"Op de rots leeft een door de Britten ingevoerde apenkolonie in een natuurreservaat. Het gaat om een troep berberapen (Macaca sylvanus), die verder ook in Noord-Afrika voorkomen. Volgens een legende blijft Gibraltar in Britse handen zolang er apen op de rots leven. Mede daarom wordt de populatie streng beschermd. Winston Churchill liet tijdens de Tweede Wereldoorlog zelfs nieuwe apen uit Noord-Afrika invoeren omdat de populatie tot zeven dieren was geslonken.[bron?] De kolonie bestaat tegenwoordig uit enige honderden dieren[bron?] in drie verschillende troepen. De meeste apen zijn erg mak en kunnen uit de hand eten. Het is echter aan te raden dit alleen in overleg met een gids te doen, want voeren is in principe verboden op straffe van een boete van maximaal 500 pond.[bron?] De dieren worden er namelijk te afhankelijk van mensen en te brutaal door. De apen komen soms tot in de stad."quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef HPLC het volgende:
Gibraltar. Is daar een reden voor? Zodat ook de slimmere primaat Europa bevolkt?
Het antwoord daarop ja, infantiel niet-doordenkende nietsnut.quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw vraag zou de mensheid schokken?
jouw lelijke hoofd is pas verontrustend voor de mensheidquote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was geen grap maar een welgemeende verontrustende vraag die de mensheid zou schokken.
Ik moest lachen en schaam me nu een beetjequote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Het gaat om een troep berberapen , die verder ook in Noord-Afrika voorkomen.
Laat maar joh, dat ventje is zo onderontwikkeld die begrijpt zijn eigen reacties nog niet eens.quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het antwoord daarop ja, infantiel niet-doordenkende nietsnut.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jouw lelijke hoofd is pas verontrustend voor de mensheid
quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het antwoord daarop ja, infantiel niet-doordenkende nietsnut.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moest lachen en schaam me nu een beetje
nee met kinderen bedoel ik de kinderen die ik maakte toen ik jouw moeder verkrachttequote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]mimimi. Kleuter. Met kinderen bedoelde je je inteelt zusjes?
hilversumquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
In welke prachtstad bevond zich de eerste Mc Donalds van Nederland?
Eindhovenquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Rotterdamquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Amsterdamquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
utrechtquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
A'damquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |