abonnement Unibet Coolblue
pi_146736186
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en :)

Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736193
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en :)

Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146736214
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146736219
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:

[..]

Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
Had het gisteren nagevraagd in guildchat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736222
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Omega het volgende:

[..]

Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.
Niet dat dat echt nodig was. De eerste wanted (big ogre op het ijs) zo gedaan. Tweede (ogre op de toren) gewoon ge-solo-ed.
pi_146736230
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Die heb ik wel t/m 85 gespeeld, maar kan het me niet herinneren.
pi_146736231
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:

[..]

Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
In MoP zat het sowieso , daarvoor kan ik me ook niet meer herinneren. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146736253
Dan zullen mijn guildies zich vergist hebben. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736297
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan moet je op een PvE server gaan spelen, als je niet tegen world PvP kunt.
Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtig
pi_146736354
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtig
  maandag 17 november 2014 @ 10:53:10 #36
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146736620
Eerste hc gear is binnen, vandaag nog een neck craften. Ik vind tsanken wel idioot moeilijk. Je bent zo enorm squishy.... Echt niet grappig.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 10:54:32 #37
159966 lifeblind
pi_146736657
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste hc gear is binnen, vandaag nog een neck craften. Ik vind tsanken wel idioot moeilijk. Je bent zo enorm squishy.... Echt niet grappig.
Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.
  maandag 17 november 2014 @ 10:57:25 #38
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146736720
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.
Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
pi_146736773
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
Ik wil niet weten wat de klachten zouden zijn als HC goed te doen is, binnen een fucking week na launch.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:02:59 #40
159966 lifeblind
pi_146736822
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
Ach, dat houd het in ieder geval spannend, het niveau van HC's in MoP was echt om te huilen namelijk, dat was nog steeds kei simpel. De moeilijkheid toendertijd van de HC's in cata daarentegen, dat was echt heerlijk omdat het echt daadwerkelijk ineens moeilijk(er) was O+
pi_146737191
Niks mis met een moeilijke HC en dood gaan zodat je weer moet leren, zoals het toendertijd ook in TBC was. Het verschil met TBC en nu is alleen dat tijdens TBC je veel moeite moest doen om een groep te vinden en als je dan met z'n allen dood ging, dan leavde er zelden iemand (en als er al iemand leavde dan was het een gevalletje good riddance) want leaven betekent weer veel tijd spenderen om een groep te vinden en dan moet je er nog naar toe (of gesummoned worden).

Nu met die dungeon finder, aan de ene kant handig want tijdbesparing, heeft het aan de andere kant de grote nadeel dat als je slechts maar 1x als groep dood bent gegaan, de kans groot is dat een healer of een tank direct weer leaved. En dan zit je dan weer te wachten of zelf ook maar leaven en opnieuw queue-en terwijl je doorgaat met questen. Wat dat betreft had die dungeon finder niet geimplementeerd hoeven worden of dat je wel in een groep komt maar dat je alsnog ernaar toe moet lopen/vliegen/gesummoned worden. Want Dat lost meteen ook een ander probleem op: Van Iron docks weet ik toevallig waar die dungeon is door die scenario die je op een gegeven moment moet doen, maar weet iemand zonder het opgezocht te hebben op de website, waar die dungeon is die je op lvl 90 unlockt? (Ik weet de naam niet eens van die dungeon :P )
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:20:15 #42
159966 lifeblind
pi_146737261
In MoP was het toch een tijdje zo dat je pas kon queuen voor een dungeon als je de ingang gevonden had?
pi_146737323
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef lifeblind het volgende:
In MoP was het toch een tijdje zo dat je pas kon queuen voor een dungeon als je de ingang gevonden had?
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 november 2014 @ 11:25:44 #44
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146737396
Gisteravond toch zo gelachen! :D

We gingen met een vijftal naar Frostfire Ridge om wat rares te doden (en hordjes :@ ). We kwamen op zo'n ijsvlakte bij een rare worm die in een soort kuil van lava staat. Op de rand kan je staan en hem aanvallen. Doet vriendlief met zijn Druid de hordes zo die lava in duwen! _O- Kort daarna kwam een horde naar mij toe om hetzelfde te doen, maar tegelijkertijd druk ik op charge (Warrior). En ik vloog zo die lava in en chargde er ook zo weer uit naar hem! _O-
pi_146737445
Ik vind het heerlijk dat de content een beetje uitdagend is en dat het niet een kwestie van overgearen is. Dat is eigenlijk een soort van goude snede die je alleen hebt net na een expansion.

Het is bij follow-ups van een expansion al minder. Dan overgear je toch vaak de dungeon content al door de raid-gear van de patch ervoor. De launchperiodes vind ik het fijnste om te spelen qua uitdaging <3.

Gisteren 3 dungeons (op normal) gedaan met een guildgroupje. Ben je toch ruim 2 uur mee bezig. Terwijl het einde MoP dan eerder 40 minuten was.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146737462
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Niks mis met een moeilijke HC en dood gaan zodat je weer moet leren, zoals het toendertijd ook in TBC was. Het verschil met TBC en nu is alleen dat tijdens TBC je veel moeite moest doen om een groep te vinden en als je dan met z'n allen dood ging, dan leavde er zelden iemand (en als er al iemand leavde dan was het een gevalletje good riddance) want leaven betekent weer veel tijd spenderen om een groep te vinden en dan moet je er nog naar toe (of gesummoned worden).

Nu met die dungeon finder, aan de ene kant handig want tijdbesparing, heeft het aan de andere kant de grote nadeel dat als je slechts maar 1x als groep dood bent gegaan, de kans groot is dat een healer of een tank direct weer leaved. En dan zit je dan weer te wachten of zelf ook maar leaven en opnieuw queue-en terwijl je doorgaat met questen. Wat dat betreft had die dungeon finder niet geimplementeerd hoeven worden of dat je wel in een groep komt maar dat je alsnog ernaar toe moet lopen/vliegen/gesummoned worden. Want Dat lost meteen ook een ander probleem op: Van Iron docks weet ik toevallig waar die dungeon is door die scenario die je op een gegeven moment moet doen, maar weet iemand zonder het opgezocht te hebben op de website, waar die dungeon is die je op lvl 90 unlockt? (Ik weet de naam niet eens van die dungeon :P )
Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...
pi_146737501
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...
Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146737550
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef Knut het volgende:

[..]

Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
Oh dat verklaart een hoop. Vindt het zelf altijd wel een leuke afwisseling, beetje questen, beetje dungeons :P
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:40:38 #49
159966 lifeblind
pi_146737717
Sowieso krijg je relatief inderdaad heel erg weinig XP voor een dungeon. Er zijn sowieso niet zo veel quests tot nu toe (ja, ik heb die daily dungeon quests in m'n Garrison), niet meer een stuk of 4 à 5 quests aan het begin.
pi_146737768
Hoe zit het met queues op jullie servers? Ging gistermiddag rond een uur of 2 voor de grap nog eens kijken, queue van 4.8k op Tarren Mill. :')

Had de PC aan laten staan, s’avonds om half 8 nog altijd 900+ man voor me…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')