abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146837971
Oei LT das wel even schrikken of niet! Spannend, ik hoop voor jou dat ze gaan besluiten tot inleiden. Ben je alleen nu? Nee toch?

Ow Risu wat een schrik! Hoop dat het meevalt!

Ik O+ van mijn verloskundige! Ze zag me en stelde bijna direct voor om te kijken of ze me kon strippen. Ze heeft even gebeld met de dienstdoende verloskundige om te vragen of die het niet te druk had, maar dat was geen probleem en dus ben ik net gestript :) Had inmiddels al een volledig verstreken baarmoedermond en 2 cm ontsluiting. Nu zelfs bijna 3 dus er is goede hoop! Moet nu proberen lekker te ontspannen dus ik ga hier de gordijnen dichtdoen en lekker een filmpje of serie aanzetten. Ben ineens weer helemaal zen en als het nu niet doorzet dan is dat jammer, maar die 3 cm heb ik vast binnen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146838002
Oh Sicilia, met alle actie van de afgelopen dagen moet dit haast wel ergens toe leiden, toch? *O*
pi_146838143
Wat fijn sicilia! Spannend :*

LT succes! :*
pi_146838312
Toitoitoi Sicilia! En :* voor LT en Risu en Away
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146838350
Oh sicilia, hoop dat het doorzet, dat je lekker vandaag of morgen met je kleintje in je armen mag genieten. Maar 3cm in de pocket! Hupsakee. :%

LT stomme uitslag, maar misschien heb je nou toch wel snel je kindje, dus wie weet is het geluk bij ongeluk. Al is ziekenhuis natuurlijk wel altijd stom. :*

Ikzelf ben vrij nuchter in ongelukjes, weet niet wat ik moet zeggen, maar meestal wel wat ik moet doen. Dus terwijl schoonmoeder half in paniek schiet, vis ik het nummer van de huisarts uit de kast. Hup bellen voor advies en gaan met die banaan,
Ik verwacht dat ze nog wel even weg blijven. Zal wel gehecht moeten worden.
Bij het kinderwagen in elkaar zetten had schoonmoeder haar vinger ook ergens tussen en dat ging ook gepaard met flink wat bloed. wat een gedoe wel weer.

Nou ben ik iig weer van de schrik bekomen, mijn malle hart doet weer normaal en ook geen harde buik meer, wat wel heel even was. Alles komt goed, zennnnn.
pi_146838573
Risu :* wat een schrik!

Knuf voor sic :* veel succes !

En bedankt dames! Zit nu op de uitslagen te wachten. Zeer benieuwd.

Nee ik ben niet alleen, m'n zus is er en heeft straks dienst. Kom bij haar op de afdeling vannacht.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146838598
Kreeg al een telefoontje, ze zitten nu in het ziekenhuis voor foto's en dan kijken ze naar de wond zelf. Flink wat hechtingen nodig denk ik, want het was een zware kast.
Op zulke momenten wil je wel graag even dat het leven ook een save-optie heeft. Ga je gewoon even naar de vorige save, reset! Hups.
  donderdag 20 november 2014 @ 12:56:18 #258
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146838754
Lt hoop dat de uitslag meevalt :*

Risu dat is schrikken.

Sicilia 3 cm *O*

En ik heb een sticker van de vk *O*
pi_146838755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef Risu het volgende:
Kreeg al een telefoontje, ze zitten nu in het ziekenhuis voor foto's en dan kijken ze naar de wond zelf. Flink wat hechtingen nodig denk ik, want het was een zware kast.
Op zulke momenten wil je wel graag even dat het leven ook een save-optie heeft. Ga je gewoon even naar de vorige save, reset! Hups.
zou fijn zijn ja ;( maar helaas. Sterkte daar :*
pi_146838838
Sticker voor snoenk *O*

Schrikken Risu!

Sicilia wat fijn voor je, je klinkt ook blij, hoop dat het doorzet.

LadyT wat een gedoe dan weer, hopelijk voor jou geen nare dingen maar wel gauw inleiden, dat zou het mooiste zijn toch? Fijn dat je daar sowieso kan slapen.

Ik ben een taart aan het bakken. Weet niet zo goed wat ik anders moet :D *in topic zet*
pi_146839277
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:56 schreef snoenk het volgende:
Lt hoop dat de uitslag meevalt :*

Risu dat is schrikken.

Sicilia 3 cm *O*

En ik heb een sticker van de vk *O*
Daar moet op gestickerd worden hi ha ho!!

donderdag 20 november 2014 @ 13:30:07 #262
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146839525
Mijn eerste glittersticker O+ *O* O+
pi_146839560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef snoenk het volgende:
Mijn eerste glittersticker O+ *O* O+
Dik verdiend!
pi_146839697
LT, hopelijk valt het mee, maar kunnen ze wel iets voor je doen en heb je snel je kleintje!

Sicilia fijn dat je vk zo met je meedacht! 3cm inderdaad alvast binnen, hopelijk zet het snel door!

Risu jeetje schrikken zeg! Knap dat je op zo'n moment goed kan handelen; zijn genoeg mensen die compleet dichtslaan. Verder wel blij met het kamertje? Kun je lekker gaan inrichten! O+

En Nikoos _O_ ik vind dat jij er ondertussen ook wel eentje verdiend hebt:

Kon er helaas geen vinden met een N, sorry!
  donderdag 20 november 2014 @ 13:36:40 #265
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146839720
Supernikoos _O_
pi_146839806
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146839898
zo ben weer thuis :D uitslagen waren oke. niet teveel eiwit. mijn ijzer was wat laag maar niet ernstig. Vanavond daar slapen en dan krijg ik weer een ctg en dan moet ik een prik om te kunnen slapen. morgen ochtend een afspraak maken hoe het verder gaat en ze gaan ook mn bloeddruk in de gaten houden. Als die hoog blijft krijg ik een ballon, is die weer normaal dan krijg ik ook een ballon maar waarschijnlijk na het weekend omdat het geen spoed is en omdat het druk is.. en dat is prima wat mij betreft. Zeggen ze dat ik woensdag een ballon krijg dan ben ik al blij *O* maar kan ook zondag of maandag zijn. Hangt er een beetje vanaf, en t zou ook nog kunnen natuurlijk dat er vanzelf wat gaat gebeuren. Maar er is actie, ik voel eindelijk dat iemand naar me aan het luisteren is O+

Maar goed, nog altijd enorm veel koppijn moe en overige pijn/ongemakken. Maar dat boeit me even niet O+
pi_146839956
Hou je taai LT! Het einde is in zicht!! *O*

En bedankt dames! :D
pi_146839966
Spannend LT!
En die prik om te slapen heb ik ook gehad de 1e nacht ziekenhuis :X
Lag flink te spacen met een supersnelle hartslag (en wazig geslapen). Had m liever niet gehad maar hij zat er in voor ik t wist. (was n beetje overdonderd) Was een pethadine prik

Daarom heb ik de 2e nacht thuis geen slaapmed genomen. Zonder slaap ik beter :9
pi_146839989
Fijn dat het einde in zich is LT!
Ik hoop dat die prik wat is voor je :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146840034
LadyT klinkt goed! Ze hebben je iig gehoord en niet al te ernstige dingen, en lang kan het nu niet meer duren voor je! Je klinkt ook opgelucht. Wat voor slaapprik ga je krijgen dan?
pi_146840427
Fijn dat er naar je geluisterd is LT en dat er nu een soort van plan is gemaakt!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146840658
Oh goed nieuws LT. En een plannetje in motion, dus je hoeft niet meer stil af te gaan zitten wachten.

Ik voel gekriebel helemaal bovenin mijn buik. Echt van die kleine vingerkriebeltjes. Heel lief.
Kamertje is nog niet af, de kast staan inmiddels, maar monteurmeneer is nog even commode en bedje in elkaar aan het zetten. Het duurt natuurlijk iets langer nu. Maar ik ben er wel al blij mee. Ik weet gewoon dat het er tof uit gaat zien. Straks weer even spieken.

Edit: berichtje vauit ziekenhuis, niks gebroken. Alleen dus flinke wond. Best wel opgelucht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Risu op 20-11-2014 14:23:02 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 14:37:33 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146841351
LT fijn dat het einde nu in zicht is! Heel veel succes in het zh en hopelijk kan je lekker nog even uitrusten voor je bevalling :Y

Sicilia wat fijn van het strippen en de 3 cm! Hopelijk komt je baby nu snel buiten spelen :D

Away wat balen van het slechte slapen. Mochten jullie vandaag wel naar huis? Of moesten jullie nog een nachtje blijven? Hopelijk kan je nu lekker bijkomen. O+ lekker ruikende baby O+

Jemig Risu wat schrikken!! Gelukkig is er niks gebroken!
Ondertussen wel gaaf dat de meubels van het kamertje bijna staan nu :Y

Snoenk *O* voor je sticker!

Helio! Taart! Ohhhh... ojaahhh er staat hier ook nog een stukje chocotaart in de koelkast! Niet zelfgebakken maar ook lekkeerrrrr... straks eens een stukkie pakken :9
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')