Gewoon nog een 2e keer je pas in de gleuf drukkenquote:Op maandag 2 februari 2015 22:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja ik lees het, bizar.
En wat een onzin trouwens
Nah, was te koud man, winderig tankstation ergens in Westquote:Op maandag 2 februari 2015 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Gewoon nog een 2e keer je pas in de gleuf drukken
Ach kop op:quote:Op maandag 2 februari 2015 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb toentertijd de Chevy Caprice ook een keertje helemaal vol geflikkerd; ging ook bijna honderd liter in.. is effe slikken, zeker als je weet dat je hem binnen 3 dagen leeg gaat rijden
Je gaat de uitlaat vol blaffen Hehe ,quote:Op maandag 2 februari 2015 23:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ach kop op:
Zodra ik met mijn derrière neerstrijk op het fluweelzachte soft sandbeige leder wat soepel gespannen is over de BMW Comfort stoel kom ik tot rust.
Ik druk de M1 in en mijn stoel, hoofdsteun, spiegels en stuur worden op mijn gewenste positie afgesteld.
Het contact gaat aan, de cc begint langzaam te blazen en ik voel een prettig en behaaglijk gevoel in de zitting en rugleuning van de BMW Comfortstoelen op mijn pijnlijke rug neerstrijken.
De traploos regelbare stoelverwarming doet zijn werk binnen luttele seconden.
Gelijk hiermee begint het BMW DSP audio systeem mijn favoriete cd te draaien.
Net voordat ik de auto wil starten attendeert de BMW boordcomputer mij erop dat het rond de 3 graden is en dat dit mogelijk gladheid zou kunnen opleveren.
Mocht ik op dat moment niet op het dashboard kijken wordt dit tevens akoestisch weergegeven door een vriendelijke, niet opdringerige en stijlvolle gong.
Ik hoef de sleutel niet vast te houden maar geef slecht een tikje tegen de sleutel om het BMW comfortstartsysteem te activeren.
De startmotor aarzelt geen moment en begint als een dolle te draaien, om de zuigers in de 5.399 CC motor tot werking te krijgen, na een korte tijd slaat de motor aan en bulderend komen de 327 Duitse paarden tot leven om hun aanwezigheid te laten horen.
Even later komen deze tot rust en is het motorgeluid niet meer waarneembaar door de superieure isolatie en het BMW dubbel glas pakket.
Tevreden schakel ik auto in ''D'' en rijd ik weg, ik neem me voor om de E38 van het weekend eens flink te verwennen
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Je gaat de uitlaat vol blaffen Hehe ,
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Heb je mijn dropbox gekraaktSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Geen idee, remolie iig wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
rachtigingsvloeistof vervangen eigenlijk in het normale onderhoudschema?
Die zooi ziet er na een jaar of 5 uit alsof er 5 jaar mee gefrituurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |