SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een uurtje is niet niks hoor. Althans, voor mijn doen.
Alleen jammer dat ik straks weinig voorbereidingstijd heb voor een bespreking.
Echt niet, Zuid-Oost Limburg jongequote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Ik denk dat ik vandaag ook eerder naar huis ga. De spierpijn is verschrikkelijk en ik ben moe.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:06 schreef Peunage het volgende:
België bestaat niet. Het is gewoon Zuid-Brabant.
Improviseren kan je lerenquote:Op maandag 17 november 2014 07:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Less is more! Zo ga ik ook presentaties in. Achteraf is het altijd beter gegaan dan verwacht.
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Slaapverlamming gehad vannacht. Incl. djin alles.
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
Niet! Dan zou je niet lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
En toen?quote:Op maandag 17 november 2014 09:05 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 09:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha. Je wou mij de namen van die parfums niet geven he.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nice man. Helemaal zwetend wakker geworden ook of niet?
quote:
Werd halfwakker, maar kon niks bewegen. Was ook te moe om ogen te openen, ging steeds beetje open. Af en toe dacht ik dat ik bewoog en dat ik met m'n armen schudde, maar lag gewoon helemaal stil hoe hard ik ook probeerdequote:
yolo en hatseflats tochquote:Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef xaban06 het volgende:
Straks een sollicitatiegesprek zonder voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |