abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146770472
Oke... Normaal plaats ik nooit zelf iets op fora, maar nu zit ik echt in de knoop.

Ik heb sinds meer dan twee jaar een vriend. Een heel lieve jongen, echt waar. Hij doet alles voor me, is niet jaloers, op zich is dat wat een vrouw wil in een relatie.
Toch klopt het voor mij niet meer. Sinds we elkaar minder zien door problemen met mijn huisbaas, mis ik hem niet. Ik heb er geen behoefte aan om hem te spreken, en dat hoor niet in een relatie toch?
Hij heeft eigenschappen waar ik niet tegen kan. Hij is te dik en heeft zelf geen drive om af te vallen, hij komt nauwelijks ooit klaar tijdens de seks, waardoor ik geen zin meer heb, en soms erger ik me eraan dat hij niet op mijn denkniveau zit. Het erge is, als ik er iets van zeg, klapt hij helemaal dicht en zegt hij niks meer.
Ik zit er ook mee dat hij later huisje-boompje-beestje-kindje wil, en ik kan hem dat niet geven. Op lange termijn denk ik dat hij daar erg ongelukkig van wordt. Hij is tenslotte al 28.

Het stomme is dat hij door mijn afstandelijkheid alleen maar meer zijn best is gaan doen.
Gisteren avond ben ik naar hem toe gegaan om met hem te praten. Mijn intentie was om er een punt achter te zetten, maar hij begon te huilen en hij zei dat hij altijd van me zou blijven houden. Hij zei dat hij nog steeds met mij oud wil worden. Toen kon ik het niet meer. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het nog eens wil proberen, maar alleen als hij dit keer alles zegt wat er op zijn hart ligt.
Ik heb hem uitgelegd dat ik geen gezin met kinderen wil, maar een carrière, maar hij zei tegen mij dat hij al heeft geaccepteerd dat hij geen kinderen krijgt met mij. Volgens mij houdt hij zichzelf voor de gek. Zou hij nou echt niet inzien dat dit geen toekomst heeft? Hij zou toch moeten vechten voor wat hij in zijn leven wil en niet zijn verlangens opgeven voor zijn eerste echte vriendin?

Ik dacht toen ik daar zat dat ik een fout ging maken als ik het uit maakte. Zo'n lieve jongen vind je niet vaak. Hij cijfert zichzelf helemaal weg voor anderen. Ik dacht dat ik spijt zou krijgen.
Toch denk ik nog steeds in mijn achterhoofd dat we allebei beter af zijn zonder de ander, maar ik kon het gewoon niet.

In mijn achterhoofd denk ik ook aan een andere man. Een man die ik ken van mijn vereniging. Ik ken hem helemaal niet zo goed, maar ik denk dat ik gevoelens voor hem heb. Ik wil mijn vriend niet kwetsen door tijdens onze relatie gevoelens voor die ander te ontwikkelen, maar ik besef me ook dat het een bevlieging kan zijn. Ik besef me dat ik de ander romantiseer en in mijn hoofd heeft hij alles wat mijn huidige vriend mij niet kan bieden.

Wat moet ik doen?
pi_146770523
Uitmaken met gast 1
Helemaal niets met gast 2
pi_146770536
Seks is kut, hij is te dik en jij denkt voor hem. En je wil een andere kerel proberen.

Gewoon uitmaken, loop dat joch niet aan het lijntje te houden omdat je bang bent niets beters te kunnen vinden in de toekomst. Dat is aso.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_146770626
Het is toch vrij duidelijk wat je wilt?

Maak het vanavond nog uit als je niet meer van m houdt.
blablablabla
pi_146770735
Het slechtste wat je kan doen is in een relatie blijven voor iemand anders. Been there, done that. Zolang je zelf niet gelukkig bent in een relatie heeft de relatie geen zin en ik denk dat je zelf in je achterhoofd heel goed weet wat je moet doen. En hij komt er ook echt wel weer overheen. Bijna iedereen heeft wel eens last gehad van een gebroken hart.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_146770756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef RRockOn het volgende:
Wat moet ik doen?
De problemen met je huisbaas oplossen.Dat is waar het misging en dus de wortel van je probleem.
Daarna wordt je relatie weer net zo leuk als dat het altijd was.
Succes.
pi_146770764
En met een beetje geluk gaat hij zijn gevoelens stoppen in sporten. Winwin.
pi_146770806
quote:
Gewoon uitmaken, loop dat joch niet aan het lijntje te houden omdat je bang bent niets beters te kunnen vinden in de toekomst. Dat is aso.
Het is niet zozeer dat ik hem aan het lijntje wil houden. Ik ben niet voor niks gisteren naar hem toe gegaan. Ik zag dat hij brak toen ik zei dat ik zo niet verder wilde, en toen kon ik het niet meer.

Het stomme is dat we gisteren hebben afgesproken dat hij eraan gaat werken om te zeggen wat hij wil, maar ik voel het gewoon niet meer. Ik vind het juist aso om nu te zeggen "ik stop", terwijl hij nog helemaal geen tijd heeft gehad om eraan te werken.
Toch is dat niet het enige wat mij in onze relatie dwars zit...
pi_146770817
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De problemen met je huisbaas oplossen.Dat is waar het misging en dus de wortel van je probleem.
Succes.
Oh ja, en natuurlijk dit. Gewoon alle vervelende wortelen uit de grond trekken tot er niets meer over is om op te staan en het dan alsnog uitmaken.
pi_146770819
Je moet het uitmaken met mijn broertje. :D

Iemand die zich volledig wegcijfert is wat mij betreft geen geschikt relatiemateriaal maar meer geschikt als sloofje, daar wordt niemand blij van.
Daarnaast is 28 niet te oud voor hbb hoor, zeker als man niet.

Hoe oud ben jezelf en misschien hou je jezelf ook wel voor de gek met je absolute carrierewens.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146770828
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Succes.
:D goeien tip
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:22 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146770842
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. Die andere excusen die je opvoert zijn alleen maar om zachter te laten landen dat je iemand anders leuk vindt.

Iemand waar je over fantaseert, iemand die je verder helemaal niet kent (claim je, ik geloof dat niet helemaal) maar waar je wel 'verliefd' op bent. Hoe kan dat als je iemand niet kent? Je krijgt hoogstens een natte groef van 'm, en het is makkelijk te fantaseren want alles is open, dus hij kan de perfecte man zijn in je fantasie.

En tegen een fantasie legt je vriend het altijd af. TOT ik bij de alinea over die andere gast vroeg ik me af waarom je roept dat híj zichzelf voor de gek houdt. Volgens mij hou JIJ jezelf voor de gek, op meer dan 1 manier. En dan wil je het nog een keer proberen maar alleen als hij ALLES zegt wat op zijn hart ligt.

Jaja, dus je wil eigenlijk dat hij doet wat jij zelf in ieder geval niet doet? Want jij zegt hem toch ook niet dat je aan een ander denkt? En ook al zou hij nou ineens alles gaan vertellen wat op zijn hart ligt, lost dat op dat hij dik is? dat hij nauwelijks klaar komt? Je verhaal klopt gewoon niet. En als hij dan een keer iets niet vertelt dan kun je makkelijk roepen 'we hadden afgesproken dat je alles vertelt maar dat heb je niet gedaan, ik ben er klaar mee!' en dan kun je vertrekken met een zogenaamd schoon geweten.

Als je er klaar mee bent moet je het uitmaken, want je vriend heeft sowieso recht op de waarheid EN op een meid die 100% voor hem gaat, niet eentje die komt om het uit te maken, en dat dan niet doet onder de voorwaarde dat hij alles gaat vertellen vanaf nu, terwijl ze zelf even fijntjes verzwijgt dat ze een natte mossel van een ander krijgt.

Daarbij geloof ik ook niet dat jij je van enig contact met die andere gast gaat onthouden. Dat gaat er wel komen, waarna je het ineens wel uitmaakt (wederom met gebruik van het excuus dat hij toch niet alles wat op zn hart ligt uitgesproken heeft). Wat een kulverhaal.

Maak het uit. Dat is toch wat je wil. Het enige wat je tegenhoudt is dat je nog niet echt nieuwe schoenen hebt en dus de oude nog niet wil weg gooien.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_146770859
quote:
Hoe oud ben jezelf en misschien hou je jezelf ook wel voor de gek met je absolute carrierewens.
Ik ben 22, hard aan het studeren om arts te worden.
pi_146770919
quote:
In mijn achterhoofd denk ik ook aan een andere man. Een man die ik ken van mijn vereniging. Ik ken hem helemaal niet zo goed, maar ik denk dat ik gevoelens voor hem heb. Ik wil mijn vriend niet kwetsen door tijdens onze relatie gevoelens voor die ander te ontwikkelen, maar ik besef me ook dat het een bevlieging kan zijn. Ik besef me dat ik de ander romantiseer en in mijn hoofd heeft hij alles wat mijn huidige vriend mij niet kan bieden.
:') defuck. Al die redenen ervoor en dan dit als einde.

Uitmaken. En snel ook. :s)

edit: wat CoolGuy zegt, maar dan in het kort.
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:23 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146770956
quote:
Ik heb er geen behoefte aan om hem te spreken, en dat hoor niet in een relatie toch?
Duidelijker kun je niet zijn.

Het is ook moeilijk om het uit te maken, maar je zult wel moeten.
pi_146770957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. Die andere excusen die je opvoert zijn alleen maar om zachter te laten landen dat je iemand anders leuk vindt.

Iemand waar je over fantaseert, iemand die je verder helemaal niet kent (claim je, ik geloof dat niet helemaal) maar waar je wel 'verliefd' op bent. Hoe kan dat als je iemand niet kent? Je krijgt hoogstens een natte groef van 'm, en het is makkelijk te fantaseren want alles is open, dus hij kan de perfecte man zijn in je fantasie.

En tegen een fantasie legt je vriend het altijd af. TOT ik bij de alinea over die andere gast vroeg ik me af waarom je roept dat híj zichzelf voor de gek houdt. Volgens mij hou JIJ jezelf voor de gek, op meer dan 1 manier. En dan wil je het nog een keer proberen maar alleen als hij ALLES zegt wat op zijn hart ligt.

Jaja, dus je wil eigenlijk dat hij doet wat jij zelf in ieder geval niet doet? Want jij zegt hem toch ook niet dat je aan een ander denkt? En ook al zou hij nou ineens alles gaan vertellen wat op zijn hart ligt, lost dat op dat hij dik is? dat hij nauwelijks klaar komt? Je verhaal klopt gewoon niet. En als hij dan een keer iets niet vertelt dan kun je makkelijk roepen 'we hadden afgesproken dat je alles vertelt maar dat heb je niet gedaan, ik ben er klaar mee!' en dan kun je vertrekken met een zogenaamd schoon geweten.

Als je er klaar mee bent moet je het uitmaken, want je vriend heeft sowieso recht op de waarheid EN op een meid die 100% voor hem gaat, niet eentje die komt om het uit te maken, en dat dan niet doet onder de voorwaarde dat hij alles gaat vertellen vanaf nu, terwijl ze zelf even fijntjes verzwijgt dat ze een natte mossel van een ander krijgt.

Daarbij geloof ik ook niet dat jij je van enig contact met die andere gast gaat onthouden. Dat gaat er wel komen, waarna je het ineens wel uitmaakt (wederom met gebruik van het excuus dat hij toch niet alles wat op zn hart ligt uitgesproken heeft). Wat een kulverhaal.

Maak het uit. Dat is toch wat je wil. Het enige wat je tegenhoudt is dat je nog niet echt nieuwe schoenen hebt en dus de oude nog niet wil weg gooien.
wauw
pi_146770963
Nee, het is niet dat ik al die redenen verzin om die ander.
Al die redenen bestonden al voor ik die ander zelfs maar ooit had gezien.

Ik begrijp hieruit dat jullie nog nooit iemands hart hebben moeten breken?
pi_146770984
Uit je verhaal maak ik een beetje op dat jullie beide in een andere levensfase zitten. Hoeft op zich geen probleem te zijn maar als je ook op denkniveau en levenstijl/ interesse elkaar niet vind, dan wordt het toch tijd om eens verder te kijken?

Er ontstaan niet voor niets leegtes waar gevoelens voor andere ontwikkeld kunnen worden. Moet je echter uitkijken dat dit geen gewoonte wordt want geen enkele relatie is perfect. Doe ervaring met anderen op, daardoor leer je uiteindelijk over jezelf en wat je wil.

Maar aangezien je nu in de knoop zit. Neem afstand, en kom tot je natuurlijke zelf. Zonder beinvloeding van anderen. Je schrijft wel dat hij zich helemaal wegcijfert maar dat doe je deels zelf ook door je eigen geluk te ontzeggen. Uiteindelijk hol je jezelf helemaal uit. Logisch dat je dan geen kinderen wil.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:54:21 #19
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_146770997
quote:

_O_
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:55:35 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146771042
quote:
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. - knip -
Wat is er mis mee als je niet gelukkig bent met je relatie, dat je gevoelens voor een ander ontwikkelt?
pi_146771088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef RRockOn het volgende:
Ik begrijp hieruit dat jullie nog nooit iemands hart hebben moeten breken?
Bijna iedereen heeft dat wel eens moeten doen. En nee, dat is niet leuk, en ja, iedereen stelt dat liever uit. Dat is wat je nu aan het doen bent. Daar wordt niemand gelukkig van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:49 schreef RRockOn het volgende:
Het stomme is dat we gisteren hebben afgesproken dat hij eraan gaat werken om te zeggen wat hij wil, maar ik voel het gewoon niet meer. Ik vind het juist aso om nu te zeggen "ik stop", terwijl hij nog helemaal geen tijd heeft gehad om eraan te werken.
Maakt hij nog een kans dan? Als jij al weet wat de uiteindelijke conclusie gaat zijn (einde relatie) waarom laat je hem dan nog energie steken in jullie relatie? Dat is pas aso.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:57:10 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146771093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat is er mis mee als je niet gelukkig bent met je relatie, dat je gevoelens voor een ander ontwikkelt?
Helemaal niets.

Waar wel wat mis mee is is dat de oneerlijkheid die zit in het een ander leuk gaan vinden is dat je dat doet achter de rug om van degene waar je op dat moment nog een relatie mee hebt, alleen maar omdat je nog geen nieuwe schoenen hebt.

Waar wél wat mis mee is is dat je de ander laat geloven dat het nog kan werken als hij X doet, terwijl dat niet zo is.

Waar wel wat mis mee is is verzwijgen dat je iemand anders leuk vindt.

Waar wel wat mis mee is is dat alle redenen die ze aanvoerde TOT de alinea over die ander prima redenen zijn om het uit te maken, maar ze dat niet heeft gedaan.

Nog meer?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_146771101
quote:
Wat moet ik doen?
waarom iets vragen, waarop je het antwoord zelf best weet?

Interessant in je verhaal vind ik hooguit de afweging die je kennelijk hebt om het _niet_ uit te maken, juist omdat je daarvoor helemaal niks schrijft.. Alles op _zijn_ slechte kanten en zwakke punten schuift, maar kennelijk niks kunt melden over je eigen toekomstbeeld, wat je nu eigenlijk wilt bereiken in je leven (enkel het vage 'dat je carriere wilt maken', wat opvalt door de clichematige nietszeggendheid... hoe wil je ooit carriere maken als je geen knoop kunt doorhakken in je persoonlijke leven?).

Ik zou zeggen dat je zolang je 'hem' als vriend hebt, die duidelijk onder je niveau zit, je gewoon te prettig in een 'comfort-zone' zit.
Voor hem hoef je geen moeite te doen, hem kun je gebruiken zoals jij wil, hij doet immers 'alles voor je'.

Dat op te geven is alsof je in het koude water stapt; Opeens zal je dan je zélf moeten bewijzen en volgens mij schijt je daarvoor in je broek.
Precies die kritiek die je hebt op hem over zijn gewicht en zn weigering 'niks te doen om af te vallen', kun je ook op jezelf betrekken... ook jij hebt een bepaald probleem en in plaats dat aante pakken en wat 'af te vallen', kies je gemoedelijk ervoor om 'niks te doen' en alles te laten 'zoals het nu is'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_146771116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Helemaal niets.

Waar wél wat mis mee is is dat je de ander laat geloven dat het nog kan werken als hij X doet, terwijl dat niet zo is.

Waar wel wat mis mee is is dat alle redenen die ze aanvoerde TOT de alinea over die ander prima redenen zijn om het uit te maken, maar ze dat niet heeft gedaan.

Nog meer?
TS schrijft toch zelf dat ze niet weet of het een bevlieging is.

Voor zwart/wit denkers is alles makkelijk :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:59:08 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146771151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Helemaal niets.

Nog meer?
Je kunt dat opvatten als oneerlijk of zoiets. Ik vat dit op als dat TS het zó moeilijk vindt om haar vriend pijn te doen, dat ze het zó aanpakt. Omdat ze weet dat het alternatief uitmaken is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo vat ik dat op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')