Zulke flauwe poep en plas-humorquote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
die was echt kutwilde mn vriend heen en ik had echt iets van: gadver. en na afloop gaf hij me gelijk dat het een kutfilm was
Nee Jim Carrey, en die blonde dude ook weerquote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
is dumb dumber 2 wel met JC weer of een soort dumb and dumberer ()
Jim Carrey is een huillie die zijn eigen films afkraakt omdat er geweld en gescheld in zit.quote:Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Jim Carrey is wel baas trouwens in andere films
Ja tochquote:Op maandag 17 november 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Jim Carrey is wel baas trouwens in andere films
Huh?quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jim Carrey is een huillie die zijn eigen films afkraakt omdat er geweld en gescheld in zit.
Ja die was lame, maar Yes Man is wel echt goed.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch
Ace Ventura![]()
The Mask![]()
Soms ook kut zoals Mr. Popper's Penguins
Simon Birchquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af nu in welke films van hem geweld zit.
Was laatst een film, kan me niet herinneren welke.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh?
Jij komt altijd met van die rare achtergrondinfo
Bruce Almighty (2003) - IMDbquote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch
Ace Ventura![]()
The Mask![]()
Soms ook kut zoals Mr. Popper's Penguins
Bruce Almighty was epic. Liar Liar ook wel maar soms ook schijtfilms tussen helaasquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die was lame, maar Yes Man is wel echt goed.
en Bruce Almighty natuurlijk ook
It`s the clawwwwwquote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bruce Almighty was epic. Liar Liar ook wel maar soms ook schijtfilms tussen helaas
Kick-Ass heb ik neit gezien, wist net dat JC daarin speelde.quote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was laatst een film, kan me niet herinneren welke.
Daarvoor Kick-Ass 2.
Me, Myself & Irene heb je die van hem gezien.quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Bruce Almighty (2003) - IMDb
beste
Alleen in 2.quote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kick-Ass heb ik neit gezien, wist net dat JC daarin speelde.
mijn moeder zei laatst dat ik altijd de kleine zeemeermin wilde kijkenquote:
volgens mij heb ik die wel gezien jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Me, Myself & Irene heb je die van hem gezien.
Zo'n relatie moet je echt hebben in de leef alles fucked up maakt niet uit samen gewoon goed![]()
.
The Parent Trapquote:
ohjaaaaaaaquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Ik was toen 8 en madly in love op Lindsay Lohan
Jaaa, zo schattigquote:
Jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Ik was verliefd op de Olsen Twins.quote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Parent Trap![]()
Die waren ook aardig ja.quote:Op maandag 17 november 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was verliefd op de Olsen Twins.
#viesdunquote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die waren ook aardig ja.
Maar toch Lindsay Lohan meer.
In Mean Girls was ze ook heel leuk
Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan
Waar gaat tie over?quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst Skeleton Twins gezien. Goede film
Nog 22 te gaan.quote:
gaat niet lukken denk ikquote:
Denk het wel. Je moet nog hoop films zien in de bios, en komen ook hoop kerstfilms uit enzo.quote:
Ik heb nog maar 1,5 maand hequote:Op maandag 17 november 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel. Je moet nog hoop films zien in de bios, en komen ook hoop kerstfilms uit enzo.
Nog paar films thuis kijken.
Broer en zus die elkaar na 10 jaar weer zien, omdat de broer een zelfmoordpoging deed en in het ziekenhuis belande. Dan gaat hij bij zijn zus wonen en groeien ze nader tot elkaar.quote:
Ja. 22 films in pakweg 45 dagen.quote:
hmm ja oke, hopelijk lukt hetquote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. 22 films in pakweg 45 dagen.
Hoef je niet eens elke dag een film te zien
Fucking emo tv jongenquote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broer en zus die elkaar na 10 jaar weer zien, omdat de broer een zelfmoordpoging deed en in het ziekenhuis belande. Dan gaat hij bij zijn zus wonen en groeien ze nader tot elkaar.
Nu hou je je Pathe-pas zeker wel nu je vriend er ook 1 heeftquote:
Dramafilms zijn mooi hoorquote:
Die moet ik ook nog zien, met Nicolas Cage toch?quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige echt mooie dramafilm die ik ken is Leaving Las Vegas.
Ik wilde hem sowieso houden om vaak naar Insurgent te gaanquote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hou je je Pathe-pas zeker wel nu je vriend er ook 1 heeft
Ja manquote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien, met Nicolas Cage toch?
Tof nummer.quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
En er wordt geplaybackt en gedanst op dit nummer. Dan altijd een goede film
Doei doei xxquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
En er wordt geplaybackt en gedanst op dit nummer. Dan altijd een goede film
Alcoholverslaafd is hij toch?quote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Echt diep geraakt door die film maar kwam ook door thema.
Laatste film van Cage vond ik niet zo trouwens (Joe)
gaafquote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
ohja hier fokkie
http://www.nationalgeogra(...)lometer-in-3-minuten
Ja maar hij speelt vies goed daar.quote:
Hachi man.quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige echt mooie dramafilm die ik ken is Leaving Las Vegas.
Ik moest ook janken bij Hachiquote:Op maandag 17 november 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hachi man.
Tranen in mijn ogen.
Knut zijn lievelingsfilm, mooi inderdaadquote:Op maandag 17 november 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hachi man.
Tranen in mijn ogen.
Nou echt janken gaat nog iets te ver.quote:
Was ook wel een leuke hont.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut zijn lievelingsfilm, mooi inderdaad
Ja niet tranen met tuitenquote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou echt janken gaat nog iets te ver.
Dat ik moest janken bij een film was alleen toen ik Tarzan zag als kind en die grote gorilla dood ging.
Bij Mufasa nooit gejankt volgens mij
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voedenquote:
sowieso konkoduur vanaf 4.5kquote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voeden
Dat had ik gisteren toen ik Sint zag.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet tranen met tuitenMaar wel tranen gelaten
Past wel bij mij dus.quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voeden
Hou jij het nou maar bij kattenquote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik Sint zag.
Maar dat kwam meer door de beroerde special effects.
[..]
Past wel bij mij dus.
zieke kruising wordt datquote:Op maandag 17 november 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis om het te combineren.
[..]
wat is er gebeurd?
Ook mooie filmquote:
MNet lang haar ziet ze er wel beter uit hequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook mooie film
En dan kan je Kaya bewonderen
Ze heeft nooit kort haar gehadquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
MNet lang haar ziet ze er wel beter uit he
Nee Kaya van Skinsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |