Goedkoper dan hier.quote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef DrNick het volgende:
Bowlen in Utrecht is 20 euro per uur per baan ofzo, wat een gekkigheid
bij bizon?quote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef DrNick het volgende:
Bowlen in Utrecht is 20 euro per uur per baan ofzo, wat een gekkigheid
Nee Porkbeans oppergodquote:Op maandag 17 november 2014 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Powergod![]()
Je kan ook een snipperdag nemen
Yesquote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Porkbeans oppergod![]()
Heb je vorig jaar al Gta gespeeld ?
Ik ook , Vraag me af hoelang het me nog gaat boeienquote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yesvolgens mij heb ik nog ¤1.200.000 op GTA Online dus morgen even mijn account overzetten
bison is 22,50 p.u.p.b en dat zit in het centrum (6 pers per baan voor 18:00 uur )quote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was abuis. Ik las studenten 21 euro/uur/baan, maar dat is alleen doordeweeks. 30 eu
quote:Op maandag 17 november 2014 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens ingrediënten halen voor Pasta á la Nick.
Voor le date zaterdag. Iemand zei bowlen.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bison is 22,50 p.u.p.b en dat zit in het centrum (6 pers per baan voor 18:00 uur )
paar minuutjes lopen vanaf centraal station (naast de stairway to heaven of hoe die kuttent ook heet)
is vier euro per persoon per uur als je met 6 man bent
valt te doen. is ook wel leuke baan daar
met zijn 2'en bowlen is overal een dure onderneming thoquote:Op maandag 17 november 2014 17:16 schreef DrNick het volgende:
Voor le date zaterdag. Iemand zei bowlen.
Schuif het vervolgens de prullenbak in en maak spaghetti carbonaraquote:Op maandag 17 november 2014 17:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Creme fraiche, blokjes ham of bacon, whatever floats your boat. Uitje, pasta naar keuze (ik zou zelf spaghetti nemen). Broccoli.
-Fruit de ui op laag vuur in wat olijfolie. De blokjes bacon/ham kunnen er tegelijkertijd in.
-Kook de pasta en de broccoli.
-Doe nu de creme fraiche bij de ui en ham/bacon. Voeg ook de broccoli en pasta toe. Roer door elkaar en serveer op een warm bord (met eventueel een side naar keuze zoals pasta).
Hoeveelheden zijn naar inzicht.
Heb het al een paar maanden niet meer gespeeldquote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook , Vraag me af hoelang het me nog gaat boeien
Nah, alleen wij.quote:Op maandag 17 november 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met zijn 2'en bowlen is overal een dure onderneming tho
of ben je met meer? dan gewoon de pot splitsen
quote:Op maandag 17 november 2014 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schuif het vervolgens de prullenbak in en maak spaghetti carbonara
als ik jou was lekker bij bison gaan bowlenquote:Op maandag 17 november 2014 17:17 schreef DrNick het volgende:
of ben je met meer? dan gewoon de pot splitsen
Nah, alleen wij.
Maar ach, heb al jaren niet meer gebowld. Yolo enzo.
Dat dan wel ja. Eens vragen of ze het leuk lijkt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik jou was lekker bij bison gaan bowlen
leuke tent, dicht bij het station
Schaam jequote:Op maandag 17 november 2014 17:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb het al een paar maanden niet meer gespeeld
Ik zie je al heel burgerlijk zitten. Grijnzend op een afstandjequote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie? kom ik haar wel even stalken![]()
niks burgerlijksquote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef DrNick het volgende:
Ik zie je al heel burgerlijk zitten. Grijnzend op een afstandje
Pls no.quote:Op maandag 17 november 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks burgerlijks
flesje pils in de ene hand jointje in mijn bek even vervelend dichtbij komen![]()
Nopequote:
Ebolaquote:Op maandag 17 november 2014 17:31 schreef DrNick het volgende:
LB en ik waren eens in de Markthal te Rotterdam, en de olijven stonken naar aids.
Nopequote:
dan heb ik een verjaardag in amsterdam ripquote:Op maandag 17 november 2014 17:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pls no.
Date verzet naar de 23e gr gr
Mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb ik een verjaardag in amsterdam rip
Ik moet binnenkort nog eens een keertje gaan. Kijken of het al wat minder een mierenhoop is.quote:Op maandag 17 november 2014 17:31 schreef DrNick het volgende:
LB en ik waren eens in de Markthal te Rotterdam, en de olijven stonken naar aids.
Mehquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog eens een keertje gaan. Kijken of het al wat minder een mierenhoop is.
Zoiets ja.quote:Op maandag 17 november 2014 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Gezellige bedrijvigheid" ~Efteling
quote:Op maandag 17 november 2014 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zag er echt supermooi uit daarin![]()
Kom haten, niets minder dan de waarheid.quote:Op maandag 17 november 2014 17:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]heb iets anders, maar heel misschien haal ik hem nog.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
Als je menigte bestaat uit sedimentaire lagen, is het te druk.
Mwa mwaquote:
Doe normaalquote:
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
YOUNG RICH NIGGA MADE A MILLI OFF SWIPING
Ik ben niet straat genoeg voor dit topic.quote:
www.straatwoordenboek.nlquote:Op maandag 17 november 2014 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet straat genoeg voor dit topic.
eerste was van een nummerquote:Op maandag 17 november 2014 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet straat genoeg voor dit topic.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste was van een nummer
en fa2 betekent grapje
lb weet dat dondersgoed maar ze wilt niet toegeven
Nawhquote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Best boyfriend award plz.
Ahaquote:Op maandag 17 november 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
stel nick maakt een stom grapje tegen mij dan roep ik
EWA WATS MET JE FA2 BROER BEN JE HELEMAAL LOCO
The computer says noquote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Best boyfriend award plz.
quote:
Yoquote:
Altijd goedquote:
Inwisselen danquote:
Ik verveel me de pleuris bij analyse en irriteer me aan alles tijdens die lesquote:
Ik heb nooit meegekregen dat wij een "open"relatie schijnen te hebbenquote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit jou idee van een open relatie
Arme jij.quote:Op maandag 17 november 2014 18:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegekregen dat wij een "open"relatie schijnen te hebben
Ik heb echt 90 cent aan kleingeld. En 15 pond in briefgeld.quote:
sry babe. Ik ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beetje mijn relatie opbreken, had ik niet achter je gezocht flips
Pics van postbode.quote:Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Postbode heeft 'm eindelijk bezorgd.
Ja, die postbode is slim geweest, die komt dus pas in de avond langs. Ik als een gek die camera uitpakken en foto maken, zit m'n lens cap er nog op.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die postbode is slim geweest, die komt dus pas in de avond langs. Ik als een gek die camera uitpakken en foto maken, zit m'n lens cap er nog op.
Graag een pic als het kan.quote:Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef BBQSausage het volgende:
Voel me wel een beetje noob met dat ding, maar dat komt nog wel goed.
Nu nog niet, accu is leeg.quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Graag een pic als het kan.
Dank.
JA GVD MAN IK ZIT HELEMAAL IN SPANNINGquote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarom, het kan nu nog niet. Maar zal straks wel even wat proberen.
Die heeft zeker eckte knaken gekost of niet?quote:
¤550,-, Vond ik zelf wel meevallen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heeft zeker eckte knaken gekost of niet?
¤550quote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
¤550,-, Vond ik zelf wel meevallen.Nooit eerder echt een goede camera gehad, dus voor een beginnerscamera vond ik dit wel een redelijke prijs.
't is wel veel geld, maar 't is niet duur.quote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
¤550Wat een geld.
Maar, als je er wat mee gaat doen is dat het vast wel weer waard uiteindelijk.
Geen idee, ik geloof je meteenquote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is wel veel geld, maar 't is niet duur.
Maar idd. Vrijdag naar Parijs, dus ik wou sowieso snel een camera kopen om dat vast te leggen.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
Had je die 550 euro beter naar mij kunnen overmaken
Ik heb er ook nog maar weinig verstand van hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof je meteen
Oehhhhhhhhhhhhhhhhh met wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oh, minder romantisch dan ik had gedacht.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog maar weinig verstand van hoor.
M'n broer.![]()
Mijn camera met 35mm kitlens was 1099quote:Op maandag 17 november 2014 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
¤550Wat een geld.
Maar, als je er wat mee gaat doen is dat het vast wel weer waard uiteindelijk.
laat me raden je wou eerst in je eentje maar toen kreeg je broer er lucht van dat je naar parijs ging en heeft hij ook een ticket geboekt????quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog maar weinig verstand van hoor.
M'n broer.![]()
Jup.quote:Op maandag 17 november 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, minder romantisch dan ik had gedacht.
Gaan jullie wel een slotje ophangen?
Dat zou ik dus echt nooit doen, zo'n bedrag neertellen voor m'n eerste camera.quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn camera met 35mm kitlens was 1099
Gelukkig niet. Dit is volledig in overleg gegaan. Hij kan het toch nog wel.quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden je wou eerst in je eentje maar toen kreeg je broer er lucht van dat je naar parijs ging en heeft hij ook een ticket geboekt????
Hou eens op met je muttiquote:Op maandag 17 november 2014 19:25 schreef DrNick het volgende:
Gvd aidskonijn ik mag van mutti niet met de auto naar school
Ebolakonijnquote:Op maandag 17 november 2014 19:25 schreef DrNick het volgende:
Gvd aidskonijn ik mag van mutti niet met de auto naar school
quote:
Was geen datequote:
Nope, DrNick en ik zijn vrienden en dat wil ik ook zo houden. Niet meer en niet minder.quote:
Dat duurde even.quote:Op maandag 17 november 2014 19:50 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ontdekte net de serie Bojack op Netflix
Sollyquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Altijd dezelfde vragen/reacties, ben daar echt klaar mee
Vooral de post waarvan je je niet meer kan herinneren dat je ze postte posts.quote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Als je er zelf toen ook al postte iig.
Hele gesprekken die ik mij gewoon niet meer herinner.quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vooral de post waarvan je je niet meer kan herinneren dat je ze postte posts.
Super lekker! Uiteraard te veelquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 20:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Super lekker! Uiteraard te veelMaar dan heb ik ontbijt.
Je had gerust een hapje mogen mee eten hoor!quote:Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef DrNick het volgende:
Het doet me goed dit vreugdevolle nieuws te vernemen.
Ik kom wel eens chillen. Waar woon je?quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je had gerust een hapje mogen mee eten hoor!
Flikker opquote:
Enschede jwzquote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kom wel eens chillen. Waar woon je?
Orly? Wat doen!quote:Op maandag 17 november 2014 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh oh, daar ben ik in December denk ik.
quote:
Heangelooooooquote:Op maandag 17 november 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ze komt hier vandaan, of jullie gaan hier heen?
Ik meen hetquote:
Cool coolquote:Op maandag 17 november 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik meen hetKap daar eens mee
Oeh nice. Dolle boel dan!quote:Op maandag 17 november 2014 20:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sardu wilde ook al meeten dan. Wat een feest.
#carequote:Op maandag 17 november 2014 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Het was wel te verwachten: vandaag kwam een Pinkpop aankondiging en Foo Fighters had onlangs een nieuw album uitgebracht. De geruchten waren al druk bezig om iedereen te informeren met het idee dat Foo Fighters op het festival zou staan, wat vandaag dus ook bevestigd is
Exactlyquote:
Same, maar ik weet dat hier een paar die-hards zitten, en ik ben vrindelijk.quote:
Ik denk dat die die-hards dat al wisten gr grquote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same, maar ik weet dat hier een paar die-hards zitten, en ik ben vrindelijk.
Heul niet.quote:Op maandag 17 november 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat die die-hards dat al wisten gr gr
je vriendje is daarquote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kom alleen als er naakte mannen zijn
Wou jij niet geschiedenis docent worden?quote:Op maandag 17 november 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
Kut geschiedeniskut toetsen
aaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ExactlyZou gewoon daar tussen liggen en 1 voor 1 knuffelen
is this real lifequote:
quote:
quote:Bezorgdatum:
di 18 nov 2014
09:30-18:30
quote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon weg van skoften ..dit is mijn taak!
quote:
quote:
Zulke dingen kan je van te voren weten. een kom met vissen, een papegaai en dan een marter in een kooitje daar aan toe. maar dit is echt super slecht .quote:Op maandag 17 november 2014 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je toch ook gewoon niet willen, zoveel verschillende dieren bij elkaar.
Goed over nagedacht wel, dat programma.
No thanksquote:
Ja. Zielig voor die dieren ook.quote:Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je van te voren weten. een kom met vissen, een papegaai en dan een marter in een kooitje daar aan toe. maar dit is echt super slecht .
Dat 'kleine' mannetje..quote:
Volgens mij de enige rol aan tafel die niet is gespeeld door Eddie .quote:Op maandag 17 november 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat 'kleine' mannetje..vraag me af hoe je zo iemand gaat casten.. "Gezocht, donkere jongen met zware obesitas"
Ik heb geen ijsquote:
quote:
McFlurry manquote:
brbquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef GekkePoes het volgende:
Een kennis schreef computercage en ik stuurde deze afbeelding. maar toen moest ik het gaan uitleggen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef GekkePoes het volgende:
Een kennis schreef computercage en ik stuurde deze afbeelding. maar toen moest ik het gaan uitleggen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verf hem rood/bruin en je hebt vulpix
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |