Goedkoper dan hier.quote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef DrNick het volgende:
Bowlen in Utrecht is 20 euro per uur per baan ofzo, wat een gekkigheid
bij bizon?quote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef DrNick het volgende:
Bowlen in Utrecht is 20 euro per uur per baan ofzo, wat een gekkigheid
Nee Porkbeans oppergodquote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Powergod![]()
Je kan ook een snipperdag nemen
Yesquote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Porkbeans oppergod![]()
Heb je vorig jaar al Gta gespeeld ?
Ik ook , Vraag me af hoelang het me nog gaat boeienquote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yesvolgens mij heb ik nog ¤1.200.000 op GTA Online dus morgen even mijn account overzetten
bison is 22,50 p.u.p.b en dat zit in het centrum (6 pers per baan voor 18:00 uur )quote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was abuis. Ik las studenten 21 euro/uur/baan, maar dat is alleen doordeweeks. 30 eu
quote:Op maandag 17 november 2014 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens ingrediënten halen voor Pasta á la Nick.
Voor le date zaterdag. Iemand zei bowlen.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bison is 22,50 p.u.p.b en dat zit in het centrum (6 pers per baan voor 18:00 uur )
paar minuutjes lopen vanaf centraal station (naast de stairway to heaven of hoe die kuttent ook heet)
is vier euro per persoon per uur als je met 6 man bent
valt te doen. is ook wel leuke baan daar
met zijn 2'en bowlen is overal een dure onderneming thoquote:Op maandag 17 november 2014 17:16 schreef DrNick het volgende:
Voor le date zaterdag. Iemand zei bowlen.
Schuif het vervolgens de prullenbak in en maak spaghetti carbonaraquote:Op maandag 17 november 2014 17:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Creme fraiche, blokjes ham of bacon, whatever floats your boat. Uitje, pasta naar keuze (ik zou zelf spaghetti nemen). Broccoli.
-Fruit de ui op laag vuur in wat olijfolie. De blokjes bacon/ham kunnen er tegelijkertijd in.
-Kook de pasta en de broccoli.
-Doe nu de creme fraiche bij de ui en ham/bacon. Voeg ook de broccoli en pasta toe. Roer door elkaar en serveer op een warm bord (met eventueel een side naar keuze zoals pasta).
Hoeveelheden zijn naar inzicht.
Heb het al een paar maanden niet meer gespeeldquote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook , Vraag me af hoelang het me nog gaat boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |