quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is komisch: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4592903,00.htmlbriljant idee om van iets weerzinwekkend iets positiefs te maken
Als het aan mij lag zouden ze daar volledig elektrisch gaan stoken. Stadsverwarming is achterlijk duur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Wie betaalt de extra stroomkosten?
Tof dat je de Duutser ook zijn lolletje guntquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook helemaal niet uit eten vandaag, gewoon gezellig op de bank met de duutser is ook hartstikke goed. Maar, ik geloof dat de Duutser het leuker vindt dat ik jarig ben dan ik...
Zelfgemaakte leverpatequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Échte leverworst vind ik lekker.Leverpâté vind ik nog lekkerder.
Mee eens!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Échte leverworst vind ik lekker.Leverpâté vind ik nog lekkerder.
Wat een mooie!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik kwam witte- en pure chocolade en espressopoeder en pecannoten tegen in de vooraadkast bij het opruimen, dus toen stond ik drie minuten later beurre noisette te maken en nu heb ik koekies:
[ afbeelding ]
Goed. Volgende plank.
Wromquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn collega's lopen te klagen dat ik wat aan het hyperen ben
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik kwam witte- en pure chocolade en espressopoeder en pecannoten tegen in de vooraadkast bij het opruimen, dus toen stond ik drie minuten later beurre noisette te maken en nu heb ik koekies:
[ afbeelding ]
Goed. Volgende plank.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Goed. Volgende plank.
Slordig-met-boodschappen leert je inventief zijn: billen afvegen gaat ook prima met keukenpapier. En ff in tweeën knippen/zagen, past het ook nog in je toiletrolhouder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Wel nodige boodschappen. Wilde eigenlijk pas donderdag boodschappen doen, maar ik vond 1 toiletrol tot die tijd niet zo'n strak plan.
Geen ideequote:
Maar keukenpapier is ook op nu. En keukenpapier/wcpapier is inderdaad best onderling in te wisselen. Ik heb deze situatie al eens gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Slordig-met-boodschappen leert je inventief zijn: billen afvegen gaat ook prima met keukenpapier. En ff in tweeën knippen/zagen, past het ook nog in je toiletrolhouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |