volgens mij heb ik die wel gezien jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Me, Myself & Irene heb je die van hem gezien.
Zo'n relatie moet je echt hebben in de leef alles fucked up maakt niet uit samen gewoon goed![]()
.
The Parent Trapquote:
ohjaaaaaaaquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Ik was toen 8 en madly in love op Lindsay Lohan
Jaaa, zo schattigquote:
Jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Ik was verliefd op de Olsen Twins.quote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Die waren ook aardig ja.quote:Op maandag 17 november 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was verliefd op de Olsen Twins.
#viesdunquote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die waren ook aardig ja.
Maar toch Lindsay Lohan meer.
In Mean Girls was ze ook heel leuk
Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan
Waar gaat tie over?quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst Skeleton Twins gezien. Goede film
Nog 22 te gaan.quote:
gaat niet lukken denk ikquote:
Denk het wel. Je moet nog hoop films zien in de bios, en komen ook hoop kerstfilms uit enzo.quote:
Ik heb nog maar 1,5 maand hequote:Op maandag 17 november 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel. Je moet nog hoop films zien in de bios, en komen ook hoop kerstfilms uit enzo.
Nog paar films thuis kijken.
Broer en zus die elkaar na 10 jaar weer zien, omdat de broer een zelfmoordpoging deed en in het ziekenhuis belande. Dan gaat hij bij zijn zus wonen en groeien ze nader tot elkaar.quote:
Ja. 22 films in pakweg 45 dagen.quote:
hmm ja oke, hopelijk lukt hetquote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. 22 films in pakweg 45 dagen.
Hoef je niet eens elke dag een film te zien
Fucking emo tv jongenquote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broer en zus die elkaar na 10 jaar weer zien, omdat de broer een zelfmoordpoging deed en in het ziekenhuis belande. Dan gaat hij bij zijn zus wonen en groeien ze nader tot elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |