weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Ja ok dat is waar.quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Weinig hoop dat ze komen :"quote:Op maandag 17 november 2014 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?
heb boel veel drank in huis maar boeit me weinig om t op een zuipen te zetten.. al staat m'n pet er wel naar
quote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar.
You are fucked...
yup. ik ook meestal.. al kom ik er de laatste maanden te weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig hoop dat ze komen :"
Het op een zuipen zetten doe ik in de kroeg
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?quote:
valt daar iets te beleven dan?quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Vroeger wel, nu niet meer.quote:
Nee joh, doe ik nu ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Het oosten leuker vinden dan het Westen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik nu ook niet.
Reis vaker naar t oosten dan naar t westen
*mompelt iets over raar en meisje redundant..quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Je kent me toch langer dan vandaagquote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Neemt niet weg dat je raar bent.quote:
Zie mijn ondertitel van Vencoquote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je raar bent.
Ze had gelijkquote:
Pleonasme is het woord dat je zoekt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef clevy het volgende:
[..]
*mompelt iets over raar en meisje redundant..
dank u voor de witte schimmel.. dat gaat vast verkeerd uitgelegd wordenquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pleonasme is het woord dat je zoekt.
Hendig!quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
Ripquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap niet, ik lig in comakolere zeg. Is dit een winterslaap of een winterdip of ga ik dood?
Ik kwam er gisteren achter dat ik zaterdag Zwarte Piet ben.quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap niet, ik lig in comakolere zeg. Is dit een winterslaap of een winterdip of ga ik dood?
En opeens voel je een griepje opkomen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
Vandaag komt Far Cry 4 uit!
Hele week geen tijd om het te spelen.
Far Cry 1 ooit gekocht. Wel een uur gespeeldquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
1 was tof. 2 was kut. 3 was briljant.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Far Cry 1 ooit gekocht. Wel een uur gespeeld
Zou op zich geen verkeerde timing zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En opeens voel je een griepje opkomen!
Ook wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik zaterdag Zwarte Piet ben.
Je hebt een keer ja gezegd, dus hij heeft het zeker eens gezegd/gevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Misschien had de buurman dat al wel eens gezegd. Maar was totaal vergeten welke dag het was.
Schoonheidsslaapje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
"Wil je dit jaar weer Zwarte Piet spelen"quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een keer ja gezegd, dus hij heeft het zeker eens gezegd/gevraagd![]()
Ik heb ooit een kaartje gekocht, maar same shit
Zou zo maar kunnen, vraag de buurmanquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Wil je dit jaar weer Zwarte Piet spelen"
'Sure'
Had ook gekunt
Ben al 2 dagen bezig manquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:08 schreef Q. het volgende:
Nou ja ik ook alleen in de avonduren een beetje hoorquote:
grappige typoquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Waar blijft dat makelaarsgrietje![]()
Ik moet schijten en heb het koud, maar tis wel zo vriendelijk om even te luchten. Ze moet opscheiten
Gelukkig werk ik morgen thuis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja ik ook alleen in de avonduren een beetje hoor.
Ik was gisteren op ons kantoor in Eindhoven en daar was het heerlijk rustig al was het bomvol. Hier zit een handjevol mensen en heb ik mijn oordopjes maar in gedaan omdat ik me anders echt niet kan concentreren. Asociaal tuig hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:35 schreef clevy het volgende:
pff.. weer eens op kantoor. ik weet dat t niet zo druk is maar het voelt heel druk aan als je de rust van thuiswerken bent gewend.
ja ok.. ons kantoor in ehv is ook mega rustig ivm a'dam. ben blij dat ik maar incidenteel naar a'dam hoef.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was gisteren op ons kantoor in Eindhoven en daar was het heerlijk rustig al was het bomvol. Hier zit een handjevol mensen en heb ik mijn oordopjes maar in gedaan omdat ik me anders echt niet kan concentreren. Asociaal tuig hier.
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zitquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou op zich geen verkeerde timing zijn.
Mijn leidinggevende heeft geen idee wat een PlayStation is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zit
Waarom kent je leidinggevende jouw game account?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet werken. Ik speel op het moment Blizzard games en die meldt je automatisch aan op battle.net en mijn teamlead speelt nog wel eens Hearthstone in een pauze op het werk en ziet dan direct dat ik in WoW zit
Omdat we wel eens Hearthstone spelen tegen elkaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom kent je leidinggevende jouw game account?
keutel ingetrokken...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Nu is ze langs geweest en hoef ik niet meer te schijten![]()
(nog niet)
7 kleuren?quote:
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten? Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Nu is ze langs geweest en hoef ik niet meer te schijten![]()
(nog niet)
Nee, want toen ze er was, dacht ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zal ik jou es effe lekker in je bek schijten? Poep in je hoofd! Poep in je hoofd!
Zong je dat voor haar?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want toen ze er was, dacht ik er niet meer aan
Tot nu toe nog nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Als je tijdens het schijten de deur openlaat, gaat het misschien wel vanzelf.
Fijn om te horen!!!quote:
Ik niet, ik ben een man. Ik poep gewoon stront.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de dokter gaan.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat komt door HW met z'n babykut...
In ander nieuws, nog maar 27 dagen werken bij dit bedrijf
Dat is tot welke datum?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat komt door HW met z'n babykut...
In ander nieuws, nog maar 27 dagen werken bij dit bedrijf
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Now THAT is disturbing....
Owja jij hebt geen dagen meerquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
t/m 31-12
Ben met kerst nog vrij en de dag voor kerst.
Balenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb me vertelt, het is nog 28 (exclusief vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |