Wie heeft dat bedacht?quote:Op maandag 17 november 2014 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ander woord voor baby, schatje, enz
Omdat jeugd van tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 01:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doe een pruik op. Pak je moeders BH en wat wcpapier. Doe wat wcpapier in in je broek zodat je een kont hebt en doe wat makeup op dan
dat weet ik, maar gewoon net doen alsof je homo bent en dan kijkt niemad op. gewoon een roze pet dragen ofzoquote:
Nee want dan maak ik geen kans bij de meisjes.quote:Op maandag 17 november 2014 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik, maar gewoon net doen alsof je homo bent en dan kijkt niemad op. gewoon een roze pet dragen ofzo
Tsja, ze typen de b niet. Waarom mag god wetenquote:Op maandag 17 november 2014 01:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Ik word oud.
Hosselen of niet hosselen. Nu kiezenquote:Op maandag 17 november 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee want dan maak ik geen kans bij de meisjes.
Ik ga ook met een vriendin van me. Maar dat maakt het niet minder eng.quote:Op maandag 17 november 2014 01:42 schreef Tassendief het volgende:
Kan je niet meet een chick gaan en zeggen dat het je vriendin is.
Tja, zinloos gedoe allemaal.quote:Op maandag 17 november 2014 01:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja, ze typen de b niet. Waarom mag god weten
Zou mij eigenlijk niks verbazen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen wel random chickies op twitter zijn geweest
Dan geen kaartjes kopenquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 01:44 schreef AF_ het volgende:
Hoe worden die kaarten verkocht? Ticketmaster?
Internet.quote:Op maandag 17 november 2014 01:44 schreef AF_ het volgende:
Hoe worden die kaarten verkocht? Ticketmaster?
Daarom ga ik er voor zorgen dat ik de eerste ben.quote:Op maandag 17 november 2014 01:44 schreef AF_ het volgende:
Bereid je voor op een wachtrij en geen kaarten
Al druk je om precies 11 uur op die knop. Dat ben je nooitquote:Op maandag 17 november 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom ga ik er voor zorgen dat ik de eerste ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |