Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm.quote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en
Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en
Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.quote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm.
Had het gisteren nagevraagd in guildchat.quote:Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
Niet dat dat echt nodig was. De eerste wanted (big ogre op het ijs) zo gedaan. Tweede (ogre op de toren) gewoon ge-solo-ed.quote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Omega het volgende:
[..]
Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.
Die heb ik wel t/m 85 gespeeld, maar kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm.
In MoP zat het sowieso , daarvoor kan ik me ook niet meer herinneren.quote:Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtigquote:Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je op een PvE server gaan spelen, als je niet tegen world PvP kunt.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtig
Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 17 november 2014 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste hc gear is binnen, vandaag nog een neck craften. Ik vind tsanken wel idioot moeilijk. Je bent zo enorm squishy.... Echt niet grappig.
Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittigquote:Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.
Ik wil niet weten wat de klachten zouden zijn als HC goed te doen is, binnen een fucking week na launch.quote:Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
Ach, dat houd het in ieder geval spannend, het niveau van HC's in MoP was echt om te huilen namelijk, dat was nog steeds kei simpel. De moeilijkheid toendertijd van de HC's in cata daarentegen, dat was echt heerlijk omdat het echt daadwerkelijk ineens moeilijk(er) wasquote:Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
quote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef lifeblind het volgende:
In MoP was het toch een tijdje zo dat je pas kon queuen voor een dungeon als je de ingang gevonden had?
Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Niks mis met een moeilijke HC en dood gaan zodat je weer moet leren, zoals het toendertijd ook in TBC was. Het verschil met TBC en nu is alleen dat tijdens TBC je veel moeite moest doen om een groep te vinden en als je dan met z'n allen dood ging, dan leavde er zelden iemand (en als er al iemand leavde dan was het een gevalletje good riddance) want leaven betekent weer veel tijd spenderen om een groep te vinden en dan moet je er nog naar toe (of gesummoned worden).
Nu met die dungeon finder, aan de ene kant handig want tijdbesparing, heeft het aan de andere kant de grote nadeel dat als je slechts maar 1x als groep dood bent gegaan, de kans groot is dat een healer of een tank direct weer leaved. En dan zit je dan weer te wachten of zelf ook maar leaven en opnieuw queue-en terwijl je doorgaat met questen. Wat dat betreft had die dungeon finder niet geimplementeerd hoeven worden of dat je wel in een groep komt maar dat je alsnog ernaar toe moet lopen/vliegen/gesummoned worden. Want Dat lost meteen ook een ander probleem op: Van Iron docks weet ik toevallig waar die dungeon is door die scenario die je op een gegeven moment moet doen, maar weet iemand zonder het opgezocht te hebben op de website, waar die dungeon is die je op lvl 90 unlockt? (Ik weet de naam niet eens van die dungeon )
Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...
Oh dat verklaart een hoop. Vindt het zelf altijd wel een leuke afwisseling, beetje questen, beetje dungeonsquote:Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |