Over een uurtje haal ik haar weer opquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een goede nacht, kwak! Heerlijk!
Roomsnoes, gefeliciteerd met je verjaardag
Soesahoe lang blijft ze?
6 a 7. Volledig op verzoek in principe en overdag sowieso minimaal elke drie uur ook als hij nog niet direct vraagt. Ga denk ik maar opvoerenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:07 schreef Moppert het volgende:
Het kan natuurlijk best dat hij niet heel goed aankomt maar hij kan ook gewoon heel slank zijn.
Hoe veel voedingen geef je hem nog?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan jullie dan met kind en al naar de wc eigenlijk?
Wat moet ze adviseren dan? Een lactatiekundige?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
advies heb ik niet chanty, maar mag ik vragen waarom je niet even op de vpk gewacht hebt voor advies?
Het is een aardige vrouw maar ik weet dat ze over bijvoeding gaat beginnen dus dan raadpleeg ik liever iemand die meedenkt met de borstvoeding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
advies heb ik niet chanty, maar mag ik vragen waarom je niet even op de vpk gewacht hebt voor advies?
wij gaan zo ook even naar t weeguur, saar vraagt duidelijk meer voeding, maar dat betekent ook meer verstopping of meer lactulose... kan wel wat advies gebruiken..
Let wel goed op dat je niet de doek gebruikt bij het vegen van je billekesquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het geeft wel een nieuwe dimensie aan poepen, moet ik zeggen
Nee niet dat ik weet, maar tot voor twee maanden groeide hij prima. Lijkt me dat hij er dan toch meteen al last van zou moeten hebben?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty, is er al eens naar zijn tongriempje gekeken?
Je zou het wel denken inderdaad. Vervelend :/quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet, maar tot voor twee maanden groeide hij prima. Lijkt me dat hij er dan toch meteen al last van zou moeten hebben?
vijf maanden alweer over een paar dagen. Wel eerder contact gehad maar dat ging toen over het spugen. Heb al gebeld maar werd niet opgenomen dus probeer straks nog een keer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:48 schreef Dyre het volgende:
Chanty, lastig... Ik kan me voorstellen dat je twijfelt bij zo'n 'afwijkend' lijntje. Ik ben echt een bv-nood, dus ik kan je geen advies geven. Maar 6 a 7 voedingen per dag lijkt mij niet te weinig in ieder geval met 4 maanden? (ik had eerst bijna 4 getypt, maar het is alweer bijna 5)Het hangt natuurlijk ook van jouw melk af... Heb je al eens eerder contact gehad met een lactatiekundige?
Ik ga altijd even goed plassen voordat ik L in de draagdoek doeWij hebben nogal een smal wc-tje en als ik opsta moet ik echt opletten dat ze haar hoofdje niet stoot.
Maarja, als je moet dan moet je, en dan lukt het met baby ook nog wel.
Wij hebben hier al 2 dagen geen poep gezien. De laatste keer was het ook al ietsje dikker weer. Maar ze zit al volledig op Omneo en de lactulose hadden we juist net weggegooid.
Hopelijk overbodige info...let goed op dat de wond niet te week wordt, anders krijg je daar weer last van. En vraag voordat de kraam echt weg-weg gaat om met een spiegeltje samen de hechtingen te bekijken. Niet leuk, maar omdat je er al genoeg gedoe mee hebt gehad is het wel handig om te weten hoe het eruit ziet/hoort te zien bij de hechtingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:19 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh chanty, wat naarAdvies heb ik ook niet echt, ik hoop dat een lk je kan helpen.
Ik zit nu inderdaad ook met m'n billen in een soda badjeik ben die hechtingen echt spuugzat
nu in ieder geval twee x per dag zo'n badje en zo veel mogelijk bloot slapen inderdaad! Die vuilniszak over de wc had ik eerder moeten lezen, vriend is alle speelgoedwinkels bij langs gegaan tot hij er een vond waar ze ergens op zolder nog een opblaasbaar babybadje hadden staan
![]()
Ook urine ingeleverd voor een evt blaasontstekingallemaal van die dingen die je niet direct verwacht als je zwanger bent.. Ik hoop dat 't snel over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |