SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGETOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat lijkt mij wel inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken.
Hopelijk heeft Danny daar snel de tijd voor. Het fixen van de fok!shop kan wachten.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gratis nasi bij een FOK! abonnement en die dingen lopen als een trein.
Ik ben wel blij met een kus van sofquote:Op maandag 17 november 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
goffedommewilde "wij willen wereldnasidag icoontjes" als TT
Ik vrees nu al voor de huilebalken die een vet-vrije, gluten-vrije, noten-vrije, veganistische optie willen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel inderdaad.
Gratis nasi bij een FOK! abonnement en die dingen lopen als een trein.
Gelukkig maar. Anders had je ruzie gehad met haar vriendje.quote:Op maandag 17 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met een kus van sof
Ze krijgt er een terug, maar wel een zeer beschaafde op de wang.
Nasi a la Johannes is daar niet gevoelig voor. Een hap en alle klachten verdwijnen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees nu al voor de huilebalken die een vet-vrije, gluten-vrije, noten-vrije, veganistische optie willen.
[..]
Gelukkig maar. Anders had je ruzie gehad met haar vriendje.
via de DM ben je veel minder beschaafd heb ik vernomen!quote:Op maandag 17 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met een kus van sof
Ze krijgt er een terug, maar wel een zeer beschaafde op de wang.
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijkquote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
via de DM ben je veel minder beschaafd heb ik vernomen!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijk
Valt me tegen van.sof dat ze zoiets verzintquote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijk
Dat was een klein misverstand, ik deed destijds een Mortaxx imitatie.quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Valt me tegen van.sof dat ze zoiets verzint
quote:
Alwaysquote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Johannes en ik DM'en, zegt hij altijd keurig "alsjeblieft" en "dankjewel".
waaroverquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Als ik terug ben hoop ik dat er hier een levendige discussie is.
Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten. Sorry.quote:Op maandag 17 november 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze discussie niet echt levendig.
Niet iedereen kan op ons niveau van intellectuele verlichting zitten.quote:Op maandag 17 november 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is nou eenmaal een beetje onzeker. Wij gelukkig niet.
Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topicquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan op ons niveau van intellectuele verlichting zitten.
Verschil moet er zijn.
Teringspel dat FM met al die jankende kutspelers om niks.quote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topic
Ik had op een mooi verslag gehoopt.quote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topic
Oh ik heb het pas sinds gister dus dat moet ik nog meemakenquote:Op maandag 17 november 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teringspel dat FM met al die jankende kutspelers om niks.
Ja, ik moet er nog even aan wennenquote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op een mooi verslag gehoopt.
Slechts 2 keer een berichtje dat je een wedstrijd hebt gewonnen.
Wacht maar als je kampioen bent. Ondertussen is je hele selectie ontevreden omdat je ze niet weg laat gaan, terwijl er nooit een bod voor hun is gekomen. Halen ze hun vriendjes erbij en gaan ze klagen bij het bestuur.quote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb het pas sinds gister dus dat moet ik nog meemaken
Feyenoord naar de Playoffs van de CL geloodst. Nu tegen Leverkusen maar eerste wedstrijd 2-1 verloren.
Wel met 5-0 van Standard gewonnen, en return dan weer 3-0 verliezen![]()
5-0 van NAC, 6-2 van Vitesse, maar dan weer kansloos met 3-1 van Ajax verliezen
Dat zal nog wel even duren. Hij is supersloom op m`n laptop dus ik kan niet urenlang doorspelenquote:Op maandag 17 november 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht maar als je kampioen bent. Ondertussen is je hele selectie ontevreden omdat je ze niet weg laat gaan, terwijl er nooit een bod voor hun is gekomen. Halen ze hun vriendjes erbij en gaan ze klagen bij het bestuur.
Verwende teringzemmels.
Dat is echt kutquote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren. Hij is supersloom op m`n laptop dus ik kan niet urenlang doorspelen
Ja maar ik dwing mezelf ook niet teveel te spelenquote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut
Als ik eenmaal bezig ben aan FM kan ik echt gewoon 12 uur achter elkaar doorgaan
Ooh gelukkig zit ik op een ROC.quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik dwing mezelf ook niet teveel te spelenIk heb ook nog een studie waar ik aan moet werken
quote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gelukkig zit ik op een ROC.
Ik ook.quote:
2 Leidsche boys 1 cupquote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit even te poepen, wordt er gelijk aangebeld
IK VAN ARIANA GRANDEEEEquote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Ouwe treintickets, bioscooptickets. allemaal in m`n portemonee
Waarvoor?quote:
Ik ga gemiddeld 3 dagen naar school en elke dag vraag ik mezelf weer af waarom ik uit bed ben gekomen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik doe ook mbo hoor. Maar het is wel pittig veel theorie
quote:Op maandag 17 november 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor?
[..]
Ik ga gemiddeld 3 dagen naar school en elke dag vraag ik mezelf weer af waarom ik uit bed ben gekomen.
quote:
Laat die Jehova's toch lekker staan joh.quote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit even te poepen, wordt er gelijk aangebeld
nee problemquote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat liedje is niet van Ariana Grande toch?
Keihard, in al haar poriën.quote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
D`r muziek is kanki kut maar ik zou d`r wel doen
Pic?quote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
D`r muziek is kanki kut maar ik zou d`r wel doen
Wel met rood haar plsquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lelijke poephoer.
2/10 zou niet raken.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met rood haar pls
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lelijke poephoer.
2/10 zou niet raken.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze lijkt wel wat op mijn toekomstige ex opzich.
Ze heeft juist een petite bouw, zou jou moeten aansprekenquote:
Haar nieuwe nummer is zo vet heyquote:
Ze maakt R&B, daar kan ik niet op vallen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft juist een petite bouw, zou jou moeten aanspreken
Boeiend.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze maakt R&B, daar kan ik niet op vallen.
link?quote:Op maandag 17 november 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Meisje wat Ariane Grande moet voorstellen op the fappening heeft wel een mooi kontje
quote:
He nou echt stoppen hoor, anders maak ik een TR :squote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
EEN BIJ HEEFT TOCH HELEMAAL GEEN HANDEN JONGEN HAHA xD xD
Nee plzquote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
He nou echt stoppen hoor, anders maak ik een TR :s
Heb je mijn schattige foto van Shailene nog gezien?quote:
nee was van woensdag tot vandaag niet op fokquote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn schattige foto van Shailene nog gezien?
wowwquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was van woensdag tot vandaag niet op fok
Bij vriendje geweest?quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was van woensdag tot vandaag niet op fok
hehe nou, niet echt veel gedaan aan studie. alleen vandaag en gisteren even.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
woww
wel goed voor je studie
hoe gingen je tentamens nou?
nee hij was bij mijquote:
Alsnog netjes tochquote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe nou, niet echt veel gedaan aan studie. alleen vandaag en gisteren even.
voor recht had ik een 7,3
voor sociale wetenschappen werkstuk een 7 en voor het tentamen een 5,2een vraag te vel fout want een vraag is 0,3
Ja, komt wel goedquote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog netjes tochdie 5.2 herkans je wel met een voldoende
Ik heb er vorige week ook vrij weinig aan gedaanquote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, komt wel goedmoet nog een ander werkstuk terug krijgen van recht en een taaltoets. en nog een groot project.
hoe gaat het bij jou?
Welke ben je geweest?quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Waar is johannes
ik ben vijf dagen achter elkaar naar de film geweest en moet recensies delen met hem
Ik heb nu een hoofdstuk van 50 bladzijdes, dat is echt hel. vind 25 al te veelquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week ook vrij weinig aan gedaandus deze week eigenlijk even per dag een hoofdstuk. Hopelijk
Dan heb ik Anatomie af, en moet ik Fysiologie doen, maar daar is elk hoofdstuk iets van 25 bladzijdes van dus dat zal wel stuk minder snel gaan.
Hopelijk kan ik in februari ofzo beginnen met leren. Dat moet wel lukken
Hij was er vanmiddag, maar hij ging weg en Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Waar is johannes
ik ben vijf dagen achter elkaar naar de film geweest en moet recensies delen met hem
walk among the tombstonesquote:
vreemd verhaal dit ksquote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was er vanmiddag, maar hij ging weg en Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten.
Lijken me allemaal toffe films jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
walk among the tombstones
interstellar
john wick
samba
dumb dumber to
Het is het enige dat er vandaag gebeurd is in het topic.quote:
die was echt kutquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijken me allemaal toffe films ja
Behalve dumb dumber 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |