Zulke flauwe poep en plas-humorquote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
die was echt kutwilde mn vriend heen en ik had echt iets van: gadver. en na afloop gaf hij me gelijk dat het een kutfilm was
Nee Jim Carrey, en die blonde dude ook weerquote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
is dumb dumber 2 wel met JC weer of een soort dumb and dumberer ()
Jim Carrey is een huillie die zijn eigen films afkraakt omdat er geweld en gescheld in zit.quote:Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Jim Carrey is wel baas trouwens in andere films
Ja tochquote:Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Jim Carrey is wel baas trouwens in andere films
Huh?quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jim Carrey is een huillie die zijn eigen films afkraakt omdat er geweld en gescheld in zit.
Ja die was lame, maar Yes Man is wel echt goed.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch
Ace Ventura![]()
The Mask![]()
Soms ook kut zoals Mr. Popper's Penguins
Simon Birchquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af nu in welke films van hem geweld zit.
Was laatst een film, kan me niet herinneren welke.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh?
Jij komt altijd met van die rare achtergrondinfo
Bruce Almighty (2003) - IMDbquote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch
Ace Ventura![]()
The Mask![]()
Soms ook kut zoals Mr. Popper's Penguins
Bruce Almighty was epic. Liar Liar ook wel maar soms ook schijtfilms tussen helaasquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die was lame, maar Yes Man is wel echt goed.
en Bruce Almighty natuurlijk ook
It`s the clawwwwwquote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bruce Almighty was epic. Liar Liar ook wel maar soms ook schijtfilms tussen helaas
Kick-Ass heb ik neit gezien, wist net dat JC daarin speelde.quote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was laatst een film, kan me niet herinneren welke.
Daarvoor Kick-Ass 2.
Me, Myself & Irene heb je die van hem gezien.quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Bruce Almighty (2003) - IMDb
beste
Alleen in 2.quote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kick-Ass heb ik neit gezien, wist net dat JC daarin speelde.
mijn moeder zei laatst dat ik altijd de kleine zeemeermin wilde kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |