Jawel, maar de bedoeling is dat ik ook meningen en interpretaties van anderen bij mijn onderzoek betrek.quote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
Zoek je ook geen wetenschappelijke bronnen in plaats van de mening van iedereen met toegang tot het internet?
Ik onderzoek of slavernij betrekking heeft tot discriminatie, ik wil dus weten wat anderen hierover te zeggen hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom ben je in godsnaam op zoek naar meningen?
Denk dat dit heel belangrijk is in je onderzoek. Je moet objectief zijn om een goed onderzoek te houden en hier ga je er al van uit dat er veel racisme is door de slavernij. Leg ons eens uit wat je hieronder verstaat danquote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef Klokov het volgende:
Discriminatie gaat over perceptie. Ik geloof niet dat blanken meer discrimineren dan zwarten en vice versa. Ik geloof alleen wel dat de perceptie van discriminatie bij sommige bevolkingsgroepen anders ligt.
Tuurlijk er zijn altijd al volken geweest die denken dat ze beter waren dan de anderen, en nu gewoon eens opletten in de klas, ga naar de bieb en haal een boek i.p.v. gamen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef havoleerling het volgende:
Hoihoi! even een vraagje aan jullie,
denken jullie dat er voor de slavenhandel al sprake was van discriminatie?
Alsof deze mening, zelfs al is dit echt je mening, ooit het onderzoek zal halen. Objectief onderzoek, maar voor de beoordeling natuurlijk wel alleen sociaal wenselijke antwoorden want het "kan toch niet dat er anno 2014 nog mensen discrimineren en voorstander van slavernij zijn"quote:Op zondag 23 november 2014 23:45 schreef quinoahipster het volgende:
Discriminatie is niet meer dan terecht en wat mij betreft mag de slavernij morgen weer ingevoerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |