De discussie mij ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:19 schreef Sonaa88 het volgende:
Sinterklaas en zwarte Piet komen ondertussen ook me neus uit
quote:Op maandag 2 november 2015 11:08 schreef Stranger het volgende:
Aangezien met november de zeikperiode officieel in lijkt te gaan wil ik dit top-idee nog een schopje geven
Mooi die bescheiden instellingquote:Vanuit Parijs werd een schaduw over de dag geworpen maar gelukkig beleefden de kinderen een mooie intocht. Op deze foto omarmde oud nieuw en verwonderde nieuw zich over oud. En op deze dag zei Dieuwertje Blok in dagblad Trouw "Het sinterklaasfeest staat of valt niet bij die zwarte kleur, ik begin zo langzamerhand ook te denken: van die rare blackface moeten we maar eens af.'' We zeggen je, nog een jaar of twee en we zitten in het Sinterklaasjournaal!
90%-> Bron?quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
Allemaal geforceerde ideeën. Geforceerd, omdat er sprake is van gebrek aan draagvlak in de samenleving.
Ruim 90 procent van de Nederlanders wil geen verandering van Zwarte Piet (of is hier nog niet aan toe). Verder is het een vaststaand feit dat Zwarte Piet geen racistische oorsprong of bedoeling heeft. Er is dus geen enkele reden voor een metamorfose.
quote:Op zondag 6 december 2015 21:56 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Biologische groene speltpieten die quinoakoekjes uitdelen en uitsluitend klimaatneutrale hipstercadeautjes bij zich hebben.
Die pasten wel leuk bij de intocht in Gouda. Evenals Kaaspieten.quote:Op zondag 6 december 2015 22:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat zijn juist die stroopwafelpieten imho, dit idee komt mij redelijk natuurlijk over in ieder geval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |