dan kan je het toch ook iets specifieker neerzetten? Toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het een pakketje is van Post NL dan komen die bezorgers meestal rond dezelfde tijd, dus als je dat eenmaal weet is dat wel makkelijk
Hier ookquote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daar ga ik dan ook altijd vanuit, maar dan kan je het toch ook iets specifieker neerzetten? Toch?
De tijd is grofweg tussen 4 en 7.
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ookMaar dan weet ik dus dat ik 's morgens rustig het huis uit kan.
Ben bang dat ik dan eerst het een en ander uit moet zetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ga naar de Hi-homepage, google eens op Hi, en dan zul je hem hier ook wel krijgen, kan je het zelf zien
Ik heb net de laatste paar opgegeten die ik bij de lokale chocolaterie gehaald hadquote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben choco-kruidnoten op kantoor. Foute boel
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste paar opgegeten die ik bij de lokale chocolaterie gehaald hadecht zó lekker!
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef minilot het volgende:
Wel als je van sinassplit-ijsjes houdt, want het smaakt precies zo!
[ afbeelding ]
Oequote:Op woensdag 19 november 2014 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt, die zijn ongeëvenaardZelfgebakken en met mega goede kwaliteit chocolade
Ja. Dat ken ikquote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die tent is zo goedheeft het heerlijkste ijs ook.
Hier het hele jaar rond, maar buiten 'ijsseizoen' wat minder soorten. En heerlijke ijstaarten en zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat ken ikIn Delft heb je ook zo'n chocolaterie met in de zomer ijs
Wie wat waar vertel!!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat ken ikIn Delft heb je ook zo'n chocolaterie met in de zomer ijs
Nou, zo kan je ontbijt dus ook smaken!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste paar opgegeten die ik bij de lokale chocolaterie gehaald hadecht zó lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |