Okquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Yi-Long het volgende:
TT had natuurlijk moeten zijn: 1st person pijpbeurten!
Dan ga ik hem zo maar in de winkel kopen en annuleer ik bij bol.quote:U heeft de game Far Cry 4: Hurk’s Redemption - Limited Edition van uw bestelling 8369910660 helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.
De logistieke afdeling gaat contact opnemen met de leverancier. Wij laten het u zo snel mogelijk weten als er een nieuwe leverdatum bekend is.
Als u de bestelling wilt annuleren vanwege de vertraging, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail of zelf annuleren in uw bestelstatus op onze website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
ga ik ook doen denk ik, annuleren kan ook nog steeds. Dat kan niet als hij al verzonden isquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zo maar in de winkel kopen en annuleer ik bij bol.
quote:Je hebt je bij ons het artikel Far Cry 4: Hurk’s Redemption - Limited Edition onder het bestelnummer 8369910660 besteld. Hartelijk dank daarvoor.
Door een storing is helaas de verzendbevestiging niet verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag bevestigen wij jou dat je vandaag wel je bestelling gaat ontvangen. Later vandaag ontvang je alsnog de originele verzendbevestiging.
ik heb het mailtje ook, komt het toch nog goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Maar goed dat ik nog niet naar de winkel ben gegaan voor far cry.
[..]
In het krantje van de MediaMarkt die ik thuis kreeg stond de release van Dragon Age op de 21e, wat a.s. vrijdag is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:22 schreef Bolters het volgende:
Net Dragon Age: Inquisuition besteld bij de MediaMarkt. Ben benieuwd, donderdag ophalen!
Klopt, hij komt ook pas vrijdag uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
In het krantje van de MediaMarkt die ik thuis kreeg stond de release van Dragon Age op de 21e, wat a.s. vrijdag is.
Ik durf te wedden dat hij er donderdag gewoon ligtquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, hij komt ook pas vrijdag uit.
Laat maar weten, dan ga ik donderdag ook. Maar ik heb al een hele tijd een game niet meer voor de releasedatum kunnen kopen. Zijn ze heel strikt in tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:33 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij er donderdag gewoon ligt
Dat is waar, het gaat steeds lastiger. Maar de releasedatum staat online ook gewoon op 20-11, dus denk dat hij er donderdag absoluut zal zijn. Ik laat het je (via dit forum) weten!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat maar weten, dan ga ik donderdag ook. Maar ik heb al een hele tijd een game niet meer voor de releasedatum kunnen kopen. Zijn ze heel strikt in tegenwoordig.
Als een game t juist waard isquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:22 schreef Friday12 het volgende:
LBP3 ziet er wel leuk uit maar niet voor deze prijs
zelfs pheno en ik zijn het een keer eensquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een franchise veel (user)-content heeft dan is het LBP3 wel. En dan gaan zeuren over de prijs
Dat zijn juist geheel tegenovergestelde berichten die er over het algemeen op het internet staan..quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Op GAF toch aardig wat negatief commentaar op de PS4 versie van GTA, installatie schijnt uren te duren, veel pop-in, framerate niet stabiel, auto-centering in 1st person mode dat niet is uit te zetten….
Het zal wel typisch GAF zijn, gezeik om niks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zijn juist geheel tegenovergestelde berichten die er over het algemeen op het internet staan..
Zo is het ookquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook andere games doen
En de gratis versie komt volgens mij nooit meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub update is er, Photo-mode, 3 nieuwe tracks en meer.
Waarom zou je ook, als je hem goed vindquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef jackson het volgende:
Ik ben benieuwd of ik me in kan houden en GTA kan laten liggen. Eigenlijk weet ik al dat het een utopie is
Goed punt. Zojuist besteld, samen met een jaar PSN. Vandaag Farcry 4, morgen GTA en volgende week LBP 3. Dan mogen we allemaal niet mopperen zeg ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, als je hem goed vind.
Het is gewoon niet een game die ik zelf voor het volle aankoop bedrag ga halen... Dat mag ik toch zelf weten jij penguinquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een franchise veel (user)-content heeft dan is het LBP3 wel. En dan gaan zeuren over de prijs
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zal wel typisch GAF zijn, gezeik om niks.
Al lees ik wel veel over die lange installatie...
kun je nog ff stofzuigen !!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.
Afwas gedaan, was opgehangen en een beetje lopen ruimen. Zit nu op 85%
Misschien door alle muziek ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.
Afwas gedaan, was opgehangen en een beetje lopen ruimen. Zit nu op 85%
die van mij ligt al sinds 11:00 bij de albert heijn. Dus ze zijn wel vroeg (hier dan)quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef kreuk050 het volgende:
Hij komt als het goed is vandaag binnen van Bol.com. Iemand hem al binnen van bol?
Heb er zin in ook al heb ik m uitgespeeld vorig jaar
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
hmph nu iedereen hem heeft wordt de verleiding steeds groter![]()
Ben zeer benieuwd of ze nog op voorraad zijn... Laat het ff wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Straks halen bij de MM, de PS4 bundel met GTA. Zal toch niet uitverkocht zijn hoop ik
Dan vanavond gelijk aanzetten en laten installeren en ondertussen voetbal training.Thuiskomen en kijken of alles klaar is.
Zit als goed is gewoon in het hoesje tussen de boekjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:03 schreef Rick_Castle het volgende:
Iemand ook die 1 miljoen in game cash ontvangen voor GTA 5? Had gereserveerd bij bart smit maar alleen een cadeau kaart van 5,- gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
Heb Diablo 3 net uitgespeeld , maar ben weer 'opnieuw' begonnen op een moeilijker niveau , maar het begint me nu wel m'n strot uit te hangen en ik zit met Fifa 15 () in 2024 in carrière modus en die wil ik wel ff afmaken.
Kijken of ik met Doncaster Rovers de Champions league kan winnen.
En dan werk ik ook nog 6-7 dagen per week
struggles
Ik ben inmiddels overleden
Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen disciplinequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef jackson het volgende:
Ik ben benieuwd of ik me in kan houden en GTA kan laten liggen. Eigenlijk weet ik al dat het een utopie is
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme , ik zit nu toch echt te twijfelen om GTA V te halen , ik heb hem al uitgespeeld op de 360
Deze week ook nog Far cry 4 en Dragon Age
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Waarom werk je dan zoveel? Zo hou je inderdaad niet veel tijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
Heb Diablo 3 net uitgespeeld , maar ben weer 'opnieuw' begonnen op een moeilijker niveau , maar het begint me nu wel m'n strot uit te hangen en ik zit met Fifa 15 () in 2024 in carrière modus en die wil ik wel ff afmaken.
struggles![]()
Godverdomme , ik zit nu toch echt te twijfelen om GTA V te halen , ik heb hem al uitgespeeld op de 360
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Diablo 3 op normale diff. uitspelen is 3 uur werk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
struggles![]()
Blijft toch frustrerend af en toe als je bijna een Warchief dood hebt dat die er dan van door gaat en dat je dan vervolgens 4 captains en een zooi Uruks tegenover je hebt staanquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Over Shadow of Mordor gesproken, gisteren ging ik er even goed voor zitten en had ik de 4e Warchief uit de 1e area zo dood.
Ik ben al die tijd hiervoor gewoon vergeten om wat meer mijn boog te gebruiken om de sterkere Uruk van een afstand dood te maken enzo, wilde teveel als John Rambo spelen denk ik.
Inmiddels ook The Black Captain missie gehaald en weer zin om verder te spelen.
Het was echt supermakkelijk ineens gisteren, die Warchief stond op een bepaald moment in de buurt van een vuurkorf en die beschoot ik dus, ging ie wegrennen van de angst, helemaal de stronghold uit zelfs. Dus na een achtervolging van een paar minuten kon ik m uiteindelijk doodmaken zonder 1 andere Uruk (of Captain) in de buurt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Blijft toch frustrerend af en toe als je bijna een Warchief dood hebt dat die er dan van door gaat en dat je dan vervolgens 4 captains en een zooi Uruks tegenover je hebt staanIk ga nu eerst alle captains afslachten. Wat wel handig is als je tegen een Warchief vecht, is een stel Caragors op ze los laten dat roeit weer Uruks uit wat het weer makkelijker maakt.
Add me dan heb net PS4 gekochtquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:30 schreef jackson het volgende:
Volgens Bol is mijn Farcry onderweg, gezien eerder iemand die vraag stelde.
[..]
Zo is het ook
Wat een schandalige luxe problemen allemaalquote:Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen discipline![]()
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Diablo uitgespeeld door 1x de story te doen? Ik vind het pas uitgespeeld als je platinum hebt.anders is het indd na 3uur klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
struggles
Moet ook zeggen dat mijn discipline het nogal af laat weten deze dagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen discipline
Ruststand alleen als ik iets moet downloaden of een controller op moet laden. Normaal gewoon uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Zetten jullie je PS4 in ruststand of schakelen jullie hem echt uit?
Schakel hem eigenlijk altijd uit, of ik moet een controller willen opladen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Ruststandquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Gast de helft van die foto's zijn slechtquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meer detail op de PS4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast het gaat niet om de foto maar het gras.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast de helft van die foto's zijn slecht
Staat ook niet op dezelfde plek... Echte PS4 fanboi foto datquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gast het gaat niet om de foto maar het gras.
Volgens mij ben jij scheel Xbox fanboyquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staat ook niet op dezelfde plek... Echte PS4 fanboi foto dat
Ik zei diegene die de foto heeft gemaakt sukkelquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij scheel Xbox fanboy. Denk je nu echt dat de texture op de grond verandert omdat die gene er misschien 5cm naast zit. Überhaupt een discussie beginnen met het woord fanboy omdat een foto je niet zint, is kansloos. Het kan mij vrij weinig schelen of nu de PS4 of de Xbox One versie beter is. Dit is een afbeelding dat op Neogaf stond.
Mongool, als je niet normaal kunt communiceren wat doe je dan hier nog. Zo praat je maar tegen je moeder, snotjong. En nee dat zei je niet, tenzij je die mislukte zin als Nederlands aanziet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zei diegene die de foto heeft gemaakt sukkelwant in verder op bij de xbox zie je toch ook hoger gras?
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?quote:
In mijn ogen niet, oersaaie gameplay.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?
Thnx voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet, oersaaie gameplay.
Ik heb hem altijd helemaal uit staan. Verbruik is 10 wattquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Altijd ruststand, zoveel beter. Verbruik scheelt amper.
Na de intro doe je de hele game exact hetzelfde, er is te weinig variatie in vijanden en opdrachten/missies.quote:
Na elke game sessie laat ik de controller laden via standby.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd helemaal uit staan. Verbruik is 10 watt
Nee, saaie game met repeterende gameplay.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?
Oh en we krijgen InFamous First Light gratis in januari he...quote:
Het lukt mij uberhaupt niet om die update file te downloadenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens in 2014 niet ingelogd op de ps3 character van gta online, blijkbaar is er dus een grote kans dat je die character kwijt bent. Zodra je online gaat met de ps4 exemplaar. Iemand al gelukt om in te loggen zonder zijn account kwijt te raken.
Kost je een 15-20 euro per jaar... Is te overleven hehquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Na elke game sessie laat ik de controller laden via standby.
Mij ook niet kutzooiquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het lukt mij uberhaupt niet om die update file te downloaden!
Ja hij doet het eindelijk nu nog 5 minuten heb ik hem binnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Retry tot je een ons weegt, de update gaat het dan echt wel een keer doen.
Dat probeer ik ook wel, maar dan blijft ie op een gegeven moment hangen op 90 mb en krijg ik de foutmelding weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Retry tot je een ons weegt, de update gaat het dan echt wel een keer doen.
Thnx, dan laat ik hem liggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh en we krijgen InFamous First Light gratis in januari he...
ik vind van wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, ik heb heb de update net geinstalleerdquote:
Ja, hij is hier ook inmiddels bezig.. na poging tigquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, ik heb heb de update net geinstalleerd
45 minuten ongeveer zelfsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:28 schreef RRuben het volgende:
Dacht ik even lekker te gta'en moet hij eerst nog installeren godnondeju.
Die kan toch wel installeren terwijl ik Farcry speelquote:
Ik las dat je alleen digitale games kunt spelen terwijl een disc installeert maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Die kan toch wel installeren terwijl ik Farcry speel?
Ahh, hij haalt dan ook nog wat van die disc af waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las dat je alleen digitale games kunt spelen terwijl een disc installeert maar zeker weten doe ik het niet.
nah 25 min verder en ik zit op 96 procentquote:
Thnx voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind van wel.
heel goed vermaakt ermee, maar let wel op dat je binnen 48uur speeltijd de platinum wel haalt.
je kan trouwens ook even wachten. in januari is infamous first light de plus game vd maand, dan kan je eventueel kijken of je t leuk vind. zo ja kan je ISS van marktplaats voor 20eur halenquote:
Gaat ie nu niet nog iets installeren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
half uur op install gewacht maar kan nu beginnen
Zeg me wat je er van vind oke!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:57 schreef NothingHappened het volgende:
Krijg over pakweg 10 minuten Farcry......ooooh goodie!
Dat ga ik idd doen. Dank je!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan trouwens ook even wachten. in januari is infamous first light de plus game vd maand, dan kan je eventueel kijken of je t leuk vind. zo ja kan je ISS van marktplaats voor 20eur halen
Toen ik dat spel had uitgespeeld wist ik echt compleet niet meer wat ik moest spelen. Viel echt in gat qua games. Die game is echt zo goed manquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:56 schreef Jimbo het volgende:
Zo, en nu net de DLC van the last of us uitgespeeld (wat trouwens een bazenverhaal is)
Eens kijken of ik voor donderdag nog meer backlog kan wegstrepen
Echt teveel in 1 week tijdquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:04 schreef Donderjagers het volgende:
G T A V binnen
Unity
BF4 Final Stand DLC
ik weet niet waar ik aan moet beginnen![]()
Je krijgt 10 keys erbij om 1 uur te proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:15 schreef Donderjagers het volgende:
Is Shareplay trouwens toegankelijk in FC4? Of zit er ook een lock op?
nope, alleen story mode laden ofzo, maar dat gebeurde terwijl ik de belichting aan het aanpassen wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gaat ie nu niet nog iets installeren?
teller vd dag staat inmiddels op 3quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toen ik dat spel had uitgespeeld wist ik echt compleet niet meer wat ik moest spelen. Viel echt in gat qua games. Die game is echt zo goed manDe meeste games voelde meteen gaar aan
en hij is draadloosquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:41 schreef Nober het volgende:
PS4 is binnen, gelijk een gratis demo gaan downloaden van 3,6GB (duurt wel 3 uur) en inmiddels GTA V update (1,14GB) bezig zodat ik die zo meteen kan spelen.
Prima console verder, ook fijn dat ze de bedrading voor de controller wat langer hebben gemaakt.
Maar moet hem toch eerst even opladen aangezien ik 'm pas net een uur heb.quote:
lukt je niet, is ie te saai voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
teller vd dag staat inmiddels op 3
eens kijken of ik Black Flag ook kan uitspelen vandaag
ben op 75%, denk dat ik nog 3 missies moet ofzoquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
GTA V installing... duurt ook nog wel effe.
Had trouwens nooit de aan-knop gevonden zonder boekje.
[..]
Maar moet hem toch eerst even opladen aangezien ik 'm pas net een uur heb.
Op z'n kop houden en flink schudden!! Nee onder de aan-knop zit de eject-knop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet precies hoe je disc eruit moet halen
er zitten twee knoppen op dat hele ding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet precies hoe je disc eruit moet halen
Best verstopte knoppen ooit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zitten twee knoppen op dat hele ding.
go figure
Eigen zaakquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom werk je dan zoveel? Zo hou je inderdaad niet veel tijd over
Hoe is Far CRY?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
Weet iemand hoe het met save game zit bij far cry 4? Heb net half uur gespeeld en al meerdere checkpoints gehad. Zet de application even uit om de update te installeren. Begint hij weer helemaal overnieuw? Mis ik iets?
Vet K** dus. Moet overnieuw beginnen. Why?quote:
Checkpoint =/= savepointquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
Weet iemand hoe het met save game zit bij far cry 4? Heb net half uur gespeeld en al meerdere checkpoints gehad. Zet de application even uit om de update te installeren. Begint hij weer helemaal overnieuw? Mis ik iets?
Je zoekt je game op bij Game Mania... en dan staat er onder de normale prijs used prijs. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30587 zoals hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Friday12 het volgende:
Hoe vind je de used prijs van een game bij de gamemania?
Heeft mijn game dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je zoekt je game op bij Game Mania... en dan staat er onder de normale prijs used prijs. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30587 zoals hier.
I know...maar toch begon hij overnieuw nadat ik al een stuk of drie checkpoints gehad had. Het zal wel met de update te maken hebben gehadquote:
Diefstal dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Friday12 het volgende:
Hoe vind je de used prijs van een game bij de gamemania?
Ik wil van cod af... en als het 50+ used waarde is kan ik er DA:I van halenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:36 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Diefstal dus'T zijn geen dumpertjes iig. Er zullen toch geen mensen zijn die dat kopen?
hij is baasquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:17 schreef Richie2000 het volgende:
Heeft iemand LBP3 al gespeeld? Is in de US store te verkrijgen sinds vandaag. Ben benieuwd hoe hij is
dat is hij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil van cod af... en als het 50+ used waarde is kan ik er DA:I van halen
kan nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:05 schreef very het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn singleplayer data van GTA V PS3 naar PS4 krijg?
Ik was op 40% ofzo, weinig zin om dat opnieuw te doen
Uiteraard kan dat nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:05 schreef very het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn singleplayer data van GTA V PS3 naar PS4 krijg?
Ik was op 40% ofzo, weinig zin om dat opnieuw te doen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Op z'n kop houden en flink schudden!! Nee onder de aan-knop zit de eject-knop.
Zie het nu ja. Die knopjes zijn nog kleiner dan een erwtquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zitten twee knoppen op dat hele ding.
go figure
tv instellingen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef RRuben het volgende:
Iemand een idee hoe je kan aanpassen dat alles in beeld komt bij GTA V? Klein beetje van ondertiteling komt niet in beeld en plaatsnamen ofzo (zo'n groene naam rechts onder als je een bepaald gebied inrijdt)
Options -> display settings -> safezonequote:Op [url=deGAM / [PS4 #139] Grand Theft Dragon Age 18 november 2014 22:27[/url] schreef RRuben het volgende:
[..]
heb het alleen bij GTA alle andere spellen zijn gewoon goed.
ja volgens mij is cod aw direct die 50 waard. Dus zou moet lukkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus ik kan COD inleveren en dan 19e betalen voor DA:I?
thanks! Morgen even uit proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Options -> display settings -> safezone
Volgens mij uit mijn hoofd.
Je kan het geluid van je playstation afspelen op je bijgeleverde headsetquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef Yankee het volgende:
Gta5, topspel![]()
Maar mijn vriendin wordt er al gek van, dus ik heb een draadloze koptelefoon nodig. Kan ik iedere draadloze koptelefoon aansluiten op de ps4?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja volgens mij is cod aw direct die 50 waard. Dus zou moet lukken
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
Zo! Assassins creed black flag is ook uitgespeeld.
Enige in de backlog is nu nog Killzone, en dan is ben ik helemaal klaar voor DA
Is een optie, maar ik wil die koptelefoon eigenlijk ook voor andere dingen makkelijk kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef videonatic het volgende:
Je kunt ook een bedrade aansluiten op je controller ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Jimbo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Jimbo het volgende:
![]()
![]()
Killzone is zeker de moeite waard, speelt lekker weg en ziet er ook nog eens erg strak uit. Ik speel de multiplayer nog steeds.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
Zo! Assassins creed black flag is ook uitgespeeld.
Enige in de backlog is nu nog Killzone, en dan is ben ik helemaal klaar voor DA
Je hebt gelijk. Ik wil cod graag houden, maar als dat ook voor Shadow of Mordor Special ed. geldt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil van cod af... en als het 50+ used waarde is kan ik er DA:I van halen
voor mij is het echt de game waar ik gewoon niet in kan komen.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Killzone is zeker de moeite waard, speelt lekker weg en ziet er ook nog eens erg strak uit. Ik speel de multiplayer nog steeds.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:19 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand enig idee of zo'n money glitch werkt heb er geen ervaring mee ?
Bekijk deze YouTube-video
Ja vaag volgens mij is het filmpje zojuist verwijderd. Vetrouwde het al niet er moest een programma gedwownload worden waar je money mee kon adden aan je acount.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja vaag volgens mij is het filmpje zojuist verwijderd. Vetrouwde het al niet er moest een programma gedwownload worden waar je money mee kon adden aan je acount.
Je heb gelijk hoor download ook nooit zulke dingen van youtube. Maar iemand anders nog goede manieren om aan geld te komen heb die 500.000 al uitgegeven :pquote:Op woensdag 19 november 2014 01:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]Als je je dat dan nog af moet vragen
quote:
Serieus? Wat is dat nou weer voor poepquote:
Alleen bij preorder. Dus alleen woensdag nog.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus ik kan COD inleveren en dan 19e betalen voor DA:I?
en dat is morgenquote:Op woensdag 19 november 2014 03:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Alleen bij preorder. Dus alleen woensdag nog.
Heb hem als download gekocht en dat ding weet het te presteren om ruim drie uur nodig te hebben voor installatie? Gisteren om 2100 aangezet, om 1u was'ie op 50%.. Is dat normaal?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef videonatic het volgende:
Geen spijt van GTA 5 gelukkig( op 360 ook al gekocht )
Ja en nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef Droathoah het volgende:
Is GTA echt zoveel mooier op de PS4?
Ook first person mode natuurlijk. En veel meer dieren.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is nog steeds GTA V, dus een crossgen titel en bij lange na niet zo mooi als een InFamous Second Son bijvoorbeeld.
Ook de bekende ''GTA dingen'' zitten er nog steeds in, denk aan 10 keer dezelfde auto op een parkeerplaats...
Maar, 1080p maakt al een hoop verschil ten opzichte van de vorige generatie, er zitten betere textures in, draw distance is beter, meer foliage (gras, bomen e.d.)
Oh en veel meer muziek
Klopt!quote:Op woensdag 19 november 2014 08:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ook first person mode natuurlijk. En veel meer dieren.
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef jackson het volgende:
Battlefield moest gister ook even 3GB downloaden, maar heb verder geen premium of iets dus dat leek me redelijk zinloos? Of zat er ook iets in voor niet premium leden?
quote:GENERAL
• This game update enables the Battlefield 4 Final Stand expansion pack.
• Tweaked the hit indicator speed to behave more like Battlefield 3.
• Fixed an issue where the hit indicator size for shooting an enemy player in the arms would be small, when it actually should be medium size.
• Added advanced gameplay options for customizing the hit indicator.
• Tweaked hit indicators: medium hit texture to better fit with small hit and headshot textures.
• Improved the hit indicator accuracy from vehicles when shooting enemy infantry.
• Made it clear in the in-game squad menu that a "Squad Join"-squad is not a private squad.
• Fixed an issue that prevented players from joining a rented server that was protected with a password.
• Added an option (under the advanced gameplay options menu) to toggle the Defensive Perk icon on spotted enemies and set it to be OFF by default now. This icon was originally added in the Fall Patch (September) and set to be always ON at the time.
• Added fix for a water splash effect on players who were shot at after emerging from a dive. This usually occurred after the second time the player emerged.
• Fixed several issues with the underwater audio mixer for players who were diving and emerging several times in a row.
• Fixed the Battle Pickup respawn so that it will only respawn after its ammo has been depleted or the player carrying the Battle Pickup has been eliminated.
• Adjusted the terrain loading on China Rising maps to improve terrain during the start of the round.
• Fixed a case where in-game Battlelog would not show after signing out of a profile while on the rent a server store area.
• Fixed an issue where the TV missile HUD would be flickering on and off.
• Fixed an issue that would sometimes cause a graphical corruption at the bottom of the screen when flying a helicopter over water.
• Fixed a typo in the description of “Damaged Type Based Shape”-option in the gameplay options menu. “Hint” has been correctly changed to “hit”.
• Capture the Flag: Fixed duplicate flags being rendered when the flag is taken the instant it returns to the base.
• Capture the Flag: Fixed an issue where sometimes the flag would be rendering at an incorrect place, instead of on the player who is holding it.
• Fixed an issue where soldier weapon flashlights and lasers would render on vehicle-mounted weapons.
• Cleaned up the reticle icons and thickened the lines to make them read more clearly.
• Changed friendly fire to be OFF in the "Classic" rent a server options preset.
• Updated the new advanced HUD option descriptions where “Friendly” was sometimes incorrectly referenced to as "Enemy".
• Fixed an issue where knifing a player with the "4th Floor" dog tag would display a blank dog tag.
• Updated the holo sight shader to better render against bright backgrounds like snow.
• Updated vehicle HUD colors and shaders to be more visible vs bright backgrounds.
• Fixed an instance where the HUD for the RAWR would get extremely blurry and fuzzy when looking at certain surfaces.
• Fixed an issue that could cause Battle Pickups to sometimes sink into the ground when dropped. Players should now be able to pick them up without any problems.
• Fixed an issue where players who left vehicles could kill teammates or themselves by launching the vehicle at them and exiting it. Player can still kill enemies this way and is now correctly awarded points if killing them.
• Fixed an issue with the M18 Smoke functionality, where the smoke would only be visible for the players who stayed on top of the grenade.
• Fixed an issue with the Desert Eagle muzzle flash.
• Added extra smoke emitters to both M320 and M18 to decrease the smoke spawn time.
• Tweaked the XM25 Airburst smoke.
• Fixed cameras that were not correctly pointing at the flags. This change affects Commander Mode in Conquest Large on the Sunken Dragon map.
• Updated Medic bag so that it does not heal soldiers who are suppressed or underwater
COLLISION CLEAN UP
Operation Locker
• Fixed an instance where players would see a floating cardboard box, after destroying the boxes below it.
Hainan Resort
• Fixed a small step that the player is forced to jump over west of the Resort, at the small building next to the empty pool.
Dawnbreaker
• Rush: Fixed an invisible collision north from the bus station that stopped projectiles and bullets.
Siege of Shanghai
• Fixed occluder issue present after destroying a wall on the north side of the building situated at the D point.
• Fixed an issue with an invisible wall on the corner of the Statue, south of flag D.
Propaganda
• Conquest Large: Fixed an issue where a player could get stuck in the out of gameplay area if he/she jumps the walls in the southwest area of the CN base.
• Defuse: Fixed an issue with some of the sand boxes colliding with the sidewalk margins in the northeast part of the map.
Flood Zone
• Conquest Small: Fixed an issue where the roof of a wooden shack is left floating after it gets destroyed.
Lumphini Garden
• Domination: Fixed an issue where the user would clip through the dirt pile in the southwest part of the map while prone.
• Rush: Fixed an issue where the user would clip through the mud next to the bridge between the US base and M-COM A of the second pair of M-COMs.
• Rush: Fixed a graphical corruption that affected some of the water, causing sharp edges.
• Conquest Large: Fixed an issue that prevented players from vaulting over some of the red fences, in the area near the dam. Players should now be able to vault over the fences without any problems.
• Fixed some instances where wall junctions were not correctly aligned, leaving small vertical holes between textures on some walls.
• Fixed a graphical issue underneath one of the bridges close to the construction site.
• Fixed an issue with the dirt pile floating under the bridge, near the construction site.
• Conquest Large: Fixed an issue with grass clipping through pavement north of flag A.
• Conquest Large: Fixed an issue with plants appearing to be floating after their stand gets destroyed.
• Conquest Large: Fixed an issue with a missing texture in the mudslide in the southeast corner of the map.
Pearl Market
• Conquest Small: Fixed an issue where missing textures made it possible for players to see between a wall and the floor, south of flag C.
• Domination: Fixed an occluder issue on one of the buildings situated near flag B.
• Chain Link: Fixed an issue where the switch for roll-up gates was floating in mid-air.
• Conquest Large: Fixed a clipping issue near flag A.
• Fixed an issue where pallets would float in the air after destroying the pallets underneath them.
• Team Deathmatch: Fixed a clipping issue inside a building located near the road in the north part of the map.
• Rush: Fixed an issue where a wheel cart with supplies was floating on the road near M-COM B from the second set of M-COMs.
Sunken Dragon
• Chain Link: Fixed an issue with an invisible collision present at a window in the parking lot, west from the capture point D.
• Fixed an issue with invisible collision near the entrance of the parking garage located in the southwest corner of the map.
• Fixed an issue with cracks/holes in the garage, which allowed players to see through them.
• Fixed an issue that prevented players from breaking the glass in the bus stop with a melee attack.
• Fixed an issue with Z-fighting on the Floodgate ground.
• Fixed an issue with Skyscraper seams which allowed players to see outside of the map boundaries.
• Fixed an issue where the metal rails near the lake at sector E were misaligned.
• Fixed an issue where a water texture was floating above the ramp leading towards the US base.
• Fixed a color issue on the underside of tourist boats.
• Fixed an issue where the player could encounter an incorrect animation when climbing a ladder near the north bridge.
• Fixed an invisible collision under the Sea Dragon.
• Fixed an issue with the handrail that was clipping through the bridge near flag B.
• Fixed an issue that prevented the player from vaulting over the bar outside one of the sentry boxes near flag D.
• Fixed an instance where major occlusion would occur after a player destroyed the vegetation northeast of the big parking lot.
• Fixed a collision issue on the broken section of the restaurant on the second floor.
• Fixed an issue with the top step at the US flag location that forced players to jump over it.
• Fixed a destruction issue with the restaurant advertisement sign.
EXPLOIT FIXES
• Metro 2014: Fixed an area that could be used to get outside of the map and shoot other players.
• Operation Locker: Tweaking added collision to the railing at the panopticon area, further blocking some players from using the balcony as an exploit
• Lumphini Garden: Fixed an exploit that made it possible to use the MAV to spawn in on a friend to end up outside the map boundaries.
• Lumphini Garden: Fixed an exploit that allowed players to end up below the subway station.
• Lumphini Garden: Fixed an exploit in Conquest Small that allowed players to shoot through a small unintended opening in a wall.
• Hainan Resort: Fixed an exploit where players were able to go outside of the map and shoot at enemies.
• Pearl Market: Fixed an exploit where a player could see through a part of the building situated near the bus.
• Fixed an issue that allowed players to spawn into vehicles before the lockdown timer in the beginning of a round reached zero.
WEAPON TWEAKS AND FIXES
• Corrected errors in zeroing/velocity for L96, 338 Recon, and SR338. All had zeroing/muzzle velocity problems. All these weapons now zero correctly.
• Using a FLIR/IRNV scope no longer cancels out the blinding effects of a Flashbang.
• Corrected the description text of an advanced aim sensitivity option to mention 3X scopes (like the ones for .44 Magnum and M1911 pistols)
• Fixed a bug where you would sometimes lose the effect of the FLIR/IRNV after spawning in.
ANIMATION BUG FIXES AND IMPROVEMENTS
• Fixed an issue with the 1st person animations of MP412 and SW40 pistols deploying while sprinting.
• Fixed an animation issue with the M26 shotgun mounted under the M416.
• Fixed clipping issues on 3rd person reloads for Mk11, SCAR and SR338.
• Fixed the foregrip position on 3rd person for MTAR21.
• Fixed a sprint pose issue with several 1st person rifle animations.
• Fixed handle animation of U-100 being removed when certain attachments were equipped.
• Tweaked the camera to be less disruptive of player aim during the reload animation of M1014.
• Fixed pose mismatch that led to magazine drifting after the reload animation for the M39EBR had been completed. Removed the latch mesh from the magazine as well.
• Fixed a pose mismatch at the end of the reload animation for the M416.
• Fixed an issue with the SKS bolt clipping through the weapon when firing. Also fixed the left hand position.
• Added a reload interrupt branch for the M320.
• Fixed an animation issue with 3rd person quick throws.
PLATFORM SPECIFIC FIXES
PC
• Added a fix that allows plug-n-play controllers to be recognized even if they are connected after the game has been launched.
• Added the ability to reposition the network performance overlay graph.
PlayStation 3
• Fixed an issue in single player where the PLD gadget didn’t properly highlight enemies.
• To improve the performance on Lancang Dam in the Obliteration game mode, we removed the attack boats and jets.
PlayStation 4
• Fixed an issue where the parachute camouflage would switch back to default if the player quits the game via the “Close Application” option in the PSN Menu.
• Fixed an issue in single player where the PLD gadget didn’t properly highlight enemies.
Xbox One
• Fixed an issue where the class loadout would not save if the player quits the server while in game or at the end of round screen.
• Fixed an issue where a player is not taken into a session after accepting an invite while the server browser is accessed from the Squad Join menu.
• Fixed a crash that could occur when signing out from the lead profile while playing multiplayer.
• Updated displayed pricing for EA Access users.
SERVER FIXES
• Fixed an issue where servers did not recognize more than 50 unlocks and therefore some players never got assignments, dog tags and other unlocks when they should have.
• Fixed an issue where some users had problems with a Battlelog message stating "You do not own this content".
SERVER R34 FIX RELEASED IN OCTOBER
• On rented servers, admins are now able to edit the amount of players needed to start a game.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Maraca het volgende:
Van je (FOK!)vrienden moet je het hebben
Serieus?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef Jiang153 het volgende:
Die bijgevoegde headset is zo slecht nog niet
Beste lijst... Even daar gelaten of ik die game überhaupt nog ga spelenquote:
Dat de game tegenwoordig echt heel goed is.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste lijst... Even daar gelaten of ik die game überhaupt nog ga spelen.
Schijnt tegenwoordig wel echt goed te zijn, wat is jouw ervaring?
Voor partychat prima toch?quote:
Gewoon lekker afwisselen, soms speel ik uren achter elkaar SoM en dan weer DC en nu komen GTA5 en Farcry4 daar ook bij. Verder is het wachten op de Witcher maar dat gaat geloof ik nog wel even duren.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:06 schreef Koopsie het volgende:
Moeite om GTA & Farcry niet te kopen
Maar ik heb nog teveel games die uitgespeeld moeten worden:
- Unity
- SoM
- CoD
waar haal ik de tijd vandaan
Wist niet dat die er was, kan ik nog lid worden ?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom heeft de FOK! GTA Crew maar 18 leden?
voeg mij ook maar toequote:Op woensdag 19 november 2014 11:01 schreef janrad het volgende:
[..]
Wist niet dat die er was, kan ik nog lid worden ?
Valt tegen qua graphics niet echt mooi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef Droathoah het volgende:
Is GTA echt zoveel mooier op de PS4?
Het is feitelijk Far Cry 3 the sequel, maar erg vermakelijk wel. De graphics zijn ....meh.....wel oké, niet bijzonder. Gameplay is soepel. Veel content, dat wel. Gewoon Fc3 in een andere omgeving zeg maar.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Farcry 4 voor PS4 aan te raden? zit te twijfelen om hem te halen.
Ik heb FC3 nooit gespeeld. Deel 1 wel en deel 2 heel even ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:08 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Het is feitelijk Far Cry 3 the sequel, maar erg vermakelijk wel. De graphics zijn ....meh.....wel oké, niet bijzonder. Gameplay is soepel. Veel content, dat wel. Gewoon Fc3 in een andere omgeving zeg maar.
Nu heb ik er nog maar een paar uur opzitten hoor, dus mss dat mijn mening nog 180 draait...
bij gta? Is me nog niet opgevallen. Heb ook nog maar een uurtje gespeeldquote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bah ik begin me steeds meer aan het asfalt te irriteren terwijl je aan het rijden bent. Een lelijke "rainbow" effect is te zien op het asfalt als je de camera beweegt, terwijl je in je auto zit in third mode. Goed te zien aan de achterkant van de wagen terwijl je in de zon rijdt. Anderen die dit ook opgevallen is? Ze hadden dat effect er beter uit kunnen laten.
Jep moet je maar eens opletten als je overdag rijdt op het asfalt, goed te zien in de zon. Vooral naar de achterkant van je wagen kijken.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
bij gta? Is me nog niet opgevallen. Heb ook nog maar een uurtje gespeeld
Graphicsgewijs is het wel jammer ja. Het is en blijft een cross-console game. De echte next gen pareltjes moeten (hoop ik) nog komen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb FC3 nooit gespeeld. Deel 1 wel en deel 2 heel even ook.
Ik vond idd de graphics nogal tegenvallen na het zien van een filmpje net.
heeft t niet gewoon net geregendquote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bah ik begin me steeds meer aan het asfalt te irriteren terwijl je aan het rijden bent. Een lelijke "rainbow" effect is te zien op het asfalt als je de camera beweegt, terwijl je in je auto zit in third mode. Goed te zien aan de achterkant van de wagen terwijl je in de zon rijdt. Anderen die dit ook opgevallen is? Ze hadden dat effect er beter uit kunnen laten.
Dat vind ik dan ook weer wat overdreven.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Valt tegen qua graphics niet echt mooi.
Bij je PS4 settings kun je dat aan zetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:37 schreef n8n het volgende:
Als ik m'n Apple tv activeer schakellt m'n tv trouwens naar de juiste ingang. De ps4 niet, hebben meer mensen dat?
ik vind het nogal gay en saai maar de meeste mensen vinden het erg leuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef satecl het volgende:
Mensen wel eens The Walking Dead gespeeld? Ik ben opzoek naar ervaringen met die gameLijkt me wel een interessant spelletje.
dank, daar had ik nog niet gekeken, dacht dat zoiets vanzelfsprekend zou zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 19 november 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij je PS4 settings kun je dat aan zetten.
Nee het is er altijd. Ook in het donker (wel minder goed te zien).quote:
Dat mag jij overdreven vinden, maar ik vind het er maar matig uitzien. Had toch een stuk mooier verwacht. Vooral de filters die ze voor overdag gebruiken vind ik er maar dof uitzien. Maar goed het is dan ook niet van de grond af aan ontwikkeld voor de PS4. Een prima game, en voor die ¤19,- euro dat ik ervoor betaald heb oké.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer wat overdreven.
Nee het is geen Second Son, maar dat is ook niet zo gek aangezien het een lastgen titel is.
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik ´m niet gekocht heb ,hou het dus lekker bij de ps3 versie..quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat mag jij overdreven vinden, maar ik vind het er maar matig uitzien. Had toch een stuk mooier verwacht. Vooral de filters die ze voor overdag gebruiken vind ik er maar dof uitzien. Maar goed het is dan ook niet van de grond af aan ontwikkeld voor de PS4. Een prima game, en voor die ¤19,- euro dat ik ervoor betaald heb oké.
Wat probeer je te doen met de AppleTV en PS4 samen ?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:37 schreef n8n het volgende:
Als ik m'n Apple tv activeer schakellt m'n tv trouwens naar de juiste ingang. De ps4 niet, hebben meer mensen dat?
Het is deel 3, deel 1 was namelijk Red Dead Revolverquote:Op woensdag 19 november 2014 13:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik ´m niet gekocht heb ,hou het dus lekker bij de ps3 versie..
Hoe zit het met Red Dead Redemption ,die gaan ze toch ook upgraden voor ps4, voordat deel 2 uitkomt eind volgend jaar
Het ziet eruit zoals op de filmpjes vooraf, dus voor mij voldoet het exact aan mijn verwachtingen.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat mag jij overdreven vinden, maar ik vind het er maar matig uitzien. Had toch een stuk mooier verwacht. Vooral de filters die ze voor overdag gebruiken vind ik er maar dof uitzien. Maar goed het is dan ook niet van de grond af aan ontwikkeld voor de PS4. Een prima game, en voor die ¤19,- euro dat ik ervoor betaald heb oké.
nou nou half uurtje tops.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:57 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Wat is dat nou weer voor poep
Moet ik godverdomme opnieuw beginnen met al die suffe vlieglessen en suffe simpele missies
Een tweede deel van GUN zou ook wel vet zijn eigenlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 13:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is deel 3, deel 1 was namelijk Red Dead Revolver
WTFquote:Op woensdag 19 november 2014 12:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vind het nogal gay en saai maar de meeste mensen vinden het erg leuk.
Ik vond seizoen 1 echt super. Seizoen 2 moet ik zelf nog een keer aan beginnen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef satecl het volgende:
Mensen wel eens The Walking Dead gespeeld? Ik ben opzoek naar ervaringen met die gameLijkt me wel een interessant spelletje.
Ja, heel leuk, ben nu met season 2 bezig. Toffe game. Geen actie, het is een verhaal dat zich voor je afdraait, en jouw keuzes beïvloeden de uitkomst. De keuzes die ze je laten maken zijn best ingrijpend, en daarom blijft het tof.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef satecl het volgende:
leuk om in een avondje doorheen te knallen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef satecl het volgende:
je doet alsof 40% zoveel isquote:Op woensdag 19 november 2014 13:48 schreef very het volgende:
[..]
Een half uurtje om op 40% van je singleplayer te komen? Uhuh
Hoe snel moet je er dan doorheen knallen?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuk om in een avondje doorheen te knallen.
Maar imho geen 25+_ eur waard, eerder 10 voor de seasonpass.
Hoop vooral dat GoT zich afspeelt met de mensen uit de serie en ook synchroom gaat lopen (eerste episodes zijn van einde S3 tot begin S5, als t goed is komt dan net S5 uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb seizoen 1 nooit uitgespeeld maar vond het best tof.
Ben ook wel benieuwd naar die Game of Thrones game van Telltale!
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop vooral dat GoT zich afspeelt met de mensen uit de serie en ook synchroom gaat lopen (eerste episodes zijn van einde S3 tot begin S5, als t goed is komt dan net S5 uit.
Maar zou een bummer zien als je nooit leden van de serie ziet, laat staan als ze praten dat ze andere stemmen hebben of iets.
Geen idee, vond t lekker wegspelen maar ik denk dat ik er in een middag en avond doorheen was.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe snel moet je er dan doorheen knallen?
Ik speelde seizoen 1 echt niet in 1 avond uit. Deed er een week over. Gewoon elke avond een episode spelenPer episode deed ik er 2 a 3 uur over.
mja die heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke etalage poppenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom mensen zo lopen te haten op die Game of Thrones screenshots. Dit is exact dezelfde stijl als The Walking Dead en The Wolf Among Us. Ik vind The Walking Dead en The Wolf Among Us zeer vermakelijk, hoop dat de Game of Thrones serie dat ook wordtquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef videonatic het volgende:
[..]
Wat een lelijke etalage poppen
die keuzes met grote invloed vind ik niksquote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, ben nu met season 2 bezig. Toffe game. Geen actie, het is een verhaal dat zich voor je afdraait, en jouw keuzes beïvloeden de uitkomst. De keuzes die ze je laten maken zijn best ingrijpend, en daarom blijft het tof.
replay waarde for realzquote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef RRuben het volgende:
[..]
die keuzes met grote invloed vind ik niksvraag me dan altijd af wat er gebeurd zou zijn als ik iets anders had gezegd
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
Battlefield voelt totaal anders met de update, het lijkt allemaal iets sneller te gaan qua beweging, animaties alles. Snap er niks meer van
is bijna een ander spel. De drempels lijken in ieder geval weer overstapbaar ipv het eeuwige gespring om allesquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt goedVanavond even proberen dus
Het verbaast me dat je niet 's nachts je router uitzet om één eurocent aan stroom te besparenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteravond even Battlefield Final Stand in de download gezet, vervolgens PS4 in rest-mode, maar hij heeft dus helemaal niets gedownload...![]()
Hebben ze die feature eruit gesloopt, dat je tijdens rest-mode wel gewoon je downloads binnen kon halen?
wat? Houterige conversaties bekijken en in het rond kijken of je ergens iets ziet blinken is niet saai en gay?quote:
Dat is sinds de grote update van ruim een maand terug al zo imo.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
Battlefield voelt totaal anders met de update, het lijkt allemaal iets sneller te gaan qua beweging, animaties alles. Snap er niks meer van
Iets gay vinden... Echt. Huilen en lachen tegelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wat? Houterige conversaties bekijken en in het rond kijken of je ergens iets ziet blinken is niet saai en gay?de enige spanning in het spel zit m in het feit dat je soms maar beperkt de tijd hebt om te kiezen. Prima spel voor op m'n ipad maar zou het niemand aanraden op de ps4. Misschien leuk als het een paar euro kost of voor je 12 jarige neefje.
Doe je mee met een paar potjes BF4 vanavond?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets gay vinden... Echt. Huilen en lachen tegelijk.
Vanavond ga ik beginnen met Far Cry 4, maar ik join graag een keer. Moet zeggen dat mijn skills wel erg beroerd zijn qua BFquote:Op woensdag 19 november 2014 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je mee met een paar potjes BF4 vanavond?
de vorige update had het ook maar nu is het net of er boter in m'n sticks zit. Die update zorgde ook dat je achter letterlijk elke drempel bleef hangen, dat is nu eindelijk weg, heb vaak dat ik spring uit gewoonte en dan om te checken nog een keer er over heen loop en dat werkt dan ookquote:Op woensdag 19 november 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is sinds de grote update van ruim een maand terug al zo imo.
Wat mij gisteren opviel in die Final Stand maps is dat het er beter uit lijkt te zien, bomen e.d. zijn superstrak, geen aliasing meer.
We zijn het er iig over eens dat het nu vele malen beter draait.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef n8n het volgende:
[..]
de vorige update had het ook maar nu is het net of er boter in m'n sticks zit. Die update zorgde ook dat je achter letterlijk elke drempel bleef hangen, dat is nu eindelijk weg, heb vaak dat ik spring uit gewoonte en dan om te checken nog een keer er over heen loop en dat werkt dan ook
Geen probleem, dan ga je maar bij de tegenstandersquote:Op woensdag 19 november 2014 16:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanavond ga ik beginnen met Far Cry 4, maar ik join graag een keer. Moet zeggen dat mijn skills wel erg beroerd zijn qua BF
Wat download die wel in ruststand? Volgens mij alleen de update data toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteravond even Battlefield Final Stand in de download gezet, vervolgens PS4 in rest-mode, maar hij heeft dus helemaal niets gedownload...![]()
Hebben ze die feature eruit gesloopt, dat je tijdens rest-mode wel gewoon je downloads binnen kon halen?
Ook games en DLC, gewoon via een webbrowser naar de store, iets kopen, en ''downloaden naar PS4'' aanklikken.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat download die wel in ruststand? Volgens mij alleen de update data toch?
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets gay vinden... Echt. Huilen en lachen tegelijk.
Overal eigenlijk.... En als je adblock aanzet kan je niet quotenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
iemand anders zoveel last van meuk in dit topic
[ afbeelding ]
de fuck is dit, t wordt steeds erger met de reclame op fok
ja idd, ik ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 19 november 2014 18:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Overal eigenlijk.... En als je adblock aanzet kan je niet quoten
Adds ok maar die popups heb ik zo een tering hekel aan![]()
en deze kan je ook nog eens niet sluiten want dat werkt niet
![]()
ipad ftwquote:Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, jij bent meuk.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Niets, gaf alleen verschillend gedrag aan. Stoorde mij dat de PS4 niet een seintje geeft aan de TV wanneer deze aan staatquote:Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat probeer je te doen met de AppleTV en PS4 samen ?
ja, wat wil je weten? Het is LBP, dus je weet wat je kunt verwachten als je een eerder deel hebt gespeeldquote:Op woensdag 19 november 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand van hier LBP al aan de tand gevoeld ?
Ja superchill, wel even wennenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We zijn het er iig over eens dat het nu vele malen beter draait.
Kan zijn dat download in rust stand uitstaat, moest het ook weer opnieuw aanzetten na de laatste update.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
Dus je kan niet op de US server komen? Dan wacht ik nog een weekje, had namelijk alijd meer lol van de community lvls dan van de standaard maps.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, wat wil je weten? Het is LBP, dus je weet wat je kunt verwachten als je een eerder deel hebt gespeeldReview volgt nog, maar ik wacht netjes op de geporte user-content zodat ik dat kan checken en ook kan zien of het zoeken naar content fatsoenlijk werkt. Er is nog geen content, want de servers zijn niet online. Game komt pas in Europa volgende week uit (26ste egloof ik?), dus dat is op zich vrij logisch.
als ik m nog had kreeg je m gratis. Je hebt ook cheapass oordopjes met mic., voor 10 euro zeker welquote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand anders nog een idee waar ik die standaard headset kan vinden
Heb een week geleden 10 euro over gemaakt naar Typisch maar sindsdien radiostilte....
Ik zal even kijken of ik die setting kan vinden. Vervelend dat zij dat zomaar weer veranderen. Maand geleden wel al die BF4 downloads op diemanier binnen gehaald. Ideaal. Voor het slapen even op downloaden drukken, console in rust-stand, en volgende ochtend alles klaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:33 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Kan zijn dat download in rust stand uitstaat, moest het ook weer opnieuw aanzetten na de laatste update.
Het is mij trouwens wel opgevallen dat game patches pas downloaden nadat ik de ps4 heb aangezet
Je kan ook iphone-oordopjes gebruiken, werkt even goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand anders nog een idee waar ik die standaard headset kan vinden
Heb een week geleden 10 euro over gemaakt naar Typisch maar sindsdien radiostilte....
Lijkt mij ook leuk ja deze game maar oh zo prijzigquote:Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef Sunshineboy het volgende:
Vandaag Infamous Second Son uitgespeeld. Ik vond het erg leuk, dat had ik niet verwacht. Wel erg makkelijk om trophy's te verdienen met deze game....
2e hands valt het wel mee tochquote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk ja deze game maar oh zo prijzig
Wat vind je zo kut aan CoD AWquote:
Ik haal DA ook morgen op. Niceee!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Shadow of Mordor uitgespeeld
Precies op tijd voor Dragon Age, die morgen op de deurmat valt en ik dit weekend helemaal kapot ga spelen
Krijg van vrienden te horen dat er een piep is als ik praat met iPhone oordopjes. Op internet las ik dat veel mensen dat hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Je kan ook iphone-oordopjes gebruiken, werkt even goed.
Maar dat van Typisch is wat vreemd. Al PM'tje(s) gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |