Matige serie, ik kijk het vrijwel nooit met mijn kinderen, die vinden het niet zo heel leuk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
geweldige serie, ik kijk het wel eens met mijn kinderen, die vinden het ook heel leuk.
quote:
Jij hebt kinderen? Ja hoorquote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
geweldige serie. ik kijk het wel eens met mijn kinderen, die vinden het ook heel leuk.
in nederland. om zwarte piet kapot te makenquote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
Waar in Europa komen nog apen voor en waarom is het zo belangrijk dat die apen daar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Je hebt kinderen gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
geweldige serie. ik kijk het wel eens met mijn kinderen, die vinden het ook heel leuk.
Inb4: Spanje, brengen cadeautjesquote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
Waar in Europa komen nog apen voor en waarom is het zo belangrijk dat die apen daar zijn?
Was geen grap maar een welgemeende verontrustende vraag die de mensheid zou schokken.quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
veelste laat weer met je grap, helaas
jongens houd het gezellig hequote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De enige gave die jij hebt is zwakbegaafd zijn.
ja 3quote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen? Ja hoor
Jouw vraag zou de mensheid schokken?quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was geen grap maar een welgemeende verontrustende vraag die de mensheid zou schokken.
Goed verhaal.quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De enige gave die jij hebt is zwakbegaafd zijn.
"Op de rots leeft een door de Britten ingevoerde apenkolonie in een natuurreservaat. Het gaat om een troep berberapen (Macaca sylvanus), die verder ook in Noord-Afrika voorkomen. Volgens een legende blijft Gibraltar in Britse handen zolang er apen op de rots leven. Mede daarom wordt de populatie streng beschermd. Winston Churchill liet tijdens de Tweede Wereldoorlog zelfs nieuwe apen uit Noord-Afrika invoeren omdat de populatie tot zeven dieren was geslonken.[bron?] De kolonie bestaat tegenwoordig uit enige honderden dieren[bron?] in drie verschillende troepen. De meeste apen zijn erg mak en kunnen uit de hand eten. Het is echter aan te raden dit alleen in overleg met een gids te doen, want voeren is in principe verboden op straffe van een boete van maximaal 500 pond.[bron?] De dieren worden er namelijk te afhankelijk van mensen en te brutaal door. De apen komen soms tot in de stad."quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef HPLC het volgende:
Gibraltar. Is daar een reden voor? Zodat ook de slimmere primaat Europa bevolkt?
Het antwoord daarop ja, infantiel niet-doordenkende nietsnut.quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw vraag zou de mensheid schokken?
jouw lelijke hoofd is pas verontrustend voor de mensheidquote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was geen grap maar een welgemeende verontrustende vraag die de mensheid zou schokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |