Je had eerder ook nog de dungeonquests en die heb je nu helemaal niet.quote:Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef Knut het volgende:
Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
Heb ik ook last van ja, welke server speel je?quote:Op maandag 17 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik probeer op mijn serverforum te komen, maar dat levert alleen maar errors op. Bekend probleem?
Wil namelijk een actieve guild opzoeken. Mijn oude is een beetje uitgestorven. De eisen voor de nieuwe guild zijn net iets te uitgebreid om een random te joinen.
- Volwassen guild
- Goede spelers
- Zieke humor
- Ik mag er als social in
Aggramarquote:Op maandag 17 november 2014 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van ja, welke server speel je?
Tsja, heb ik heel lang naar gezocht, heb het maar op gegeven. Mijn guild voldoet wel aan die regels, maar zou ook graag raids met socials zien en die zijn er gewoon niet (meer). Misschien straks wel weer, we zullen zien.quote:Op maandag 17 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Wil namelijk een actieve guild opzoeken. Mijn oude is een beetje uitgestorven. De eisen voor de nieuwe guild zijn net iets te uitgebreid om een random te joinen.
- Volwassen guild
- Goede spelers
- Zieke humor
- Ik mag er als social in
Ik hoef dus juist niet aan raids mee te doen. Ik wil gewoon als social in een goede guild zitten.quote:Op maandag 17 november 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, heb ik heel lang naar gezocht, heb het maar op gegeven. Mijn guild voldoet wel aan die regels, maar zou ook graag raids met socials zien en die zijn er gewoon niet (meer). Misschien straks wel weer, we zullen zien.
Vrienden worden met iemand in een goed guild?quote:Op maandag 17 november 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoef dus juist niet aan raids mee te doen. Ik wil gewoon als social in een goede guild zitten.
Oh, komt wel goed hoor. Maar daarvoor is het wel makkelijk als ik kan posten op het officiële forum. Of ik moet eens gaan kijken waar Zaniboobs nu zitquote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrienden worden met iemand in een goed guild?
Tinderquote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
Gewoon een drukke guild in gaan en beginnen met praten. Moet ik nu ook weer gaan doen omdat mijn oude guild weer eens ingestort is.quote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
quote:
Lekker danquote:Op maandag 17 november 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe zit het met queues op jullie servers? Ging gistermiddag rond een uur of 2 voor de grap nog eens kijken, queue van 4.8k op Tarren Mill.
Had de PC aan laten staan, s’avonds om half 8 nog altijd 900+ man voor me…
Meerdere dingen wel te doen. In /1 een beetje meepraten en ingaan op LFG requests. Volgens mij 'was' jij vroege een holydin. En healers zoekt men vaak wel om een goede groep die chain-dungeons wil doen. Of begin zelf in /1 of /2 te zoeken naar een groepje. Kijken of je dan mensen van je eigen server leert kennen.quote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Als ik vanavond thuis kom en er is een queue dan wacht ik wel met verder spelen tot ze verholpen zijn. Ga niet elke keer wachten iig.quote:Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Lekker dan
Ben alles opnieuw aan t patchen op een laptop van 7 jaar oud want mijn pc is voor de 3e keer kapot dit jaar.
Kan straks dus vast de queue in voor morgen te spelen
Post straks wel ff hoogte van de queuequote:Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis kom en er is een queue dan wacht ik wel met verder spelen tot ze verholpen zijn. Ga niet elke keer wachten iig.
En komend weekend maar weer vroeg op, rond 8 uur s'ochtends niks aan de hand.
Je zit ook op Tarren Mill ?quote:Op maandag 17 november 2014 12:48 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Post straks wel ff hoogte van de queue
Ik zit ingelogd, en via remote desktop doe ik af en toe een stapjequote:Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zit ook op Tarren Mill ?
Ben zelf pas rond een uur of 18:15 thuis dus dan zal het wel weer ''feest'' zijn.
Haha jaquote:Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zit ook op Tarren Mill ?
Ben zelf pas rond een uur of 18:15 thuis dus dan zal het wel weer ''feest'' zijn.
Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers.quote:Op maandag 17 november 2014 12:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zit ingelogd, en via remote desktop doe ik af en toe een stapje
Je kan ook inloggen, een low level dungeon ingaan en dan zorgen dat een mob je aanvalt.
Kan je niet worden uitgelogd.
Blijkbaar.quote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Haha jaAlweer vergeten dat we in een eerder topic t over TM hadden ?
Geen queue net volgens guildiequote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers.
[..]
Blijkbaar.
Nu heb ik er alleen niet zoveel aan helaasquote:Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Geen queue net volgens guildie
Ik ook niet ,maar dacht meld het ffquote:Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu heb ik er alleen niet zoveel aan helaas
Dood maken met een blije mus!quote:Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik ook niet ,maar dacht meld het ff
ik zat in Draenor, maar die had continue queues van +/- 5Kquote:Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Welke server zat je? Queues zijn al aan het afnemen, dus transferren is niet heel erg nodig
Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methodequote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers.
[..]
Blijkbaar.Hoe heet je char ook alweer?
Jaquote:Op maandag 17 november 2014 13:44 schreef lifeblind het volgende:
En die andere mensen betalen wel om uren in queue te zitten?
Je lult er een mooi verhaal omheen maar ik blijf het niet netjes vinden.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methode.
Nog steeds rot natuurlijk omdat anderen die misschien wel op dit moment zouden spelen daardoor niet kunnen spelen, maar anders is het vrij zeker dat je 4 uur in de queue zit op TM.
Daar betaal ik Blizzard niet voor
Als je dat de hele dag doet ben je egt een tokkiequote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methode.
Nog steeds rot natuurlijk omdat anderen die misschien wel op dit moment zouden spelen daardoor niet kunnen spelen, maar anders is het vrij zeker dat je 4 uur in de queue zit op TM.
Daar betaal ik Blizzard niet voor
Nee, en mensen die bewust tijdens het niet-spelen ingelogt blijven kunnen dat ook niet maken tegenover betalende klanten die wel kunnen/willen spelen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar Blizzard moet dit echt aanpakken, een half uur wachttijd kan ik me nog in vinden. Maar als je van je werk thuis komt en vanwege de queue op je server niet kan spelen voordat je gaat slapen kan je niet maken tegenover betalende klanten.
tinderen.quote:
Level 80 is dan ook al heel lang geleden.quote:Op maandag 17 november 2014 14:43 schreef lifeblind het volgende:
Molten Core soloën was al heel lang ontzettend simpel te doen. Enige wat kut was, waren die honden omdat ze tegelijk dood moesten, de rest was gewoon tè simpel eigenlijk.
Mwah, toen was het ook al vrij eenvoudig hoor. Je deed er alleen iets langer over toen vergeleken met wat het de afgelopen 2 expansions wasquote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Level 80 is dan ook al heel lang geleden.
Yeps. Zolang het geen legendary is kan datquote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik heb me nog lang niet in alles verdiept, maar betekend transmogrification dat ik mijn crappy groene gun/blauwe crossbow kan veranderen (qua uiterlijk) in Rhol'Dhelar????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |