Ik dacht dat ik zuur was maar jouw leven moet wel heel kut zijn, wickedmenquote:Op maandag 17 november 2014 01:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Getrolld worden door een 14 jarige zwakbegaafde.
Deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. Ga weg ofzo. dit is een ADORATIE topic.quote:Op maandag 17 november 2014 01:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Als je serieus geïrriteerd raakt om een grap over je moeder, waarom zit je dan op internet?
Ik weet. Ik ga erheen als ik durf.quote:Op maandag 17 november 2014 01:11 schreef Tassendief het volgende:
O,ja Fylax in mei komt Ariana Grande naar nederland.
Dit.quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Er kan eventueel een Fylax-topic geopend worden in KLB voor de trollen. Dit is het adoratie-topic. Laten we het topic schoon houden ja
Ik adoreer je de moeder!quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. Ga weg ofzo. dit is een ADORATIE topic.
Maak lekker een fylax haat topic ofzo en post daar je bagger.
uh okequote:Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zelf het meeste posten in je eigen adoratie topic, dan mis je het punt wel volledig en ben je best zielig
Wonen in Drenthe en dan keihard thug proberen te doen, dat is pas zieligquote:Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zelf het meeste posten in je eigen adoratie topic, dan mis je het punt wel volledig en ben je best zielig
Je snapt er dus werkelijk niets van he. Je hebt geen idee hoeveel pijn je iemand kunt doen met zo'n opmerking.quote:
aannames en insinuatiesquote:Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wonen in Drenthe en dan keihard thug proberen te doen, dat is pas zielig
Nee joh af en toe beetje hard bashen op FOK! <3quote:Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zuur was maar jouw leven moet wel heel kut zijn, wickedmen
Gewoon hosselen toch?quote:Op maandag 17 november 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel met al die duizenden meiden
en dan sta ik daar als jongen
Ik kan met je meegaan, verkleed als meisje?quote:Op maandag 17 november 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel met al die duizenden meiden
en dan sta ik daar als jongen
Haha nee hoeft nietquote:Op maandag 17 november 2014 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan met je meegaan, verkleed als meisje?
Denk je dat ik dat durf.quote:
Kan ik niks aan doen, voordat ik je moeder tegenkwam leidde ik al jaren een liefdeloos leven. Ik ga dat wat ik met haar heb niet stopzetten omdat jij er een probleem mee hebt.quote:Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je snapt er dus werkelijk niets van he. Je hebt geen idee hoeveel pijn je iemand kunt doen met zo'n opmerking.
Ik ook van jouquote:Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee joh af en toe beetje hard bashen op FOK! <3
Zolang je het maar niet dagelijks doet.
Vraag tips aan GGMMquote:Op maandag 17 november 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat durf.
Ik ben iemand die een leuk meisje ergens ziet, om vervolgens thuis diegen op te gaan zoeken op Twitter/Insta en dan tegen haar te gaan praten i.p.v naar haar roe te lopen en dr nummer vragen
Je gaat echt te ver.quote:Op maandag 17 november 2014 01:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen, voordat ik je moeder tegenkwam leidde ik al jaren een liefdeloos leven. Ik ga dat wat ik met haar heb niet stopzetten omdat jij er een probleem mee hebt.
[..]
Ik ook van jou
Dankjewel.quote:Op maandag 17 november 2014 01:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb dan ook een report verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |