Kun je er bij mij een jongen achter zetten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef twist02 het volgende:
Kom maar op, verse baby's!
Wijzigingen: graag een quote/PM/DM
jaaaaaaaa een jongen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:14 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Kun je er bij mij een jongen achter zetten?
Niet bij AH, wel bij van die kramen als die er al staan. Bij ons in t winkelcentrum wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Weet iemand of je oliebollen kunt kopen bij de alberh al? Ik heb daar zooooooooo'n zin in!
Leuk, staat erbij!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:14 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Kun je er bij mij een jongen achter zetten?
Jammer! En ohjaquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Helio, neehelaas.. Maar misschien ga ik wel bevallen van de verflucht hier. En overigens zonder jou kan niet, sinds we synchroon gingen bevallen
hm jammer. vorig jaar hadden ze van die zakken in de AH die je dan kon opwarmen. Niet dat ze enorm lekker waren maar ik wil graag oliebollenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet bij AH, wel bij van die kramen als die er al staan. Bij ons in t winkelcentrum wel.
Wow, ben je alweer zo verquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef -Spring het volgende:
Whoah! Maandag om 1800 uur geslachtsbepaling!
Ik denk van welquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef klumsy het volgende:
Bij ons verkoopt de bakker ze inmiddels![]()
Enleuk melliemuis! Ben benieuwd of er bij mij ook jonger achter komt te staan
We wisten het bij de vorige 2 wel, vooral ook omdat ik heeeeel erg benieuwd was. Deze keer wilde mijn vriend het absoluut niet weten dus deze keer krijgt hij zijn zin haha.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef Gevalletje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ik ook het geslacht niet van te voren zou willen weten Purebliss! Maar nu was ik toch erg nieuwsgierig omdat m'n gevoel niks zei. En wilde graag gericht kleertjes en spulletjes kopen, ipv alles neutraal, dus ik ben er toch van teruggekomen!
Oeh, jij mag vanavond al hè!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef klumsy het volgende:
Bij ons verkoopt de bakker ze inmiddels![]()
Enleuk melliemuis! Ben benieuwd of er bij mij ook jonger achter komt te staan
Ik denk weer een jongetjequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:32 schreef purebliss het volgende:
Heb je een voorgevoel vlindur?
Hier lagen de heren al met 17 weken met hun kont vol in beeld te pronken. Het hoefde bij de seo alleen even bevestigd tw worden zeg maar hahaga
Waarom krijg je injecties? (Sorry als ik het vergeten ben, ik vergeet allesquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:39 schreef klumsy het volgende:
Spannend Vlindur! Hoop ook dat hij/zij niet preuts is en er al wat te zien is... Ben vandaag 15w2d dus het is redelijk vroeg, maar wil het zo graag weten! Hopelijk maakt dat het allemaal een beetje echtermorgen ziekenhuis bezoekje, afspraak met de gyn en eerste keer injectie.... Denk dat ik dan ook een afspraak voor de SEO moet maken
Oh! Wat fijn, dat geeft vast geruststellingquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:56 schreef klumsy het volgende:
Ik krijg progesteron injecties, dat zou vroeggeboorte kunnen voorkomen
Wat een fijn idee! Zit het ziekenhuis een beetje in de buurt? Aangezien je elke week moet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef klumsy het volgende:
Ja toen kreeg ik ze ook![]()
Aangezien er nooit een oorzaak gevonden is voor de vroegggeboortes, leek het de artsen verstandig om te doen, het kan geen kwaad en als het de reden geweest is, zou je het met deze injecties kunnen voorkomen. Dus van week 16 tot 38 elke week een injectie halen en van week 18 tot 24 cervixlengte metingen... Dus blijf goed onder controle
Ideaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef klumsy het volgende:
Ja, ben er in 15 minuten met de busdus prima te doen...
En kan het ook vanuit mn werk doen, dan stap ik even tussendoor uit, want het is op de route
Hoever was ze toen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:00 schreef Nikooos het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel weten. Moeten nog een maand wachten tot de SEO op 11 december. Echo op 15 oktober was nog niets te zien.
mijn seo is pas over acht weken. Maar ik wil alvast beginnen met het kamertje. L en haar broertje of zusje krijgen samen een kamer, dus ik wil alvast weten of alles roze mag of ook een gedeelte in een andere kleur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:00 schreef Nikooos het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel weten. Moeten nog een maand wachten tot de SEO op 11 december. Echo op 15 oktober was nog niets te zien.
Bij mij begint de nieuwsgierigheid nu ook wel toe te nemen ja!quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:00 schreef Nikooos het volgende:
ja valt ook mee. Geen idee hoeveel het hier kost. Toen waren we allebei nog geduldig denk ik. Nu kunnen we net zo goed wachtenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
mijn seo is pas over acht weken. Maar ik wil alvast beginnen met het kamertje. L en haar broertje of zusje krijgen samen een kamer, dus ik wil alvast weten of alles roze mag of ook een gedeelte in een andere kleur.. En ik wil een dekentje gaan haken. ♡
Kost hier maar ¤25,- inclusief foto's ook, dus dat valt reuze mee.
Lastig! Ik niet, ik heb eerder last van het omgekeerde, daar zegt mijn app in de kwalenlijst dan weer niets overquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Krisvc het volgende:
Ik breek even in zonder op wie dan ook te reageren, maar wie heeft de gouden tip bij constipatie?
Ontbijtkoek, roosvicee laxo en bruin broodquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Krisvc het volgende:
Ik breek even in zonder op wie dan ook te reageren, maar wie heeft de gouden tip bij constipatie?
Heel veel vezelrijke producten (Google) eten en goed drinken. Als dat ook niet helpt kan de huisarts movicolon voorschrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Krisvc het volgende:
Nee dat zijn mijn klusjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijnzaad![]()
Nikoos krijg je geen hormonen explosie als jij de wagen alleen in elkaar zet?
Hier werd nuchter geadviseerd en als dat niet lukte moest ik het even melden bij het prikken. Glucose werd wel bepaald in ieder geval. Wat is op he formulier aangekruisd?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef Minarosa het volgende:
Vraagje; ik moet morgen of overmorgen bloed laten prikken voor de intake van de verloskundige. Er staat niet bij of dat nuchter moet of niet. Mij lijkt van niet, anders was het wel vermeld, of niet?
was je er vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier werd nuchter geadviseerd en als dat niet lukte moest ik het even melden bij het prikken. Glucose werd wel bepaald in ieder geval. Wat is op he formulier aangekruisd?
Klums ook een jongetje!!Na de meisjesregen nu weer opvallend vaak jochies
.
Echo bij de studenten-echopoli was leuk vandaag![]()
. Over 3 weken nog een keertje naar Rotterdam, ik ben heel benieuwd wat het verschil dan weer is.
Profieltje van gezicht:quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:29 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk Phaidra! Goed moment ook voor mooie echo. Nog leuke plaatjes meegekregen?
Vandaag had ik een hele dag eigenlijk niets te doen/gepland en alleen thuis en dat was toch niet zo handig. Wordt het echt wachten van en dat probeer ik zo hard te vermijden juist. Ik wil van de laatste momenten genieten maar dat gaat ook niet zo goed op commandonou ja, morgen nieuwe poging.
Really?!?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
was je er vandaagik zat naast die wachtruimte xD
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik werd trouwens al nerveus van de praktijkbegeleider toen de studente niet gelijk snapte hoe ze de hartkamers goed in beeld kon krijgen, vond het een beetje sneu zelfs.
Nee, je doet veel te snel. Langzamer! Nu schuiven. Nee, dat is kantelen, schuiven. SCHUIVEN!
Ze bedoelt er vast goed, maar heel didactisch verantwoord vond ik het niet.
haha ja echt!quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Really?!?![]()
Mijn schoonmoeder was mee, anders had ik wel even een DM gestuurd van tevoren!!
9 dec de tweede keer, ben je er dan ook? Grote kans dat schoonmoeder dan toch ook mee is, overigens.
13 uurquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ja echt!en 9 dec ben ik er geloof ik wel maar ik ben de ochtend in bespreking, weet niet hoe laat je moet?
voor t weekend nog?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:26 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Jammer! En ohjamoeten we maar even afstemmen wanneer.
Dealquote:
Ja doe maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef twist02 het volgende:
Een jongetje voor Klumsy!![]()
Wil je het er in de OP bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 november 2014 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Meld met baby uit de buik!!
Onze M.ax is gisteravond om 23.00 uur geboren. Klein mannetje van 2790 gr en 48 cm. Hij doet het goed en drinkt al lekker bij mij.
Vriend is peuter ophalen voor de eerste ontmoeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |