Ik denk ook dat je gauw je baby hebtquote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef Heliotrope het volgende:
Rady 38 weken gisteren!heb je toch mooi bereikt ondanks alle bloeddruk- en ziekenhuisperikelen.
Hartje voor ik!![]()
Sticker voor klumsy.
Ben ik weer met mijn bloeddruk hoor. Nu 130/98 en twee plusjes eiwitten in urine( dus niet weinig ook), dus vanmiddag naar ziekenhuis. Ik had er niet echt meer op gerekend dit keer. Nou ja, controleren is goed en misschien valt het toch mee, en zo niet, gauw baby ontmoeten!
Ik raakte ook in de warquote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef Nikooos het volgende:
Maar wel wat vergeetachtig Spring? Ik dacht dat ik dubbel zag
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef -Spring het volgende:
Ik heb evenveel kans op een kindje met down als een moeder van 15.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef -Spring het volgende:
![]()
Jeeej eindelijk!quote:Op woensdag 19 november 2014 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Meld met baby uit de buik!!
Onze M.ax is gisteravond om 23.00 uur geboren. Klein mannetje van 2790 gr en 48 cm. Hij doet het goed en drinkt al lekker bij mij.
Vriend is peuter ophalen voor de eerste ontmoeting.
+1quote:Op woensdag 19 november 2014 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je gauw je baby hebtSucces in het zkhs!
Ik moest ook even denken of het positief was, maar ik denk van welquote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik raakte ook in de war
Goed nieuws Spring! Denk ik
Fijn om te weten hè? Ik weet niet met welke leeftijd ik de kans van mijn baby's kan vergelijken. Maar de kans is kleiner dan 1 op 5000! Ook erg klein.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef -Spring het volgende:
![]()
Ik las het even als dat jij een moeder van 15 kinderen wasquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef -Spring het volgende:
![]()
Nog een mooie gouden glitterbaby voor jou dan!quote:Op woensdag 19 november 2014 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dus werkelijk al die tijd geen enkele glittersticker gehad, hè..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |