Daarom haat ik Nederlandse mannen ook. "Maar ze moet wel wat geld in het laatje brengen hoor! Ik ga niet voor alles betalen!!1"quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, eigenlijk is het ook wel logisch dat vrouwen minder verdienen: Het is immers risicovoller voor een ondernemer aangezien ze vaak ineens kinderen willen en dan zwangerschapsverlof en andere fratsen vereisen. Je kunt dus minder van ze op aan, en dat zie je terug in het salaris.
goedkoop scoren reactie. ook nog eens gejatquote:
Ga terug naar Quintes mosselquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goedkoop scoren reactie. ook nog eens gejat
morgen weerquote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga terug naar Quintes mossel
nou nouquote:
Half stijfjequote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef BozeHaas het volgende:
hier een doodgewone vrouw voor je kuttopic
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Dus mensen die dik zijn en mensen die roken moeten volgens deze redenatie ook minder verdienen? Hoewel ze geen kinderen krijgen is de kans groter dat ze ziek worden. Dat kost geld. Daarnaast zijn rokers veel minder productief..quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, eigenlijk is het ook wel logisch dat vrouwen minder verdienen: Het is immers risicovoller voor een ondernemer aangezien ze vaak ineens kinderen willen en dan zwangerschapsverlof en andere fratsen vereisen. Je kunt dus minder van ze op aan, en dat zie je terug in het salaris.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef the-eye het volgende:
Women do not deserve to earn as much money as men in the workplace
Inderdaad. En de praktijk wijst ook uit dat mensen die er bijvoorbeeld ongezond uitzien vaak minder snel worden aangenomen en gemiddeld minder verdienen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:35 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dus mensen die dik zijn en mensen die roken moeten volgens deze redenatie ook minder verdienen? Hoewel ze geen kinderen krijgen is de kans groter dat ze ziek worden. Dat kost geld. Daarnaast zijn rokers veel minder productief..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:14 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht! Ze horen niet te klagen nadat wij (de machtige mannenmens) ze de kans hebben gegeven om überhaupt de keuken uit te mogen.
In mijn ogen geven wij ze veel te veel vrijheid. Hierdoor gaan ze denken dat ze gelijk of boven ons staan.. Wat duidelijk niet zo is..
Waar moet het heen met deze wereld
Dat houd dus in dat wanneer jij ziek bent geweest, bv kanker hebt gehad, je het normaal zou vinden dat je minder verdiend dan je collega. Ook al werk je harder, presteer je beter en heb je minder ziekmeldingen dat je collega's. Puur omdat het risico nu eenmaal groter was dat jij uit zou vallen dan een collega met dezelfde kwalificaties. Ik vind dat nogal krom en ik zou als werkgever nooit zo redeneren. Daarnaast is het strafbaar, maar dat terzijde:)quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:01 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Inderdaad. En de praktijk wijst ook uit dat mensen die er bijvoorbeeld ongezond uitzien vaak minder snel worden aangenomen en gemiddeld minder verdienen.
Natuurlijk werkt het zo. Al is het maar omdat die kanker je carrière pauzeerde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat houd dus in dat wanneer jij ziek bent geweest, bv kanker hebt gehad, je het normaal zou vinden dat je minder verdiend dan je collega. Ook al werk je harder, presteer je beter en heb je minder ziekmeldingen dat je collega's. Puur omdat het risico nu eenmaal groter was dat jij uit zou vallen dan een collega met dezelfde kwalificaties. Ik vind dat nogal krom en ik zou als werkgever nooit zo redeneren. Daarnaast is het strafbaar, maar dat terzijde:)
Onzin, lees mijn reactie nog maar eens en reageer op: 'Dat houd dus in dat wanneer jij ziek bent geweest, bv kanker hebt gehad, je het normaal zou vinden dat je minder verdiend dan je collega. Ook al werk je harder, presteer je beter en heb je minder ziekmeldingen dat je collega's'quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het zo. Al is het maar omdat die kanker je carrière pauzeerde.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef the-eye het volgende:
Women do not deserve to earn as much money as men in the workplace
Waarom alleen 18 april!?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die shirts bestaan nog echt ook
Ja, kende ik. Blijft briljantquote:
Deze baas legt vraag en aanbod eens even uitquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Burrito het volgende:
als vrouwen even goed als mannen waren in hun werk maar goedkoper nam men wel alleen vrouwen aan. Dat is niet zo dus blijkbaar vrouwen niet even goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |