Dat hoop ik wel, anders ben je genialer dan geniaal.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kunt meer info googelen dan ik waarschijnlijk weet. luie flikker
Naja voor 1933 welquote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij claimt te denken dat een bondskanselier anders is dan een president? Natuurlijk wil ik dan van jou weten waarom en niet van google
Ah, het irriteert je... dan gaan we voor de 16.000.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee die denkt dat het leuk is om 8000x dezelfde grap te maken
Een bondskanselier kan ministers ontslaan en de Nederlandse premier kan dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij claimt te denken dat een bondskanselier anders is dan een president? Natuurlijk wil ik dan van jou weten waarom en niet van google
Nou ja, de bondskanselier is geen staatshoofd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Nederlandse premier is ook geen presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een bondskanselier kan ministers ontslaan en de Nederlandse premier kan dat niet.
capibaraquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het grootste nog levende knaagdier ter wereld?
een premier is ook wat anders dan een presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Nederlandse premier is ook geen president
Nee maar heeft wel de feitelijke leidingquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, de bondskanselier is geen staatshoofd.
Luiaardquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Beverquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapibaraquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja precies, vandaar dat ik ook zei dat het in de praktijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar heeft wel de feitelijke leiding
iddquote:
lolsquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:
Etto en hetzalallemaal mogen op het eind van de topic even blijven om te horen of we het volgende topic even normaal kunnen doen, en ik wil geen jamaar horen.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft verdomme nog frans en aardrijkskunde maar een capibara weet die wel.
ja maaarquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:
Etto en hetzalallemaal mogen op het eind van de topic even blijven om te horen of we het volgende topic even normaal kunnen doen, en ik wil geen jamaar horen.
Chevy, geld ook voor jou, als ik wat zeg gaan we er niet mee bemoeien.quote:
Neequote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij er ook 1tje thuis of niet?
net was je nog leuk nu niet meerquote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Chevy, geld ook voor jou, als ik wat zeg gaan we er niet mee bemoeien.
een bondspresident is wel wat anders dan een presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
Nu we het toch over Duitsland hadden; wie is de bondspresident?
Dat is de bondskanselierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:
Really? En waarom dan wel?quote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bondspresident is wel wat anders dan een president
ik snap hem niet, leg uitquote:Op maandag 17 november 2014 22:25 schreef raptorix het volgende:
Wij hadden hier 1 op werk uitgeprint, met daarbij de tekst:
KaPIbara, uw insights dier van de dag, hing bij ons analyse bureau, +1 als je de grap snapt
Ja i know, dacht misschien bedoelt hij stiekem dat en keurt die het goedquote:
Donitzquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
Gauckquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
heeft een ceremoniele functie t.o.v een presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Really? En waarom dan wel?
Valt wel mee dusquote:Op maandag 17 november 2014 22:25 schreef HPLC het volgende:
Hoe heet die lummel ook alweer? Was hij al niet bijna gefossiliseerd?
Onze webanalysten hebben natuurlijk heel veel met KPI's te makenquote:
En waarom is een bondskanselier dan iets anders?quote:Op maandag 17 november 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heeft een ceremoniele functie t.o.v een president
vergezochte grap welquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onze webanalysten hebben natuurlijk heel veel met KPI's te maken
Rotterdamquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Tanden68 het volgende:
In welke stad staat de grootste loempiafabriek van Europa?
A =/= Bquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En waarom is een bondskanselier dan iets anders?
Je snapt dat jezelf gruwelijk klem hebt geluld hé
Jezusquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Tanden68 het volgende:
Rotterdamquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Tanden68 het volgende:
vietnamquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Tanden68 het volgende:
in europa toch gvdd§111111quote:
Man man manquote:Op maandag 17 november 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
A =/= B
B =/= C
Dus A = C?
Niet logisch man.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Of een filmpje bij je economielesJa ik lette wel eens op.
had ik maar dit soort klotefeiten bij ecoquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
mega worstje wat doe je in mn onderbroek
Je droom komt uit?quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
mega worstje wat doe je in mn onderbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makes sense ja te horen krijgen wat de grootste loempiafabriek is bij een economie lesquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
klopt bij mij zijn de cijfers ook omgedraaidquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
Hoor ik niet op 8 punten te staan?
quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je droom komt uit?Ik had eigenlijk moeten zeggen: wat deed je in mn droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Geen grapje, in de onderbouw liet die lul ons alleen wat idiote filmpjes zien. Sloeg nergens op. Ook de hoeveelheid filmpjes rekenkamer die ik heb gezienquote:
bij mij ookquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt bij mij zijn de cijfers ook omgedraaid
terechte klachtquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen: wat deed je in mn droom
Ja.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
Hoor ik niet op 8 punten te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |