hmmm mja oke. Maar niet van 3 seconden terug spoelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar slijten de koppen van (zelfde als die muziekzoeksystemen op cassetterecorders).
Het voordeel van Video2000 was dat ook bij slow-motion en stilstaand beeld er geen strepen waren. Ideaal als je stiekem naakt van tv opgenomen had.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmmm mja oke. Maar niet van 3 seconden terug spoelen.
de tape blijft dan tegen de kop aan gedrukt natuurlijk idd. Oke dus niet helemaal onzinnig om dat tegen 8 jarig grut te doen laten overkomen als het ergste wat je kan doen idd.
Maar uiteindelijk spinnen die videokoppen bij geowon afspelen ook met een hoger toeerental tegen de tape aan
hinnnngggquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het voordeel van Video2000 was dat ook bij slow-motion en stilstaand beeld er geen strepen waren. Ideaal als je stiekem naakt van tv opgenomen had.
Goed he? Binnen 3 minuten gevonden en gepost.quote:
met 8 jaar de vhs programmeren voor de pin up clubquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het voordeel van Video2000 was dat ook bij slow-motion en stilstaand beeld er geen strepen waren. Ideaal als je stiekem naakt van tv opgenomen had.
De pin up clubquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met 8 jaar de vhs programmeren voor de pin up club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dat kwam omdat er meerdere videokoppen gebruikt werden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De pin up club![]()
was zo'n hongaarse chick met dikke jopen, haar ouders moesten tekenen voor de uitzending omdat ze nog maar 16 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was zo'n hongaarse chick met dikke jopen, haar ouders moesten tekenen voor de uitzending omdat ze nog maar 16 was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ja ho maar weer zo ken die wel weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oud is voor ouders mattie. Je moet ze verwijzen naar 40+, als het nog bestaat
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Questular het volgende:
R&P / Durf niet te zoenen
Beetje jammer dat Bredebroeder zn gym matties niet om hulp vraagt in deze.
Of is dit wel gebeurd en heb ik het gemist, dat kan natuurlijk ook.
u w0tquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijn![]()
ja mja weeniequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is pas 17 ofzo he. dan zitten de dima feels je nog heel erg hoog
Komt wel goed als de chinezen de boel overnemenquote:Op maandag 17 november 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vind niet zo erg meer
had ik langer geweest had ik nog steeds geen chicks gescoord
voordeel is dat je wat makkelijker swole kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |