Gezien je posthistorie verbaast het me niets dat jij een topic over hosselen, zuipen en poepen geschreven met een narcistische, opschepperige ondertoon als een goed topic bestempeld.quote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef wickedmen het volgende:
Nooit verwacht dat een geval als Datismijnmening zo'n goed topic in elkaar kan flansen.
Chapeau.
Je bent weer vrijquote:Op maandag 17 november 2014 14:54 schreef hoink581 het volgende:
Overigens is het wel goed geschreven, ondanks de onderliggende toon.
Dwerg piet?quote:Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
komt een enorme dikke brei stront ter grote van een banketstaaf uit mijn poepert.
Het was leuker toen je weg was.quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie verbaast het me niets dat jij een topic over hosselen, zuipen en poepen geschreven met een narcistische, opschepperige ondertoon als een goed topic bestempeld.
Yvonne heeft over haar hart gewreven.quote:
Kritiek op je ego is ook niet leuk. Zeker niet als het door sociaal-culturele omstandigheden extra fragiel is.quote:
Nahhhh met mijn ego zit het wel goed hoor sgatjem, dat weet je best. Maar je bent irritant en er komt nauwelijks iets leuks uit je toetsenbord.quote:Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kritiek op je ego is ook niet leuk. Zeker niet als het door sociaal-culturele omstandigheden extra fragiel is.
Wat is de reden dat ik irritant ben in jouw ogen, huispsycholoog?quote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:
Nahhhh met mijn ego zit het wel goed hoor sgatjem, dat weet je best. Maar je bent irritant en er komt nauwelijks iets leuks uit je toetsenbord.
Gelukkig vonden de admins dit ook.
Jij vindt van niet?quote:Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik irritant ben in jouw ogen, huispsycholoog?
Waarom niet, ik ben op de fiets gestapt en weer verder gaan pilsenquote:Op maandag 17 november 2014 09:26 schreef voederbietel het volgende:
Ik geloof er betrekkelijk weinig van dat je daarna weer terug naar de kroeg bent gegaan.
Oh ja, want als er één bevolkingsgroep niet zuipt zijn het studenten, hou toch op manquote:Op maandag 17 november 2014 10:14 schreef Spongeboss het volgende:
Wel grappig dat onze boi die altijd opschept over hoe hoog geleerd is, leeft als een pauper die zuipt etc.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, want als er één bevolkingsgroep niet zuipt zijn het studenten, hou toch op man
Dank jequote:Op maandag 17 november 2014 14:27 schreef wickedmen het volgende:
Nooit verwacht dat een geval als Datismijnmening zo'n goed topic in elkaar kan flansen.
Chapeau.
Dames maken zet zo veel zo niet meer rotzooi dan mannen hoorquote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Eyip het volgende:
niet schijten op de dames plee en je keutel laten liggen in de kroeg
quote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben op de fiets gestapt en weer verder gaan pilsen
quote:Op maandag 17 november 2014 02:34 schreef OllieWilliams het volgende:
goed geschreven leuk verhaal
wel een zielepoot dat je niet buitenshuis durft te schijten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |