Okquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Yi-Long het volgende:
TT had natuurlijk moeten zijn: 1st person pijpbeurten!
Dan ga ik hem zo maar in de winkel kopen en annuleer ik bij bol.quote:U heeft de game Far Cry 4: Hurk’s Redemption - Limited Edition van uw bestelling 8369910660 helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.
De logistieke afdeling gaat contact opnemen met de leverancier. Wij laten het u zo snel mogelijk weten als er een nieuwe leverdatum bekend is.
Als u de bestelling wilt annuleren vanwege de vertraging, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail of zelf annuleren in uw bestelstatus op onze website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
ga ik ook doen denk ik, annuleren kan ook nog steeds. Dat kan niet als hij al verzonden isquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zo maar in de winkel kopen en annuleer ik bij bol.
quote:Je hebt je bij ons het artikel Far Cry 4: Hurk’s Redemption - Limited Edition onder het bestelnummer 8369910660 besteld. Hartelijk dank daarvoor.
Door een storing is helaas de verzendbevestiging niet verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag bevestigen wij jou dat je vandaag wel je bestelling gaat ontvangen. Later vandaag ontvang je alsnog de originele verzendbevestiging.
ik heb het mailtje ook, komt het toch nog goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Maar goed dat ik nog niet naar de winkel ben gegaan voor far cry.
[..]
In het krantje van de MediaMarkt die ik thuis kreeg stond de release van Dragon Age op de 21e, wat a.s. vrijdag is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:22 schreef Bolters het volgende:
Net Dragon Age: Inquisuition besteld bij de MediaMarkt. Ben benieuwd, donderdag ophalen!
Klopt, hij komt ook pas vrijdag uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:23 schreef LinQ het volgende:
[..]
In het krantje van de MediaMarkt die ik thuis kreeg stond de release van Dragon Age op de 21e, wat a.s. vrijdag is.
Ik durf te wedden dat hij er donderdag gewoon ligtquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, hij komt ook pas vrijdag uit.
Laat maar weten, dan ga ik donderdag ook. Maar ik heb al een hele tijd een game niet meer voor de releasedatum kunnen kopen. Zijn ze heel strikt in tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:33 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij er donderdag gewoon ligt
Dat is waar, het gaat steeds lastiger. Maar de releasedatum staat online ook gewoon op 20-11, dus denk dat hij er donderdag absoluut zal zijn. Ik laat het je (via dit forum) weten!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat maar weten, dan ga ik donderdag ook. Maar ik heb al een hele tijd een game niet meer voor de releasedatum kunnen kopen. Zijn ze heel strikt in tegenwoordig.
Als een game t juist waard isquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:22 schreef Friday12 het volgende:
LBP3 ziet er wel leuk uit maar niet voor deze prijs
zelfs pheno en ik zijn het een keer eensquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een franchise veel (user)-content heeft dan is het LBP3 wel. En dan gaan zeuren over de prijs
Dat zijn juist geheel tegenovergestelde berichten die er over het algemeen op het internet staan..quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Op GAF toch aardig wat negatief commentaar op de PS4 versie van GTA, installatie schijnt uren te duren, veel pop-in, framerate niet stabiel, auto-centering in 1st person mode dat niet is uit te zetten….
Het zal wel typisch GAF zijn, gezeik om niks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zijn juist geheel tegenovergestelde berichten die er over het algemeen op het internet staan..
Zo is het ookquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook andere games doen
En de gratis versie komt volgens mij nooit meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub update is er, Photo-mode, 3 nieuwe tracks en meer.
Waarom zou je ook, als je hem goed vindquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef jackson het volgende:
Ik ben benieuwd of ik me in kan houden en GTA kan laten liggen. Eigenlijk weet ik al dat het een utopie is
Goed punt. Zojuist besteld, samen met een jaar PSN. Vandaag Farcry 4, morgen GTA en volgende week LBP 3. Dan mogen we allemaal niet mopperen zeg ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, als je hem goed vind.
Het is gewoon niet een game die ik zelf voor het volle aankoop bedrag ga halen... Dat mag ik toch zelf weten jij penguinquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een franchise veel (user)-content heeft dan is het LBP3 wel. En dan gaan zeuren over de prijs
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zal wel typisch GAF zijn, gezeik om niks.
Al lees ik wel veel over die lange installatie...
kun je nog ff stofzuigen !!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.
Afwas gedaan, was opgehangen en een beetje lopen ruimen. Zit nu op 85%
Misschien door alle muziek ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Installatie is wel extreem lang, inmiddels bijna een half uur.
Afwas gedaan, was opgehangen en een beetje lopen ruimen. Zit nu op 85%
die van mij ligt al sinds 11:00 bij de albert heijn. Dus ze zijn wel vroeg (hier dan)quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef kreuk050 het volgende:
Hij komt als het goed is vandaag binnen van Bol.com. Iemand hem al binnen van bol?
Heb er zin in ook al heb ik m uitgespeeld vorig jaar
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
hmph nu iedereen hem heeft wordt de verleiding steeds groter![]()
Ben zeer benieuwd of ze nog op voorraad zijn... Laat het ff wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Straks halen bij de MM, de PS4 bundel met GTA. Zal toch niet uitverkocht zijn hoop ik
Dan vanavond gelijk aanzetten en laten installeren en ondertussen voetbal training.Thuiskomen en kijken of alles klaar is.
Zit als goed is gewoon in het hoesje tussen de boekjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:03 schreef Rick_Castle het volgende:
Iemand ook die 1 miljoen in game cash ontvangen voor GTA 5? Had gereserveerd bij bart smit maar alleen een cadeau kaart van 5,- gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
Heb Diablo 3 net uitgespeeld , maar ben weer 'opnieuw' begonnen op een moeilijker niveau , maar het begint me nu wel m'n strot uit te hangen en ik zit met Fifa 15 () in 2024 in carrière modus en die wil ik wel ff afmaken.
Kijken of ik met Doncaster Rovers de Champions league kan winnen.
En dan werk ik ook nog 6-7 dagen per week
struggles
Ik ben inmiddels overleden
Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen disciplinequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef jackson het volgende:
Ik ben benieuwd of ik me in kan houden en GTA kan laten liggen. Eigenlijk weet ik al dat het een utopie is
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme , ik zit nu toch echt te twijfelen om GTA V te halen , ik heb hem al uitgespeeld op de 360
Deze week ook nog Far cry 4 en Dragon Age
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Waarom werk je dan zoveel? Zo hou je inderdaad niet veel tijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
Heb Diablo 3 net uitgespeeld , maar ben weer 'opnieuw' begonnen op een moeilijker niveau , maar het begint me nu wel m'n strot uit te hangen en ik zit met Fifa 15 () in 2024 in carrière modus en die wil ik wel ff afmaken.
struggles![]()
Godverdomme , ik zit nu toch echt te twijfelen om GTA V te halen , ik heb hem al uitgespeeld op de 360
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Diablo 3 op normale diff. uitspelen is 3 uur werk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
struggles![]()
Blijft toch frustrerend af en toe als je bijna een Warchief dood hebt dat die er dan van door gaat en dat je dan vervolgens 4 captains en een zooi Uruks tegenover je hebt staanquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Over Shadow of Mordor gesproken, gisteren ging ik er even goed voor zitten en had ik de 4e Warchief uit de 1e area zo dood.
Ik ben al die tijd hiervoor gewoon vergeten om wat meer mijn boog te gebruiken om de sterkere Uruk van een afstand dood te maken enzo, wilde teveel als John Rambo spelen denk ik.
Inmiddels ook The Black Captain missie gehaald en weer zin om verder te spelen.
Het was echt supermakkelijk ineens gisteren, die Warchief stond op een bepaald moment in de buurt van een vuurkorf en die beschoot ik dus, ging ie wegrennen van de angst, helemaal de stronghold uit zelfs. Dus na een achtervolging van een paar minuten kon ik m uiteindelijk doodmaken zonder 1 andere Uruk (of Captain) in de buurt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Blijft toch frustrerend af en toe als je bijna een Warchief dood hebt dat die er dan van door gaat en dat je dan vervolgens 4 captains en een zooi Uruks tegenover je hebt staanIk ga nu eerst alle captains afslachten. Wat wel handig is als je tegen een Warchief vecht, is een stel Caragors op ze los laten dat roeit weer Uruks uit wat het weer makkelijker maakt.
Add me dan heb net PS4 gekochtquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:30 schreef jackson het volgende:
Volgens Bol is mijn Farcry onderweg, gezien eerder iemand die vraag stelde.
[..]
Zo is het ook
Wat een schandalige luxe problemen allemaalquote:Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen discipline![]()
Dure week , gelukkig ben ik vrijdag jarig\Diablo uitgespeeld door 1x de story te doen? Ik vind het pas uitgespeeld als je platinum hebt.anders is het indd na 3uur klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja , waar haal ik de tijd vandaan.
struggles
Moet ook zeggen dat mijn discipline het nogal af laat weten deze dagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb hem ook net gehaald bij Bartsmit terwijl ik mezelf had beloofd het niet te doen. SoM is ook nog niet uitgespeeld en Facry4 komt denk ik morgen binnen. Ik heb ook absoluut geen discipline
Ruststand alleen als ik iets moet downloaden of een controller op moet laden. Normaal gewoon uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Zetten jullie je PS4 in ruststand of schakelen jullie hem echt uit?
Schakel hem eigenlijk altijd uit, of ik moet een controller willen opladen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Ruststandquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Jiang153 het volgende:
Gast de helft van die foto's zijn slechtquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meer detail op de PS4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast het gaat niet om de foto maar het gras.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast de helft van die foto's zijn slecht
Staat ook niet op dezelfde plek... Echte PS4 fanboi foto datquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gast het gaat niet om de foto maar het gras.
Volgens mij ben jij scheel Xbox fanboyquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staat ook niet op dezelfde plek... Echte PS4 fanboi foto dat
Ik zei diegene die de foto heeft gemaakt sukkelquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij scheel Xbox fanboy. Denk je nu echt dat de texture op de grond verandert omdat die gene er misschien 5cm naast zit. Überhaupt een discussie beginnen met het woord fanboy omdat een foto je niet zint, is kansloos. Het kan mij vrij weinig schelen of nu de PS4 of de Xbox One versie beter is. Dit is een afbeelding dat op Neogaf stond.
Mongool, als je niet normaal kunt communiceren wat doe je dan hier nog. Zo praat je maar tegen je moeder, snotjong. En nee dat zei je niet, tenzij je die mislukte zin als Nederlands aanziet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zei diegene die de foto heeft gemaakt sukkelwant in verder op bij de xbox zie je toch ook hoger gras?
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?quote:
In mijn ogen niet, oersaaie gameplay.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?
Thnx voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet, oersaaie gameplay.
Ik heb hem altijd helemaal uit staan. Verbruik is 10 wattquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Altijd ruststand, zoveel beter. Verbruik scheelt amper.
Na de intro doe je de hele game exact hetzelfde, er is te weinig variatie in vijanden en opdrachten/missies.quote:
Na elke game sessie laat ik de controller laden via standby.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd helemaal uit staan. Verbruik is 10 watt
Nee, saaie game met repeterende gameplay.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Infamous kost nu 23 euro in de PlayStation Store. Heb hem bij launch van de PS4 gemist, maar is het een game die voor dat bedrag de moeite waard is?
Oh en we krijgen InFamous First Light gratis in januari he...quote:
Het lukt mij uberhaupt niet om die update file te downloadenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens in 2014 niet ingelogd op de ps3 character van gta online, blijkbaar is er dus een grote kans dat je die character kwijt bent. Zodra je online gaat met de ps4 exemplaar. Iemand al gelukt om in te loggen zonder zijn account kwijt te raken.
Kost je een 15-20 euro per jaar... Is te overleven hehquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Na elke game sessie laat ik de controller laden via standby.
Mij ook niet kutzooiquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het lukt mij uberhaupt niet om die update file te downloaden!
Ja hij doet het eindelijk nu nog 5 minuten heb ik hem binnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Retry tot je een ons weegt, de update gaat het dan echt wel een keer doen.
Dat probeer ik ook wel, maar dan blijft ie op een gegeven moment hangen op 90 mb en krijg ik de foutmelding weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Retry tot je een ons weegt, de update gaat het dan echt wel een keer doen.
Thnx, dan laat ik hem liggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh en we krijgen InFamous First Light gratis in januari he...
ik vind van wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, ik heb heb de update net geinstalleerdquote:
Ja, hij is hier ook inmiddels bezig.. na poging tigquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, ik heb heb de update net geinstalleerd
45 minuten ongeveer zelfsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:28 schreef RRuben het volgende:
Dacht ik even lekker te gta'en moet hij eerst nog installeren godnondeju.
Die kan toch wel installeren terwijl ik Farcry speelquote:
Ik las dat je alleen digitale games kunt spelen terwijl een disc installeert maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Die kan toch wel installeren terwijl ik Farcry speel?
Ahh, hij haalt dan ook nog wat van die disc af waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las dat je alleen digitale games kunt spelen terwijl een disc installeert maar zeker weten doe ik het niet.
nah 25 min verder en ik zit op 96 procentquote:
Thnx voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind van wel.
heel goed vermaakt ermee, maar let wel op dat je binnen 48uur speeltijd de platinum wel haalt.
je kan trouwens ook even wachten. in januari is infamous first light de plus game vd maand, dan kan je eventueel kijken of je t leuk vind. zo ja kan je ISS van marktplaats voor 20eur halenquote:
Gaat ie nu niet nog iets installeren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
half uur op install gewacht maar kan nu beginnen
Zeg me wat je er van vind oke!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:57 schreef NothingHappened het volgende:
Krijg over pakweg 10 minuten Farcry......ooooh goodie!
Dat ga ik idd doen. Dank je!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan trouwens ook even wachten. in januari is infamous first light de plus game vd maand, dan kan je eventueel kijken of je t leuk vind. zo ja kan je ISS van marktplaats voor 20eur halen
Toen ik dat spel had uitgespeeld wist ik echt compleet niet meer wat ik moest spelen. Viel echt in gat qua games. Die game is echt zo goed manquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:56 schreef Jimbo het volgende:
Zo, en nu net de DLC van the last of us uitgespeeld (wat trouwens een bazenverhaal is)
Eens kijken of ik voor donderdag nog meer backlog kan wegstrepen
Echt teveel in 1 week tijdquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:04 schreef Donderjagers het volgende:
G T A V binnen
Unity
BF4 Final Stand DLC
ik weet niet waar ik aan moet beginnen![]()
Je krijgt 10 keys erbij om 1 uur te proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:15 schreef Donderjagers het volgende:
Is Shareplay trouwens toegankelijk in FC4? Of zit er ook een lock op?
nope, alleen story mode laden ofzo, maar dat gebeurde terwijl ik de belichting aan het aanpassen wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gaat ie nu niet nog iets installeren?
teller vd dag staat inmiddels op 3quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toen ik dat spel had uitgespeeld wist ik echt compleet niet meer wat ik moest spelen. Viel echt in gat qua games. Die game is echt zo goed manDe meeste games voelde meteen gaar aan
en hij is draadloosquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:41 schreef Nober het volgende:
PS4 is binnen, gelijk een gratis demo gaan downloaden van 3,6GB (duurt wel 3 uur) en inmiddels GTA V update (1,14GB) bezig zodat ik die zo meteen kan spelen.
Prima console verder, ook fijn dat ze de bedrading voor de controller wat langer hebben gemaakt.
Maar moet hem toch eerst even opladen aangezien ik 'm pas net een uur heb.quote:
lukt je niet, is ie te saai voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
teller vd dag staat inmiddels op 3
eens kijken of ik Black Flag ook kan uitspelen vandaag
ben op 75%, denk dat ik nog 3 missies moet ofzoquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
GTA V installing... duurt ook nog wel effe.
Had trouwens nooit de aan-knop gevonden zonder boekje.
[..]
Maar moet hem toch eerst even opladen aangezien ik 'm pas net een uur heb.
Op z'n kop houden en flink schudden!! Nee onder de aan-knop zit de eject-knop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet precies hoe je disc eruit moet halen
er zitten twee knoppen op dat hele ding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet precies hoe je disc eruit moet halen
Best verstopte knoppen ooit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zitten twee knoppen op dat hele ding.
go figure
Eigen zaakquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom werk je dan zoveel? Zo hou je inderdaad niet veel tijd over
Hoe is Far CRY?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
Weet iemand hoe het met save game zit bij far cry 4? Heb net half uur gespeeld en al meerdere checkpoints gehad. Zet de application even uit om de update te installeren. Begint hij weer helemaal overnieuw? Mis ik iets?
Vet K** dus. Moet overnieuw beginnen. Why?quote:
Checkpoint =/= savepointquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
Weet iemand hoe het met save game zit bij far cry 4? Heb net half uur gespeeld en al meerdere checkpoints gehad. Zet de application even uit om de update te installeren. Begint hij weer helemaal overnieuw? Mis ik iets?
Je zoekt je game op bij Game Mania... en dan staat er onder de normale prijs used prijs. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30587 zoals hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Friday12 het volgende:
Hoe vind je de used prijs van een game bij de gamemania?
Heeft mijn game dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je zoekt je game op bij Game Mania... en dan staat er onder de normale prijs used prijs. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30587 zoals hier.
I know...maar toch begon hij overnieuw nadat ik al een stuk of drie checkpoints gehad had. Het zal wel met de update te maken hebben gehadquote:
Diefstal dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Friday12 het volgende:
Hoe vind je de used prijs van een game bij de gamemania?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |