quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Of een filmpje bij je economielesJa ik lette wel eens op.
had ik maar dit soort klotefeiten bij ecoquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
mega worstje wat doe je in mn onderbroek
Je droom komt uit?quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
mega worstje wat doe je in mn onderbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makes sense ja te horen krijgen wat de grootste loempiafabriek is bij een economie lesquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
klopt bij mij zijn de cijfers ook omgedraaidquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
Hoor ik niet op 8 punten te staan?
quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je droom komt uit?Ik had eigenlijk moeten zeggen: wat deed je in mn droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Geen grapje, in de onderbouw liet die lul ons alleen wat idiote filmpjes zien. Sloeg nergens op. Ook de hoeveelheid filmpjes rekenkamer die ik heb gezienquote:
bij mij ookquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt bij mij zijn de cijfers ook omgedraaid
terechte klachtquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen: wat deed je in mn droom
Ja.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
Hoor ik niet op 8 punten te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |