Omg jaquote:Op maandag 17 november 2014 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
denk al die mensen gewoon weg, ts. je zult in levende lijve ariana grande gaan zien, die de sterren van de hemel zal zingen. ook een grote kans dat je een paar shots van haar kontje krijgt te zien. het zal een avond worden die je nooit gaat vergeten, en heel fok! zal jaloers zijn op jou.
dan roep je ''SORRY, IK KAN JE NIET HOREN, ARIANA IS AAN HET ZINGEN!!!''quote:Op maandag 17 november 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
Waar ik trouwens ook heel bang voor ben, is als ik daar ben dat allemaal mensen mij gaan aanspreken. Dan gaat er zoveel angst door mij heen. Dat was ook een keer op een feestje. "Wat doe jij hier?" Pfff.. de angst die door mijn lichaam ging.
Sterren van de hemel playbacktquote:Op maandag 17 november 2014 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
denk al die mensen gewoon weg, ts. je zult in levende lijve ariana grande gaan zien, die de sterren van de hemel zal zingen. ook een grote kans dat je een paar shots van haar kontje krijgt te zien. het zal een avond worden die je nooit gaat vergeten, en heel fok! zal jaloers zijn op jou.
Dat kanquote:Op maandag 17 november 2014 01:32 schreef Jay-zzz het volgende:
Schijt aan hebben. Wat ik zou doen is vooral veel foto's makenen uiteindelijk misschien een paar hier posten
.
Tenzij het je achternicht blijkt te zijnquote:Op maandag 17 november 2014 01:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan roep je ''SORRY, IK KAN JE NIET HOREN, ARIANA IS AAN HET ZINGEN!!!''
het zal raar klinken als ariana nog niet op het podium is maar wat maakt dat nou uit, je ziet ze nooit meer terug
Algemene ontwikkeling missenquote:Op maandag 17 november 2014 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat tassendief een kloon is
Weet ik. Maar het gaat mik er gewoon om dat ze me waarschijnlijk gaan aankijken vanwege het feit dat ik een jongen ben.quote:
Dan is er maar 1 oplossing.quote:Op maandag 17 november 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het gaat mik er gewoon om dat ze me waarschijnlijk gaan aankijken vanwege het feit dat ik een jongen ben.
genoeg homo's die ook zullen gaan tochquote:Op maandag 17 november 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het gaat mik er gewoon om dat ze me waarschijnlijk gaan aankijken vanwege het feit dat ik een jongen ben.
Doe een pruik op. Pak je moeders BH en wat wcpapier. Doe wat wcpapier in in je broek zodat je een kont hebt en doe wat makeup op danquote:Op maandag 17 november 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik ben geen homo.quote:Op maandag 17 november 2014 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg homo's die ook zullen gaan toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |