weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Ja ok dat is waar.quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Weinig hoop dat ze komen :"quote:Op maandag 17 november 2014 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?
heb boel veel drank in huis maar boeit me weinig om t op een zuipen te zetten.. al staat m'n pet er wel naar
quote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar.
You are fucked...
yup. ik ook meestal.. al kom ik er de laatste maanden te weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig hoop dat ze komen :"
Het op een zuipen zetten doe ik in de kroeg
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?quote:
valt daar iets te beleven dan?quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Vroeger wel, nu niet meer.quote:
Nee joh, doe ik nu ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Het oosten leuker vinden dan het Westen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik nu ook niet.
Reis vaker naar t oosten dan naar t westen
*mompelt iets over raar en meisje redundant..quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Je kent me toch langer dan vandaagquote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Neemt niet weg dat je raar bent.quote:
Zie mijn ondertitel van Vencoquote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je raar bent.
Ze had gelijkquote:
Pleonasme is het woord dat je zoekt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef clevy het volgende:
[..]
*mompelt iets over raar en meisje redundant..
dank u voor de witte schimmel.. dat gaat vast verkeerd uitgelegd wordenquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pleonasme is het woord dat je zoekt.
Hendig!quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
Ripquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap niet, ik lig in comakolere zeg. Is dit een winterslaap of een winterdip of ga ik dood?
Ik kwam er gisteren achter dat ik zaterdag Zwarte Piet ben.quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap niet, ik lig in comakolere zeg. Is dit een winterslaap of een winterdip of ga ik dood?
En opeens voel je een griepje opkomen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
Vandaag komt Far Cry 4 uit!
Hele week geen tijd om het te spelen.
Far Cry 1 ooit gekocht. Wel een uur gespeeldquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
1 was tof. 2 was kut. 3 was briljant.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Far Cry 1 ooit gekocht. Wel een uur gespeeld
Zou op zich geen verkeerde timing zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En opeens voel je een griepje opkomen!
Ook wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik zaterdag Zwarte Piet ben.
Je hebt een keer ja gezegd, dus hij heeft het zeker eens gezegd/gevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Misschien had de buurman dat al wel eens gezegd. Maar was totaal vergeten welke dag het was.
Schoonheidsslaapje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
"Wil je dit jaar weer Zwarte Piet spelen"quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een keer ja gezegd, dus hij heeft het zeker eens gezegd/gevraagd![]()
Ik heb ooit een kaartje gekocht, maar same shit
Zou zo maar kunnen, vraag de buurmanquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Wil je dit jaar weer Zwarte Piet spelen"
'Sure'
Had ook gekunt
Ben al 2 dagen bezig manquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
Nou ja ik ook alleen in de avonduren een beetje hoorquote:
grappige typoquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Waar blijft dat makelaarsgrietje![]()
Ik moet schijten en heb het koud, maar tis wel zo vriendelijk om even te luchten. Ze moet opscheiten
Gelukkig werk ik morgen thuis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja ik ook alleen in de avonduren een beetje hoor.
Ik was gisteren op ons kantoor in Eindhoven en daar was het heerlijk rustig al was het bomvol. Hier zit een handjevol mensen en heb ik mijn oordopjes maar in gedaan omdat ik me anders echt niet kan concentreren. Asociaal tuig hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:35 schreef clevy het volgende:
pff.. weer eens op kantoor. ik weet dat t niet zo druk is maar het voelt heel druk aan als je de rust van thuiswerken bent gewend.
ja ok.. ons kantoor in ehv is ook mega rustig ivm a'dam. ben blij dat ik maar incidenteel naar a'dam hoef.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was gisteren op ons kantoor in Eindhoven en daar was het heerlijk rustig al was het bomvol. Hier zit een handjevol mensen en heb ik mijn oordopjes maar in gedaan omdat ik me anders echt niet kan concentreren. Asociaal tuig hier.
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zitquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou op zich geen verkeerde timing zijn.
Mijn leidinggevende heeft geen idee wat een PlayStation is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zit
Waarom kent je leidinggevende jouw game account?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zit
Omdat we wel eens Hearthstone spelen tegen elkaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom kent je leidinggevende jouw game account?
keutel ingetrokken...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Nu is ze langs geweest en hoef ik niet meer te schijten![]()
(nog niet)
7 kleuren?quote:
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten? Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Nu is ze langs geweest en hoef ik niet meer te schijten![]()
(nog niet)
Nee, want toen ze er was, dacht ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten? Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!
Zong je dat voor haar?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want toen ze er was, dacht ik er niet meer aan
Tot nu toe nog nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Als je tijdens het schijten de deur openlaat, gaat het misschien wel vanzelf.
Fijn om te horen!!!quote:
Ik niet, ik ben een man. Ik poep gewoon stront.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de dokter gaan.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat komt door HW met z'n babykut...
In ander nieuws, nog maar 27 dagen werken bij dit bedrijf
Dat is tot welke datum?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat komt door HW met z'n babykut...
In ander nieuws, nog maar 27 dagen werken bij dit bedrijf
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Now THAT is disturbing....
Owja jij hebt geen dagen meerquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
t/m 31-12
Ben met kerst nog vrij en de dag voor kerst.
Balenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb me vertelt, het is nog 28 (exclusief vandaag)
Geen enkel onderwerp werpt vandaag / deze weekquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Dames, dat onderwerp werkt duidelijk niet. Zullen we het er gewoon niet meer over hebben?
We zijn pas net begonnen, geef het tijd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkel onderwerp werpt vandaag / deze week
Dat deed ik.. en toen zei niemand ietsquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
We zijn pas net begonnen, geef het tijd.
*proest*quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat deed ik.. en toen zei niemand iets
Coole vraagtekens!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Dusja, in hoeverre dat werkt.. ik heb zo mijn vraagtekens erbij
?????
zie!
Jij begon erover!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
CL, redder van de planeetquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Als alle vrouwen zo wierpen als ik, was de mensheid snel uitgestorven.
Hoe minder mensen hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Als alle vrouwen zo wierpen als ik, was de mensheid snel uitgestorven. En was honkbal ook geen succes geweest.
PIEMELS!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is toch niemand meer drachtig hier?quote:
niet voor zover we wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is toch niemand meer drachtig hier?
Op dit moment?
Ik sta gewoon met een holle rug.quote:
Right... vetklepquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta gewoon met een holle rug.
Ik ben NIET zwanger.
Pas als er een keppeltje kroont geef ik t toe.
Je wenst me anorexia toe he?quote:
Ik hou niet van fattiesquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.monumentvalleygame.com/
D'n dizze?
Then cut of your boobs!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Then cut of your boobs!
Een en al vet! Meer vet dan ik heb in mijn hele systeem!
O nee wacht...
Terwijl ik dit typte dacht ik:O nee!
FBBBBBBBBBBBBBBBBBLLLLRBRBRBRBRBRBBRBRBRBRBRBRBRB-->BAM!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef missbehavin het volgende:
Ha! Heb ik je mooi klem engeltje! tussen mijn plastic boobs
BAM doen ze nooit hoor. Ik weet niet wat jij denkt dat ik voor boobs heb...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FBBBBBBBBBBBBBBBBBLLLLRBRBRBRBRBRBBRBRBRBRBRBRBRB-->BAM!
IS zelfmoordaanslag implantaten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
BAM doen ze nooit hoor. Ik weet niet wat jij denkt dat ik voor boobs heb...
*raisingquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Just rising a subject" right? [ afbeelding ]
is-lam-tietjes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
IS zelfmoordaanslag implantaten?
Nou gewoon, van die dingen die onder hoge druk klappen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
BAM doen ze nooit hoor. Ik weet niet wat jij denkt dat ik voor boobs heb...
It has arisen!!!!!quote:
Hopelijk komen ze nooit op dat idee.quote:
Wat weet jij van mijn odol?!quote:
nu al teveelquote:
Nee clevy, je kan nooit genoeg over piemels weten. Nooit.quote:
Ja.quote:
Schijtwijf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah![]()
Al lag het niet zwaar op de maag.. uhm in de darmen
Ik keutel de hele dag door, als een konijntje. #TMIquote:
had er een tijdje terug een paar bij groot sport evenement.. stel amerikanen moest ff langs de fotograaf komen om te zeggen dat de apparatuur heel professioneel leek.. en alvorens je dan wat terug kunt zeggen schieten ze naar het volgende slachtoffer voor een opmerking of vraag zonder interesse in de repliekquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Bleh, wat zijn die Amerikanen toch vaak slijmballen zeg. Met hun prodent witte smile en lelijk overhemd. Smile smile kaakkramp smileGrijns!
Komt 1 van de directeuren van Philips binnen: "Who's that? O him! Wow! I need to introduce myself!" ren ren duw duw wezel wezel wurm wurm slijm "Oh hiiiiiii! I'm Mister X! Nice to meet yoooouuuuu!"
Ze staan niet zo onder druk hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die dingen die onder hoge druk klappen.
Weet ik veel! Ik heb daar toch geen verstand van?!
ach, nee toch?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Getverdemme, zap ik nietsvermoedend langs rtl4, zoomen ze net in op hele erge acné
Knijpuuuuhhhh!quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Getverdemme, zap ik nietsvermoedend langs rtl4, zoomen ze net in op hele erge acné
I see what you did there.....quote:
Ja! Smerig man, ik zit te etenquote:
het is niet altijd zo obviousquote:
Vetklep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Smerig man, ik zit te eten
In tegenstelling tot bepaalde mensen ben IK juist afgevallen hoorquote:
Waar vanaf?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bepaalde mensen ben IK juist afgevallen hoor
Van mijn love handlesquote:
In mijn ogen welquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waren zo groot dat je je er zelf vanaf kon laten vallen?
Spier > Vetquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bepaalde mensen ben IK juist afgevallen hoor
Ik moet wel neukteugels hebben, anders valt israel van m'n rug af.quote:
Aah is dat het...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel neukteugels hebben, anders valt israel van m'n rug af.
Sure babe..quote:
*splut*quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik distancieer me van die bijnaamquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Missbukakke die niet tegen witte klodders kan?
Neenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staan echt briljant gore filmpjes van op YouTube, maar daar is hier zeker geen publiek voor?
Met van die pusbulten ter grootte van een oliebol zeg maar die gewoon in de keuken worden doorgeprikt.
Nouja.. zolang ze niet zooo groot zijn vind ik ze wel gaaf. Tenminste, bij mezelf dan. Al heb ik ze zeldenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staan echt briljant gore filmpjes van op YouTube, maar daar is hier zeker geen publiek voor?
Met van die pusbulten ter grootte van een oliebol zeg maar die gewoon in de keuken worden doorgeprikt.
Nou ik heb wel van die kleine dingen die ineens overnacht ontstaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen in hemelsnaam zoiets kunnen laten groeien zonder er iets aan te doen. Zoiets ontstaat toch niet over night?
Ja zo'n kleintje wel ja, maar niet een van 100Cc toch? En ook al zit die op je rug of in je nek, dat voel je toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel van die kleine dingen die ineens overnacht ontstaan
Daarbij, als zoiets op je rug ziet, kan het toch best zijn dat je dat niet ziet. Tis niet dat ik dagelijks naar m'n rug kijk ofzo.
Ligt eraan of ie pijn doet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja zo'n kleintje wel ja, maar niet een van 100Cc toch? En ook al zit die op je rug of in je nek, dat voel je toch?
Dat doet mijn vrouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel van die kleine dingen die ineens overnacht ontstaan
Daarbij, als zoiets op je rug ziet, kan het toch best zijn dat je dat niet ziet. Tis niet dat ik dagelijks naar m'n rug kijk ofzo.
Daar moest ik aan denkenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat hebben de kabouters hier nou weer mee te maken
Liefde is....quote:
Vertel!quote:
Is een vreemd dingetje wat weel meer vrouwen schijnen te doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefde is....
Nou niet DAT bij mij!
Dat je bij mij in de straat kwam wonen, met je vriendin en vrienden. En auto met keiharde muziek door de straten.quote:
Zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 19 november 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je bij mij in de straat kwam wonen, met je vriendin en vrienden. En auto met keiharde muziek door de straten.
Was wel gezellig
Zal uiteindelijk wel meevallenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Q. het volgende:
Hoera, volgens mijn werkschema mag ik komende weken gemiddeld 70 uur per week werken. In weken dat ik maar 4 dagen werk.
Dat mag toch heul nietquote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Q. het volgende:
Hoera, volgens mijn werkschema mag ik komende weken gemiddeld 70 uur per week werken. In weken dat ik maar 4 dagen werk.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Q. het volgende:
Close cryquote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mag toch heul nietDat wordt voorlopig geen Far Cry. Nou ja, cry misschien wel
Altijd van die fijne gesprekjes als je dan aan je baas moet gaan vragen welke helft van zijn opdrachten je moet overslaan, of dat je overal aan moet beginnen zodat je helemaal niets af krijgt.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Q. het volgende:
Ik vind werk nooit leuker dan privequote:Op woensdag 19 november 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij mij ligt het eraan of het leuk is wat ik aan het doen ben. Voor de baas doe ik het niet.
Snap ikquote:
Waarom maak je daar onderscheid in? Al zou de klus hetzelfde zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik
Als het vanuit m'n manager zou komen, dan zou ik het direct doen, als het vanuit de directie zou komen, zou ik er minder om staan te springen
Iets met sympathie/betere band voor de 1 en minder voor de anderquote:Op woensdag 19 november 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Waarom maak je daar onderscheid in? Al zou de klus hetzelfde zijn?
Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan me niks voorstellen wat nu al bekend is dat 30 uur in de week overwerk, voor meerdere weken oplevert, wat ook daadwerkelijk spoed heeft. Dan heeft of iemand bij planning een fout gemaakt (niet mijn probleem), of het heeft niet echt zoveel haast (niet mijn probleem).
Niet bij zo'n groot bedrijf.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, in een wereld met een krappe arbeidsmarkt, hoge rekeningen en crisis heeft een baas natuurlijk meer macht en druk.
Sowieso, ze hebben blijkbaar een probleem dat er 2x zoveel werk is dan werknemers. Dat gaan ze niet oplossen door werknemers te ontslaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet bij zo'n groot bedrijf.
"Waarom wilt u hem ontslaan?"
'hij wilde niet structureel dubbele uren maken'
"Hahahahahahahaa! Maar nee serieus?"
Als ik met iets leuks bezig ben en ik heb 's avonds toch niets te doen, dan wil ik daar best nog eens een paar uurtjes aan doorwerken. Of thuis nog even wat doen. Ik doe ook weleens [quote:Op woensdag 19 november 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind werk nooit leuker dan priveHoe leuk werk ook kan zijn.
Nee ik weet ook wel dat je hem niet mag ontslaan, maar de angst van een werknemer is er wel vaak.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet bij zo'n groot bedrijf.
"Waarom wilt u hem ontslaan?"
'hij wilde niet structureel dubbele uren maken'
"Hahahahahahahaa! Maar nee serieus?"
En het bederft de sfeer ook wel een beetjequote:Op woensdag 19 november 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik weet ook wel dat je hem niet mag ontslaan, maar de angst van een werknemer is er wel vaak.
Ok. Jouw baan. Jouw tijd. Ik zou t niet doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik met iets leuks bezig ben en ik heb 's avonds toch niets te doen, dan wil ik daar best nog eens een paar uurtjes aan doorwerken. Of thuis nog even wat doen. Ik doe ook weleens [] privédingen onder werktijd. Dus sja.
Ik heb zo'n vermoeden dat het uitgesmeerd zal worden over zes dagen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Jouw baan. Jouw tijd. Ik zou t niet doen.
Zeker geen 70u in 4 dagen. Dat noem ik niet "een paar uurtjes aan doorwerken".
De werkgever mag dan eerst een dossier openen. Jou daarvan op de hoogte brengen en vervolgens minstens 6 maanden dirt verzamelen en jou de kans geven om daar vervolgens wat aan te doenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Of de werkgever verzint wel een andere smeos om je te ontslaan. En idd sfeerverpesting helpt ook niet echt, ook niet goed voor de werkomzet
6 dagen werken? Ook niet. Lijk wel gek.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het uitgesmeerd zal worden over zes dagen.
Er zijn ook wel tig mazen weer. Maar iemand ontslaan is idd niet erg makkelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De werkgever mag dan eerst een dossier openen. Jou daarvan op de hoogte brengen en vervolgens minstens 6 maanden dirt verzamelen en jou de kans geven om daar vervolgens wat aan te doen
Vandaar dat ik ook wel onderscheid maak tussen directie en m'n manager.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niks wat de baas ook niet voor mij zou doen.
Ik zeg ook niet dat het geheel makkelijk is. Maar ik zeg liever ja met tegenzin, dan dat je die hele heisa in moet gaan, als je weet dat ze hun best gaan doen je eruit te werken.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
De werkgever mag dan eerst een dossier openen. Jou daarvan op de hoogte brengen en vervolgens minstens 6 maanden dirt verzamelen en jou de kans geven om daar vervolgens wat aan te doen
En dat weten zij ookquote:Op woensdag 19 november 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geheel makkelijk is. Maar ik zeg liever ja met tegenzin, dan dat je die hele heisa in moet gaan, als je weet dat ze hun best gaan doen je eruit te werken.
Klopt. ZEker als ze ook weten dat je bang bent je baan te verliezen / werkloos te worden.quote:
O ja? Voorbeelden!quote:
Als dat de meetlat is.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft toen ie in Enschede was wel een drankje / drankjes gekocht voor me. Vond ik wel oke
Redhead?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Hij zal wel iets te doppen hebben gevonden
Cute lil' callcenter-cunt?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Hij zal wel iets te doppen hebben gevonden
wanneer gaan we jou dronkon voeren dan? dan ben ik ook okequote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft toen ie in Enschede was wel een drankje / drankjes gekocht voor me. Vond ik wel oke
Jij bent echt ZO easy.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
We're going up up up up up uuuuuuuhuuup!quote:
Enige redelijk recente ESF nummer wat nog iets of wat te pruimen is.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
QMusic!
Vind dat nr trouwens geen reet aan
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:53 schreef clevy het volgende:
wanneer gaan we jou dronkon voeren dan? dan ben ik ook oke
quote:
Hmm ik vind het niet echt te pruimen. DAt hele "oh oh oh"quote:Op woensdag 19 november 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Enige redelijk recente ESF nummer wat nog iets of wat te pruimen is.
Uhuquote:Op woensdag 19 november 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]Ik zeg alleen dat het best oke was dat ie een drankje voor me kocht.
Inderdaad. Ik vind hem echt tofquote:Op woensdag 19 november 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me er niet om bekomkommeren!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niet echt te pruimen. DAt hele "oh oh oh"
Catchy. Verder braindead. Maar catchyquote:Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind hem echt tof
Een meisje van losse zeden en rekbaar moraal! En dan klein. ---> Lellebelleke!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lellebel?![]()
Ik vraag me bij dat soort termen altijd af wat dat in jouw woordenboek betekent
Losse zedenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Een meisje van losse zeden en rekbaar moraal! En dan klein. ---> Lellebelleke!
Die had ik vanochtend opstaanquote:Op woensdag 19 november 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit lekker naar Marilyn Manson te luisteren
Ja DAT geloven we nu niet meer he, na dat ene drankje in Enschede!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Losse zeden![]()
Ik heb niets gedaan met HW
Daar had ik het ook niet over. Dat zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Jouw baan. Jouw tijd. Ik zou t niet doen.
Zeker geen 70u in 4 dagen. Dat noem ik niet "een paar uurtjes aan doorwerken".
Snap ik snap ikquote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja DAT geloven we nu niet meer he, na dat ene drankje in Enschede!
Wat was de vraag dan? Jij had t over 70 uur werken.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over. Dat zou ik ook niet doen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij speelt tegenwoordig een buttraping neonazi convict in Sons of Anarchy.
Nee met Juice:quote:Op woensdag 19 november 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat doet ie met t kontje van Charlie Hunnam?!
Ook primaquote:
Rise Like a Phoenixquote:Op woensdag 19 november 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog leuke films gezien?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook prima
Maar de hunnam-buns waren nogal nieuws de laatste week, dus da's alles wat ik van de serie weet
Vind ik als nummer veel te theatraal bombastisch stom.quote:
Die vond ik dan wel weer een echt ESF nr, en vond het nog mooi ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Vind ik als nummer veel te theatraal bombastisch stom.
Ik vond interstellar mooiquote:
"echt een ESF nummer" is voor mij al genoeg indicatie om t ruk te vinden.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vond ik dan wel weer een echt ESF nr, en vond het nog mooi ook.
Niet voor dagelijks op de radio, dat dan weer niet.
ESF passend.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik als nummer veel te theatraal bombastisch stom.
House of Cardsquote:Op woensdag 19 november 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond interstellar mooi
En... shit... wat had ik nou laatst gekeken? Dammit
Ik heb weinig tijd de laatste tijd. En als ik kij, dan meer series dan films.
Nu bezig met House of Cards.
Klopt.quote:
Nouja bedoelde in dit geval meer dat het podium er goed voor is, de show mooi eromheen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
"echt een ESF nummer" is voor mij al genoeg indicatie om t ruk te vinden.
Ik ben van mening dat iedereen tijd moet maken voor Interstellarquote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
House of Cards![]()
interstellar heb ik vast geen tijd voor. Van de week naar Mommy geweest. Tegenvaller eigenlijk. Snap de hoge cijfers niet zo
Echt welquote:
Duurt 3 uur ja. Maar moet zeggen dat ik me geen moment verveelde.quote:interstellar heb ik vast geen tijd voor.
Ja? Die leek me nl wel mooi en ik vind Xavier Dolan's films wel sfeervol. Iets te pretentieus hipsterw ellicht.quote:Van de week naar Mommy geweest. Tegenvaller eigenlijk. Snap de hoge cijfers niet zo
Ik ga morgen naar PS Hoffman kijkenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Laatst A Most Wanted Man gezien. Laatste film van Philip Seymour Hoffman. Goede thriller.
Jouw film smaak kennende zou dat eerder betekenen dat ik hem niet moet kijken.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedereen tijd moet maken voor Interstellar
owja.. corbijn film.. die staat op mijn lijstjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Laatst A Most Wanted Man gezien. Laatste film van Philip Seymour Hoffman. Goede thriller.
En wat is mijn film smaak dan? (ben echt benieuwd, weet het zelf nietquote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw film smaak kennende zou dat eerder betekenen dat ik hem niet moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |