SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-11-2014 21:02:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik was net de loopjes van Serinde en Guppy in de OP aan het zetten, maar heb de wijziging net niet meer kunnen opslaan.![]()
![]()
Dat moet RD dan maar fixen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wil me inschrijven voor een loopje van een AV hier, lees ik dit op hun site:quote:Cifla is een samenstelling van de Latijnse woorden citus (snel) en flatus (wind). Snel als de wind, dat klinkt keurig, maar eigenlijk betekent het "snelle scheet". De naam is een mild protest tegen de nogal formele en behoudzuchtige atletiekwereld.![]()
zal even kijken of ik het in mijn drukke schema kan plannen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
The hell did I just read?quote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor een loopje van een AV hier, lees ik dit op hun site:
[..]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wut?quote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor een loopje van een AV hier, lees ik dit op hun site:
[..]
Yuki, wat een geweldig leuk verslag van de 7H! Alle verslagen waren leuk natuurlijk, maar de jouwe deed me heel erg denken aan hoe ik mijn loop gisteren heb ervaren. Onze tijden verschillen ook niet veel van elkaar!![]()
Nou gelukkig hoor. Ik was sneller dan de sint...![]()
![]()
![]()
De analyse een dag later. Ik lijdt aan zware zelfoverschatting. Met een lage 59-er had ik meer kans gehad om het te halen...![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Alle sinten zijn trouwens te zien op deze video: http://nymegen.blogspot.n(...)p-2014-nijmegen.html
Ik kom zelf om 1:07:03 door het beeld schuifelen.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 20:34 schreef pijll het volgende:
Alle sinten zijn trouwens te zien op deze video: http://nymegen.blogspot.n(...)p-2014-nijmegen.html
Ik kom zelf om 1:07:03 door het beeld schuifelen.Grappig filmpje, wat ontzettend veel mensen zijn het toch ook!
Ik kom langs op 4'58, andere kant van de weg.![]()
![]()
Ik zie mezelf ook op het filmpje, maar het is niet echt boeiend
Straks lekker yoga-en, dat kan ik wel gebruiken met de spierspanning van gisteren maar vooral de lading stress die mijn begeleider weer op me neer heeft laten dalen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zullen we ook de Safari run - 5 km - doen? (die was leuk toch?)quote:Op maandag 17 november 2014 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GMTAMag ik er ook bij, bij de Stevensloop?
[ code verwijderd ]![]()
Ja! Die is ook leuk! Ga ik ook zeker weer doen!quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zullen we ook de Safari run - 5 km - doen? (die was leuk toch?)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mijn woggen even stop gezet om dit voor jullie te regelen dames!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik herinner me nog een zeer modderige finish bij de eerste (?) Safarirun.quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zullen we ook de Safari run - 5 km - doen? (die was leuk toch?)
Heb mezelf ook voorbij zien komen op het filmpje, ergens rond 01:05:10. Zoals altijd zie ik eruit alsof ik het heel zwaar heb.![]()
Zo. Ik heb op de baan weer 5,7km losgelopen van de 7HL. Maar mijn kuiten protesteren nog een beetje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, toch nog gevonden op 41:56, enkel doordat ik me nog kan herinneren dat er op dat stuk drie kerels in het fel oranje voor me liepen.
Get stoned![]()
Heb mezelf gevonden op 1.26, wat dat betreft zat de bezemwagen me zowat op de hielen.En het blijft stom om te denken dat ik als een soepele hinde aan het lopen ben en vervolgens mezelf in een stomme houding terug te zien op de film.
Begin overigens nu een beetje spierpijn te krijgen, niet heel veel last. Eigenlijk alleen van constante krampen gecombineerd met spierpijn in m'n buik sinds dat ik gefinished ben. 't Is al wat minder dan gisteren, maar het blijft vervelend.![]()
Mijn eerste Safari-run was in de sneeuw/slush-ellendequote:Op maandag 17 november 2014 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een zeer modderige finish bij de eerste (?) Safarirun.
Heb mezelf ook voorbij zien komen op het filmpje, ergens rond 01:05:10. Zoals altijd zie ik eruit alsof ik het heel zwaar heb.en vorig jaar was er geen winter, dus was het niet koud
Ik kan mij dat stuk helemaal niet meer herinneren. Daar moet ik wel bij vermelden dat ik mij vaak grote gedeeltes van de route niet meer kan herinneren.![]()
Een verstrekkende conclusie op basis van één mindere wedstrijd. Topwetenschap.quote:Op maandag 17 november 2014 20:33 schreef Corniel het volgende:
De analyse een dag later. Ik lijdt aan zware zelfoverschatting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: