Pic?quote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
D`r muziek is kanki kut maar ik zou d`r wel doen
Wel met rood haar plsquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lelijke poephoer.
2/10 zou niet raken.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met rood haar pls
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lelijke poephoer.
2/10 zou niet raken.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze lijkt wel wat op mijn toekomstige ex opzich.
Ze heeft juist een petite bouw, zou jou moeten aansprekenquote:
Haar nieuwe nummer is zo vet heyquote:
Ze maakt R&B, daar kan ik niet op vallen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft juist een petite bouw, zou jou moeten aanspreken
Boeiend.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze maakt R&B, daar kan ik niet op vallen.
link?quote:Op maandag 17 november 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Meisje wat Ariane Grande moet voorstellen op the fappening heeft wel een mooi kontje
quote:
He nou echt stoppen hoor, anders maak ik een TR :squote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
EEN BIJ HEEFT TOCH HELEMAAL GEEN HANDEN JONGEN HAHA xD xD
Nee plzquote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
He nou echt stoppen hoor, anders maak ik een TR :s
Heb je mijn schattige foto van Shailene nog gezien?quote:
nee was van woensdag tot vandaag niet op fokquote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn schattige foto van Shailene nog gezien?
wowwquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was van woensdag tot vandaag niet op fok
Bij vriendje geweest?quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was van woensdag tot vandaag niet op fok
hehe nou, niet echt veel gedaan aan studie. alleen vandaag en gisteren even.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
woww
wel goed voor je studie
hoe gingen je tentamens nou?
nee hij was bij mijquote:
Alsnog netjes tochquote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe nou, niet echt veel gedaan aan studie. alleen vandaag en gisteren even.
voor recht had ik een 7,3
voor sociale wetenschappen werkstuk een 7 en voor het tentamen een 5,2een vraag te vel fout want een vraag is 0,3
Ja, komt wel goedquote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog netjes tochdie 5.2 herkans je wel met een voldoende
Ik heb er vorige week ook vrij weinig aan gedaanquote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, komt wel goedmoet nog een ander werkstuk terug krijgen van recht en een taaltoets. en nog een groot project.
hoe gaat het bij jou?
Welke ben je geweest?quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Waar is johannes
ik ben vijf dagen achter elkaar naar de film geweest en moet recensies delen met hem
Ik heb nu een hoofdstuk van 50 bladzijdes, dat is echt hel. vind 25 al te veelquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week ook vrij weinig aan gedaandus deze week eigenlijk even per dag een hoofdstuk. Hopelijk
Dan heb ik Anatomie af, en moet ik Fysiologie doen, maar daar is elk hoofdstuk iets van 25 bladzijdes van dus dat zal wel stuk minder snel gaan.
Hopelijk kan ik in februari ofzo beginnen met leren. Dat moet wel lukken
Hij was er vanmiddag, maar hij ging weg en Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Waar is johannes
ik ben vijf dagen achter elkaar naar de film geweest en moet recensies delen met hem
walk among the tombstonesquote:
vreemd verhaal dit ksquote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was er vanmiddag, maar hij ging weg en Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten.
Lijken me allemaal toffe films jaquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
walk among the tombstones
interstellar
john wick
samba
dumb dumber to
Het is het enige dat er vandaag gebeurd is in het topic.quote:
die was echt kutquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijken me allemaal toffe films ja
Behalve dumb dumber 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |