abonnement Unibet Coolblue
pi_147177868
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef Solique het volgende:
Was zeker een geslaagde en gezellige meet.
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 09:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Zeker weten :)
Eens en zo :D

Vandaag het verslag tikken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_147178605
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Eens en zo :D

Vandaag het verslag tikken.
Spannend :P
Children of the night. What music they make.
pi_147180659
Kom maar op met dat verslag ;)
pi_147186050
Verslag van de meet in Groningen
Datum: 29 november 2014.
Plaats: Groningen (en een beetje in Assen)

Als je voor een meet de uitnodiging krijgt om bij eefje801 te mogen blijven bivakkeren sla je dat natuurlijk niet af. Na de spullen bij haar gedropt te hebben togen we naar het station om van daar naar Groningen te reizen. Bij aankomst kreeg ik nog wat leuke wetenswaardigheden te horen over de stand terwijl we ons naar de Martini Toren begaven.

Aangekomen bij de toren zelf wilde eefje801 nog even buiten wachten terwijl ik even een blik naar binnen wierp, en daar tegen de grote gestalte van RedFever007 aanliep. De helft van de meetgroep was al aangekomen en de rest liet nog even op zich wachten.

Omdat het toch wel erg fris was besloten we eerst even de inwendige mens op te warmen in een klein café genaamd De Drie Gezusters. Blijkbaar waren er meer mensen op dat idee gekomen want het was erg druk. Onder het genot van wat warms werd er even bijgepraat en bleek de rest van de groep (Wolken, Solique en Godshand) dat die nog wel even zouden wegblijven. We gingen terug naar de toren waar al niet veel langer de rest eindelijk aankwam. Wolken als echte vrouw had zich dusdanig ingepakt dat de kou geen schijn van kans had (naar ik aanneem).

Munten om binnen te komen werden gehaald bij de VVV en we begonnen aan de klim van de toren. 250+ treden omhoog en ook weer een zoveel aantal omlaag. Met dat in het achterhoofd naast de melding van mogelijk instortgevaar werd de meet bijna een survivalrun. Al viel het mee uiteindelijk, al kreeg de tekst "een rondje om de kerk" een heel andere betekenis. We kamen de klokken tegen en na een mooi uitzicht over Groningen konden we onszelf zelfs achter de wijzerplaten plaatsen. Steenkoud daarboven, dat wel.

De weg terug naar beneden was een stuk makkelijker al moest je uitkijken dat je niet uitgleed. Er werd even bijgehouden wie het vaakste zijn hoofd (of ander ledemaat) zou stoten, en verrassend genoeg bleek dit niet door de langste mensen van de groep behaald te zijn. Solique had maar liefst drie keer een baksteen proberen te koppen. De dames hielden wijselijk hun mond.

Beneden aangekomen gingen we richting een café om opnieuw even de inwendige mens te versterken. Wolken verloor nog bijna haar pasgekochte aankoop toen we gingen verzitten, en blijkbaar was de bestelling opnemen erg lastig want een 'rode wijn' klinkt toch echt anders dan een 'cola light'. Kort daarna werden nog wat hapjes besteld en werd er gepraat en gelachen.

Het werd langzamerhand tijd om te gaan eten en na verschillende suggesties besloten we een wok-restaurant te kiezen. Onbeperkt eten en drinken is altijd goed, al kregen we bij binnenkomst al te horen dat we anderhalf uur hadden in plaats van twee uur, want vol. Dit mocht de pret niet drukken en er werd meermaals heen en weer gelopen om van het eten te genieten. Het werd steeds drukker en tegen de tijd dat we gingen was het zo druk dat we beseften dat we geluk hadden gehad door vrij vroeg te gaan eten.

De avond was nog jong en RedFever007 stuurde ons naar een poolcafé. Helaas deed hij zelf niet mee wegens andere verplichtingen en namen we hier afscheid van hem. De rest ging naar binnen en voor een euro per spel kon er gepoold worden. Sommige potjes gingen veel te snel, en bij sommige duurde het nogal even eer de eerste bal gepot werd. De dames gingen een potje airhockey spelen (waarna Godshand het opnam tegen Wolken) en bij het verlaten van het café had iedereen wel een keer gewonnen of verloren. Iets minder interessant was de brandweer die de halve straat blokkeerde want er was geen brand te bekennen.

We togen (terug) naar De Drie Gezusters en nuttigden nog wat drankjes (hier wisten ze wel het verschil tussen rode wijn en cola light) voordat de vermoeidheid bij sommigen wel begon toe te slaan. Bij aankomst op het station namen we afscheid van Solique en Godshand en gingen Wolken, eefje801 en ikzelf de trein in. Want nog spannend werd omdat Wolken een probleem had met haar chipkaart.

Aangekomen bij eefje801's huis merkten we dat de vermoeidheid wel de overhand nam en viel iedereen in slaap. De ochtend was een behoorlijk nieuw iets voor me, want je wordt niet elke dag gewekt door iemand die op haar best Jochem Meyjer nadoet. Wolken's taak was volbracht en het duurde niet lang voordat eefje801 wakker was om ons van ontbijt te voorzien. Wolken moest zich even haasten voor de trein en na rustig nagetafeld te hebben vertrok ik ook met weer een leuke meet om aan de lijst toe te voegen.

Godshand, bedankt voor het organiseren, en iedereen tot ziens op de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_147210503
Airhockey O+ Gisteren toch nog wel een beetje stram in de benen van al die trappen.

GH bedankt voor de lift! Geef je nog even door wat je nog van me krijgt voor het meerijden?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:15:07 #106
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147210518
Leuk verslag weer!!!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_147210592
Leuk verslag :) Ik had er graag bij willen zijn, volgende keer beter ;(
Tap tap tap
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:21:10 #108
258885 Solique
I Kill You !
pi_147210600
Net verslag Thijs. O+

Weinig last gehad behalve dat kleine trapje bij de drie gezusters toen hadden mijn knieën er even geen zin meer in :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147214016
Dank allen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:10:22 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147214118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:14 schreef Wolken het volgende:
Airhockey O+ Gisteren toch nog wel een beetje stram in de benen van al die trappen.

GH bedankt voor de lift! Geef je nog even door wat je nog van me krijgt voor het meerijden?
hier ook, stelletje oude wijven..

Thijs, leuk verslag!
Ben wel benieuwd in wat voor cafés jij normaal komt als je De Drie klein vindt maar dat is een detail ;)
pi_147214915
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

hier ook, stelletje oude wijven..

Thijs, leuk verslag!
Ben wel benieuwd in wat voor cafés jij normaal komt als je De Drie klein vindt maar dat is een detail ;)
Was als grapje bedoeld :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:48:57 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147235210
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Was als grapje bedoeld :@
Ah, letterlijke lezer hier.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:09:56 #113
412725 pilsje-pintje
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_147260993
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

hier ook, stelletje oude wijven..

Thijs, leuk verslag!
Ben wel benieuwd in wat voor cafés jij normaal komt als je De Drie klein vindt maar dat is een detail ;)
Thijs is de kinder discotheek gewend. Die werd altijd in de grote evenementenhal georganiseerd ;-)
pi_147304883
1e kadootje voor het Sint spel de 13e heb ik al gekocht :P

Nog eentje en dan een gedicht :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:22:27 #115
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_147321629
Misschien dat ik het gemist heb. Is er al een bedrag vastgesteld voor de cadeaus?
pi_147321978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:22 schreef RIVDSL het volgende:
Misschien dat ik het gemist heb. Is er al een bedrag vastgesteld voor de cadeaus?
300¤ en 5 bananen

Nee rond een 10tje zei Wolken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:36:56 #117
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_147322290
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

300¤ en 5 bananen

Nee rond een 10tje zei Wolken
En worden het er nu 2 of 3?
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:15:49 #118
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_147323927
We moeten ook nog even de regels over het gedicht vaststellen.
Wel/geen gedicht?
En indien ja, dan gok ik gewoon aan 1 van de cadeautjes vast?
Of worden er als er definitief vaststaat wie we komen, alsnog namen getrokken door zo'n lootjesprogramma bijvoorbeeld? Zodat het een persoonlijk gedicht over iemand wordt?
pi_147324511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
We moeten ook nog even de regels over het gedicht vaststellen.
Wel/geen gedicht?
En indien ja, dan gok ik gewoon aan 1 van de cadeautjes vast?
Of worden er als er definitief vaststaat wie we komen, alsnog namen getrokken door zo'n lootjesprogramma bijvoorbeeld? Zodat het een persoonlijk gedicht over iemand wordt?
Ik maak een gedicht waar iedereen in voorkomt. Dat doe ik voor jullie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 6 december 2014 @ 00:41:19 #120
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_147325003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik maak een gedicht waar iedereen in voorkomt. Dat doe ik voor jullie O+
Waarom :? Ga je dat dan voordragen?
pi_147325039
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik maak een gedicht waar iedereen in voorkomt. Dat doe ik voor jullie O+
Dacht ook aan zoiets. Algemeen thema.

Maar gedicht was toch vrij? Zodat de dicht-haters niet hoeven te dichten..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 6 december 2014 @ 00:46:44 #122
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_147325090
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 00:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dacht ook aan zoiets. Algemeen thema.

Maar gedicht was toch vrij? Zodat de dicht-haters niet hoeven te dichten..
Ik dacht dat dat gewoon nog besloten zou worden.

Maar waarom over iedereen een gedicht maken?
Maak er dan 1 gewoon over Thijs en hij over jou,
dan kunnen jullie die uitwisselen met elkaar *;
  zaterdag 6 december 2014 @ 00:47:31 #123
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_147325095
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef pilsje-pintje het volgende:

[..]

Thijs is de kinder discotheek gewend. Die werd altijd in de grote evenementenhal georganiseerd ;-)
Moest lachen :D

Waarom ben jij er eigenlijk niet bij de 13e?
pi_147329428
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef pilsje-pintje het volgende:

[..]

Thijs is de kinder discotheek gewend. Die werd altijd in de grote evenementenhal georganiseerd ;-)
:D :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_147329436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat gewoon nog besloten zou worden.

Maar waarom over iedereen een gedicht maken?
Maak er dan 1 gewoon over Thijs en hij over jou,
dan kunnen jullie die uitwisselen met elkaar *;
Alleen voor die opmerking ga ik zeker zes regels aan jou besteden Yv. Wellicht nog meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')