SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 december - Het Grote Sinterklaas DobbelspelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Dat sowieso niet, maar gezellig is andersquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef Wolken het volgende:
Alsof wij dat op moeten ruimen![]()
Zou wel leuk zijn als er wat meer vrouwen meegaan iig! En anders ga je toch alleen mee borrelen / eten?
SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 december - Het Grote Sinterklaas DobbelspelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
SPOILER: speeddaten.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: flitsdate.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames: jullie kunnen uiteraard jullie eigen oproep plaatsen, uiteraard mag dit format gekopieerd worden.
Meedoen? Quote dit bericht, haal de quote tags weg en zet je naam bij de datum en plaats van keuze voor de speeddate(s). Post!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Geef mensen even wat tijd johquote:Op woensdag 19 november 2014 10:08 schreef Godshand het volgende:
Niemand op speeddate?
Ga ik wel alleen hoor!
Ok.quote:
En spelletjes spelen wel? Wat is het verschil.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:10 schreef jdel het volgende:
Ik weet niet of daten nou helemaal de opzet is van dit topic
tja je hebt altijd mensen die niet naar een meet gaan...quote:Op woensdag 19 november 2014 13:15 schreef jdel het volgende:
Ik val niemand aan hoor![]()
Ik bedoel dat het idee van het topic nieuwe mensen leren kennen is, en niet per definitie alleen maar een groep vrijgezellen op zoek naar een relatie.
En dat er daarom dus vast een aantal mensen van dit topic niet naar een speeddate gaan, puur daar ze al een relatie hebben.
Project much?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja je hebt altijd mensen die niet naar een meet gaan...
Ik vind het een leuk idee. Alleen bwetje ver. Zwolle zou nog kunnen maar de prijs is ook best hoog..
zoiets .. ik wacht nog op een meet hier in de buurt en op een dag dat ik kanquote:
Hoeft toch niet een heel idee/activiteit aan vast te zitten?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef jdel het volgende:
Alleen even bedenken wat. En anders maar gewoon wat drinken en eten...
Als in, die heb je al eenmaal gezien en zijn niet boeiend meer? Of die mag je gewoon niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Zelf vind ik de leukste meets gewoon een drankje doen in de kroeg. Maar die zijn hier weinig, daarbij komen bij elke meet dezelfde mensen, dus is het voor mij niet interessant om daarheen te gaan.
Topic heeft nieuwe mensen nodig
Zoiets jaquote:Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als in, die heb je al eenmaal gezien en zijn niet boeiend meer? Of die mag je gewoon niet?
Ik kom tegenwoordig ook weleensquote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft toch niet een heel idee/activiteit aan vast te zitten?
Zelf vind ik de leukste meets gewoon een drankje doen in de kroeg. Maar die zijn hier weinig, daarbij komen bij elke meet dezelfde mensen, dus is het voor mij niet interessant om daarheen te gaan.
Ik ben nog relatief nieuw.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft toch niet een heel idee/activiteit aan vast te zitten?
Ik ben (soort van) nieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
Ik ben nieuw
Jij was ook bij die filmmeet toch in adam? Dus zo nieuw ben je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was vlak voor die filmmeet terug op fok!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij was ook bij die filmmeet toch in adam? Dus zo nieuw ben je niet
Kom gewoon een hapje en een drankje doen in Groningen! Ik bescherm je wel tegen Thijsquote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil altijd komen maar dan durf ik niet
Volgende keer bij jou thuisquote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Een nog ongeschonden blad.quote:
Hehe i wish.quote:
Heb die status graag over gedragen aan jequote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hehe i wish.
Al zijn jongere mensen welkom, ben ik een keer van de jonkie status af.
Grmblquote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb die status graag over gedragen aan je
Ik ben jongquote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hehe i wish.
Al zijn jongere mensen welkom, ben ik een keer van de jonkie status af.
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn..quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef jdel het volgende:
. Alleen even bedenken wat. En anders maar gewoon wat drinken en eten...
Ligt eraan of we een keer naar dezelfde meet gaan hequote:Op woensdag 19 november 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dan in ieder geval 1 nieuw persoon he
En toch 6 jaar ouder.quote:
Alleen volgens mijn paspoortquote:
Gewoon doen.Ik ben nu bij drie meets geweest en het was altijd erg gezellig en verre van eng.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Not sure if....quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon doen.Ik ben nu bij drie meets geweest en het was altijd erg gezellig en verre van eng.
Dat kunnen we sowieso wel doen idd syl.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
De motorrijders (in spé) kunnen alvast een meet inplannen: Motorbeurs 2015 eind februari.
Ja iddquote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Dit is geen motordatingtopic voor motorliefhebbers
Ook modaspiraties?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
En dan hoop ik dat ik tegen die tijd geen hekel aan motorrijden heb gekregen. Wat zijn die AVB-lessen irritant zeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef jdel het volgende:
En het topic leeft weer een beetje![]()
Even kijken welk weekend goed uitkomt en dan plan ik in december wel een meet in Brabant iig.
[..]
Dat kunnen we sowieso wel doen idd syl.
Afgelopen jaar ook geweest, samen met onze welbekende Thijs, daar kunnen we best met een groepje motorliefhebbers naartoe gaan.
Even doorbijten, ze kunnen ooit nog eens van pas komenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat ik tegen die tijd geen hekel aan motorrijden heb gekregen. Wat zijn die AVB-lessen irritant zeg.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
voor een meet?
• Post!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Wolken het volgende:
Ik heb al een slaapplaats geregeld bij Eefje.
Heb er wel zin in!
Misschien kan je bij RedFever overnachten, die woont in Groni... oh wacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:38 schreef Solique het volgende:
Ben nog aan het kijken wat te doen zaterdag.
Toch fikse afstand, maar ook terug rijden zou nog optie wezen voor mij.
Red had toch aangegeven dat er ook mensen bij hem konden overnachten?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kan je bij RedFever overnachten, die woont in Groni... oh wacht.
Als dat aanbod nog steeds geld?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Red had toch aangegeven dat er ook mensen bij hem konden overnachten?
Ik doelde meer op de terugreis van Solquote:Op woensdag 26 november 2014 10:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Red had toch aangegeven dat er ook mensen bij hem konden overnachten?
Hihi, je zei "kom".quote:Op woensdag 26 november 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Ik sla Groningen over. Afhankelijk van vrijdag kan het zijn dat ik er de komende tijd vaak genoeg kom
Wat is daar mee, gaat gewoon over de wegquote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de terugreis van Sol
Korte reistijd dan zaterdagquote:Op woensdag 26 november 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Ik sla Groningen over. Afhankelijk van vrijdag kan het zijn dat ik er de komende tijd vaak genoeg kom
Elk nadeel heeft een voordeel toch?De kans dat je met mij zou moeten delen was überhaupt niet groot. Dat was in Arnhem toch ook niet zo?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hihi, je zei "kom".
Jammer, maar nu hoeven wij tenminste geen vrouwen met jou te delen
Gaan we vrouwen delen? Dan kom ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hihi, je zei "kom".
Jammer, maar nu hoeven wij tenminste geen vrouwen met jou te delen
voor een meet?
• Post!
[/quote]Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
En schrap de 13e ook maar voor me, personeelsuitje die dag waarvan het toch bijzonder op prijs wordt gesteld als ik er bij ben. Hopelijk komt er gauw weer een andere meet want ik vond het wel gezellig in Amersfoort de laatste keer.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JammerSPOILER: Zaterdag 13 december - Het Grote Sinterklaas DobbelspelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Edit: heb Red gevraagd via DM of ik kan komen logeren, anders maar hotelkamer reserveren...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Stuur je ook nog ff een DM met alle info?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer
Edit: heb Red gevraagd via DM of ik kan komen logeren, anders maar hotelkamer reserveren...
PM toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Stuur je ook nog ff een DM met alle info?
quote:
welke info?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Stuur je ook nog ff een DM met alle info?
Euh ik was even vergeten dat dit aanstaande weekend wasquote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer
Edit: heb Red gevraagd via DM of ik kan komen logeren, anders maar hotelkamer reserveren...
De pm voorafgaand aan de meet bedoelt Wolken. Met de laatste benodigde info.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
welke info?
Hij houdt dit topic toch wel in de gaten? Weet hij wat het inhoudt..
Nah, met ons is het toch veel leuker dan op zo'n kringverjaardag te zitten? En jammerquote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euh ik was even vergeten dat dit aanstaande weekend wasHeb namelijk nog een verjaardag
Dus dat wordt lastig logeren... Ik denk wel dat ik overdag mee ga trouwens
Ik woon klein en mijn zolder staat vol, anders had je er wel bij gekund nog. Gewoon doen als je wil blijven, van der Valk kost geen tiet of via een particulier.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer
Scheelt dat het geen tiet kost, die heeft hij ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon klein en mijn zolder staat vol, anders had je er wel bij gekund nog. Gewoon doen als je wil blijven, van der Valk kost geen tiet of via een particulier.
Waarom had ik dit al verwacht en dan ook van jou?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scheelt dat het geen tiet kost, die heeft hij ook niet.
Ohja, ivm 06 enzo...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De pm voorafgaand aan de meet bedoelt Wolken. Met de laatste benodigde info.
inderdaad wel opquote:het zijn maar fokkers he?![]()
Ja, inderdaad daarvoor. Da's eigenlijk bij elke meet wel. Ik had de wandelmeet ook een week van tevoren afgezegd omdat ik me vergiste in het weekendquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja, ivm 06 enzo...
Komt vanavond, of anders morgen...
Valt mij tegen dat iedereen opeens iets heeft. Dit uitje staat al weken in mijn agenda.
Aan de andere kant, het zijn maar fokkers he?
Dat je dan durft te komen! Zomaar met vreemden enzo..quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
Iedereen? Er is er maar één iemand afgehaakt hoor![]()
Ik ben er s'middags gewoon bij![]()
Kan alleen s'avonds het niet te laat maken ivm verjaardagsfeest van een vriend, dus ja dan gaat je opmerking
[..]
inderdaad wel op
en vind ik Eefje en Wolken liefnet als El_Thijs
De overigen ken ik niet die zaterdag komen.
Leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:04 schreef Solique het volgende:
Zal er zeker zijn, maar even kijken welk hotel.
In centrum genoeg maar lastig met auto parkeren.
Edit:
Bastion is goedkoper dan Van der valk, dichter bij centrum en gratis parkeren.
Jammer Cherry, maar privé gaat voorquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me uiteindelijk niet aangemeld omdat m'n vader 's avonds z'n verjaardag viert en ik dan al om half zes ofzo in de trein moet zitten
Zeker!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk!
Ah, ben ook niet zo bekend qua hotels in Grun.
Je kan meerijdenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:36 schreef Wolken het volgende:
Morgen. Ik moet nog even kijken of ik met de trein ga of met de auto. Het scheelt niet zoveel in kosten en reistijd.
Graag! Ik heb je een PM gestuurd om even af te spreken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan meerijden
Tenminste, als je mij vertrouwd
Eindelijk PM's van jequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
Graag! Ik heb je een PM gestuurd om even af te spreken.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eindelijk PM's van je![]()
Maar toch gezellig hier in Groningen. Faxie, de dames missen je....
?quote:
Dit keer geen vrouw in maar op je bed. Wat wil je nog meer?!?!quote:Op zondag 30 november 2014 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
Veilig thuis, was weer een geslaagde en gezellige meet! Je wordt niet elke ochtend op een Jochem Meyjer manier gewekt
Verslag volgt
Zeker wetenquote:Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef Solique het volgende:
Was zeker een geslaagde en gezellige meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |