Ik liet toen ik nog op vooral één kantoor werkzaam was mijn pakketjes gewoon bij de receptioniste bezorgen..quote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook niet voor iedereen een uitkomst. Voor 95% van de mensen die doordeweeks werken en hun auto parkeren op een bedrijfsparkeerplaats kan het van toegevoegde waarde zijn.
Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom ze niet direct het pakketje bij een winkel of zo droppen in plaats van eerst 3 keer aan te bellen. Hallo, wat verwacht je als je om 3 uur 's middags aanbelt?quote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een nuttig en innovatief idee. Het maakt het voor de pakketbezorgers ook een heel stuk makkelijker om pakketten van bestelbus naar kofferbak te verplaatsen en je voorkomt er een hoop drama bij door nooit meer bij de buren te hoeven afleveren. Daarnaast is het logistiek gezien een enorm kostenbesparende oplossing omdat pakketten op deze manier altijd afgeleverd kunnen worden en er veel minder tijd voor de afhandeling nodig is. Doe mij maar zo'n Volvo!
Yes en die winkelier doet dat gratis hij verdiend er dan niks aan en er zitten mischien wel producten in die pakjes welke hij ook in zijn schapen heeft liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom ze niet direct het pakketje bij een winkel of zo droppen in plaats van eerst 3 keer aan te bellen. Hallo, wat verwacht je als je om 3 uur 's middags aanbelt?
En dan nog bij de buren gaan aanbellen ook. Niet dat ik niet voor een buurman iets wil aannemen maar drop het gewoon direct bij een winkel. Dat moeilijk doen voor niets.
"verdiend"quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yes en die winkelier doet dat gratis hij verdiend er dan niks aan en er zitten mischien wel producten in die pakjes welke hij ook in zijn schapen heeft liggen.
Je geloofd nog in sinterklaas ook nog he!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:40 schreef john2406 het volgende:
Eigenschuld dus dan maken ze het maar duurder, ik neem pakjes aan voor de buren daarvanaf gezien.
Maar hor wel verhalen van de bezorger dat hij op adresen komt waarvan de ene buur zegt voor die pak ik niks aan heb ik geen contact mee.
Ik verwacht ook niet van een winkelier dat hij iets voor me aanneemt, en dan hoefd hij nog niet te weten wat erin zit, maar de internet winkels maken de gewonen kapot en de dhl bezorger wil jij daar laten bezorgen?
Nou als ik een winkel had en er kwam zo eentje ik wist wel wat ik hem te vertellen had dan!
Dat kan maar het concept is internationaal moeilijk uit te rollen. Vovlo en DHL kunnen dit idee overal ter wereld toepassen wat het een interessante niche maakt op de al bestaande dienstverlening.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan iemand mij eindelijk eens uitleggen waarom ze niet direct het pakketje bij een winkel of zo droppen in plaats van eerst 3 keer aan te bellen. Hallo, wat verwacht je als je om 3 uur 's middags aanbelt?
En dan nog bij de buren gaan aanbellen ook. Niet dat ik niet voor een buurman iets wil aannemen maar drop het gewoon direct bij een winkel. Dat moeilijk doen voor niets.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dit precies willen organiseren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef HPLC het volgende:
Op zich een interessant idee. Zie nog wel wat nadelen, maar dat moet iedereen voor zich bepalen uiteraard.
Zodra het idee een beetje uitgewerkt is en positief uitpakt, verwacht ik dat andere automerken zullen aansluiten. Zeker de populaire.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef jeroen25 het volgende:
En waarom alleen met Volvo? Dit zou toch in bijna elke auto ingebouwd kunnen worden?
Dit is met recht de domste reactie van de maand.quote:Op maandag 17 november 2014 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand dom is en dan wordt met dt spellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |